Hier droog en heel licht grijs, zon probeert het wel maar lukt nog niet. Luchtdruk al dagen stabiel, nu 999. Temepratuur geen idee van nog. Wel is het bijna windstil vandaag hier en ik zag flink ijs op de autoruit en een beetje op de vijver. Zal dus best gevroren hebben. Eindelijk, laat de winter maar komen.
karuna, ik ben het helemaal met je eens! Laat de winter maar komen!
Net de hond uitgelaten en het is heerlijk buiten! Echt heerlijk. -1 hier, gras is bevroren, grond is hard (mooi, als het gaat sneeuwen blijft het liggen!) en licht bewolkt. Beetje grijzig en de zon probeert het. Vanochtend met hond uitlaten was het helemaal blauw!
fargo
Geplaatst: 21-01-15 11:21
Shirley schreef:
Wij hebben ook vortst! Geen mist, maar een prachtige rode ochtendhemel!
Ja hier was het ook mooi!
mbkaatje
Geplaatst: 21-01-15 11:22
Hier is het ook mooi rustig weer en het heeft licht gevroren. Het is hier nu licht bewolkt. Zo mag het van mij wel een tijdje doorgaan, veel fijner dan storm en regen. Alleen met de vooruitzichten was ik niet heel blij, harde oostenwind en sneeuw, brrrrr.
Hier schijn te de zon en valt het reuze mee met de wind, heb net zonder jas een poosje buiten gelopen en dat was best te doen!
tine10
Geplaatst: 21-01-15 11:49
Vanmorgen vroeg toen ik ging voeren.
Hier nog steeds dikke -1. Heeft flink gevroren vannacht, want sloten en zelfs het kanaal door het dorp is dicht gevroren. Helaas is de rijbak ook bevroren. Er staan geen plassen meer in, maar er zat nog teveel vocht in de bodem na al die regen. Dus vrees dat we niet kunnen trainen vandaag (en de komende dagen, want blijft onder nul hier)
Als die zon nou even doorkomt , is het een stuk aangenamer.
Zie net dat het maar even genieten word van de droge dagen er komt weer een water aan volgende week
PrizTwir
Geplaatst: 21-01-15 14:41
Vannacht heeft hij bij ons ook flink gevroren. De autodeur kreeg ik eerst niet open. Vanmorgen was het zonnetje er eventjes bij, maar inmiddels is het alweer grijs.
Inderdaad, als ik weeronline zie dan begin ik ook spontaan te janken. Allemaal 5en en 4en met regen. Grrrrrrrrr.