Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:30

Ik vind de leukste route altijd de kalverstraat en dan de leidsestraat :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:31

Macyy schreef:
@rebecca, precies dat..

Ik houd eens in de zoveel tijd een grote opruiming. Dingen die ik eigenlijk niet wil weggooien maar vervolgens nooit draag gaan dan ook weg. Ben nu vooral op jacht naar goede basics! Shirtjes enzo en wil graag nog een witte blazer.. Zit al heel lang op 1 te jagen bij de h&m maar die is niet meer in mijn maat..

Bij de Superstar hadden ze een hele leuke witte blazer in de sale :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:35

Ik vind het altijd leuk om net bij de sales te kijken of er niet per ongeluk iets van de nieuwe collectie tussen de koopjes is gesukkeld of fout is geprijsd. Al paar keer gehad, aardige besparing vind ik dat :P

@ xsannee: Mijn vriend is gek op jurkjes, alleen niet op dat ene rode. Het is daarbij een jurkje dat nogal opvalt zeg maar, niet alleen door de kleur maar ook door de uitvoering. En laat hij nou net die uitvoering niet zo leuk vinden. Het is met kant vooraan wat heel licht doorschijnt (maar een rode bh er onder zie je dan weer niet) en daar valt hij over. Het jurkje is erg feestelijk, niet voor elke doordeweekse gelegenheid ze maar.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:49

Rebeccaa schreef:
Vind het wel altijd deprimerend om dingen in de sale te zien die je zelf voor de volle prijs hebt gekocht. :')

Oohh precies dit!! :') ik kijk dan altijd in de hoop dat mijn maat uitverkocht is :+

Morgen mijn H&M pakketje ophalen bij het Kiala punt *\o/*

Ik zit inmiddels ook al op het punt dat ik mijn pakketjes elke keer verdeel tussen thuis afleveren of schipper tussen 4 Kiala punten. Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik verlaafd ben als ze me elke week pakketjes zien ophalen _O- zelfde met retourneren trouwens, wissel altijd tussen de verschillende PostNL punten. Misschien heb ik een probleem :')

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:55

xRoosss schreef:
Rebeccaa schreef:
Vind het wel altijd deprimerend om dingen in de sale te zien die je zelf voor de volle prijs hebt gekocht. :')

Oohh precies dit!! :') ik kijk dan altijd in de hoop dat mijn maat uitverkocht is :+

Morgen mijn H&M pakketje ophalen bij het Kiala punt *\o/*

Ik zit inmiddels ook al op het punt dat ik mijn pakketjes elke keer verdeel tussen thuis afleveren of schipper tussen 4 Kiala punten. Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik verlaafd ben als ze me elke week pakketjes zien ophalen _O- zelfde met retourneren trouwens, wissel altijd tussen de verschillende PostNL punten. Misschien heb ik een probleem :')

*breekt even in*

Erkenning! Haha. Precies dit. De verkopers en dergelijke herkennen me al, soms schaam ik me gewoon als ik weer een pakketje ophaal of retourneer (bestel vaak meerdere maten omdat ik er precies tussen in zit). :o Er wordt dan ook wel eens een opmerking gemaakt. :')

Iemand misschien enig idee waar mooie maar simpele nepleren broeken te vinden zijn? Die van de h&m zaten vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:57

Hahahahaa Roos, jij hebt echt een probleem ja.. _O-

Eigenlijk koop ik in de sale vooral dingen die ik bijna nooit aantrek, ben nogal een impulsieve koper en denk altijd; oh leuk! handig! moet ik hebben! en vervolgens valt het toch tegen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:59

Geniaal xRoosss, gewoon geniaal die acties van je. Zoooo herkenbaar :')

En maar hopen dat er niemand thuis is als er een pakje in aantocht is zodat je het zonder schaamrood kan aannemen van de postbode, of dat die doos onder je arm niet opvalt als je ze stiekem naar binnen probeert te smokkelen :o
Zo heb ik paar weken terug 2 paar (goedkope) schoenen gekocht bij de schoenenreus. Was net een promo 1 paar kopen en 2e aan de rode prijs. Paar beige veterschoenen met hak gekocht en een stel heerlijke pumps in zwart met bandjes. Die liggen nog steeds in de kofferbak van m'n auto te wachten om kennis te mogen maken met mijn schoenenkast zonder dat vriendlief me erop betrapt }>

xSannee

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:01

Oke jullie zijn echt erg _O-

Als mijn moeder of vriend nog eens roepen dat ik te veel kleren heb en koop stuur ik ze naar jullie toe :))

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:02

Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben _O- _O-

En idd het pakketjes naar binnen smokkelen. Of soms verstop ik ze idd ook in de auto tot ik alleen thuis ben. Hilarisch :') en af en toe neemt mijn moeder een pakketje aan en dan zegt ze tegen de PostNL man: "mijn dochter heeft zeker weer wat besteld, daar is ze zo goed in" hehe burn :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:07

Rebeccaa schreef:
Hahahahaa Roos, jij hebt echt een probleem ja.. _O-

Eigenlijk koop ik in de sale vooral dingen die ik bijna nooit aantrek, ben nogal een impulsieve koper en denk altijd; oh leuk! handig! moet ik hebben! en vervolgens valt het toch tegen. :+

RT :') in de sale ga ik ook compleet buiten m'n comfort zone. Of als het item alleen nog maar in mijn maat beschikbaar is. Dat maakt ook iets in mij los waardoor ik het moét hebben :')

Of wanneer ik iets bestel wat een beetje mèh is en het opeens uitverkocht is als ik wil betalen. Dan wordt het opeens ook een musthave en open ik de jacht op het item _O-

Confessions of a shopaholic lijkt het wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:07

Ik mag van m'n stiefpaps geen kledingbonnen meer kopen als cadeautje voor mijn moeder. Eerlijk waar, volgens mij kan ze alle dagen van het jaar een andere outfit aan zonder 2x hetzelfde item aan te trekken :') En dan durft ze nog beweren dat ze niks in de kast heeft hangen. Tegenwoordig maken we er ook altijd gewoon grappen over. Gaan we shoppen, ziet ze een prachtig paar pumps. Zo hilarisch om haar grijns te zien als ik dan aanhaal "maar mam, je hébt toch al 4 paar zwarte pumps..."

Wat ze ook wel eens doet: dingen shoppen die ze mij dan cadeau doet. Mijn vriend rolt dan eens met zijn ogen omdat mijn kast weer wat gevulder raakt, en ik kan vaak mijn lach niet inhouden omdat ik weet dat moederlief binnen de maand gaat bellen "weet je dat ene bloesje nog dat ik je heb gegeven? Zou ik dat eens mogen lenen?"

:))

Edit: mijn favo rode jurkje dat ik dus niet meer aan mag van vriendje :P Het onderste stuk met kant is aansluitend vanaf de heup tot iets boven de knie met mijn 1m60
Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 10:35

Jullie zijn echt heel erg.. Ik zou dan echt een extra bij baantje moeten gaan zoeken wil ik zoveel kleding bestellen. :') vanmiddag maar weer eens de stad induiken! Koopjesjacht!

Varekaj, ik ben nu echt heel nieuwschierig naar een foto van je kledingkast, waar laat je dat allemaal?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 10:50

:') En ik dacht dat ik een shopverslaving had....

Mijn grootste probleem is dat ik graag dingen koop die ik ontzettend leuk vind, maar waarvan ik weet dat ik ze nooit ga dragen. Mijn halve kledingkast hangt vol met hele mooie dingen waar het kaartje nog aan zit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 11:31

Mijn kast is eigenlijk niet zo heel groot :P De jurkjes, rokken, hemdjes en vestjes (gilets in het vlaams) hangen op 2 kledingrekken van elk 1m lengte. Maar daar zitten ook nog een paar blazers bij, 3 lange mantels en dan is 1 rek nog niet eens helemaal vol, 2/3 ongeveer.

Mijn shirtjes, tops en broeken liggen in een kast van ook max. 1m breed en 1m20 hoog, met 3 planken. Dat zijn zo'n 4 stapeltjes naast elkaar telkens. Er zijn 2 planken met shirtjes en dan onderin broeken en dikkere truien. Het scheelt ontzettend dat ik niet zo groot ben en relatief dun. Mijn vriend is 30cm groter, 45kg zwaarder en al mijn broeken opgeplooid samen nemen evenveel plek in als 2 exemplaren van hem :))

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 11:32

Haha, mijn moeder zeurt nu al dat ik niets meer moet komen en ik val echt in het niets bij jullie geloof ik :P !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 11:41

Toen ik ben gaan samenwonen begin dit jaar heb ik echt veel weggegooid. Was ook rond de feestperiode en heb toen heel wat jurkjes en tops die wat netter, feestelijker en gekleder waren naar de kringloop gebracht. Waren ze ontzettend blij mee :) De rest is in kledingcontainers gegaan voor het goede doel of containerpark als het echt te ver versleten was.

MAAR! Ik heb nu deze week dus dat jurkje cadeau gehad voor oudejaarsavond. En daarvoor was het alweer september of oktober eer ik wat geshopt had. Mijn vriend daarentegen, als ik daarmee de stad in ga en dan bij Springfield langsloop, nou dan komt ie toch echt elke keer wel met minstens 2 stuks buiten hoor. Die hebben altijd leuke acties zoals 1 broek aan €50 en 2 broeken aan €80, of 1 hemd kopen en 2e met korting het hele jaar door. Bij ons zit er geen vrouwenafdeling, wel in Gent, Antwerpen en Brussel. Maar goed ook misschien :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:29

Rebeccaa schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ik ook :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:19

x_Kaat_x schreef:
Rebeccaa schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ik ook :')

Vooral als het echt 1 dag is nadat jij het hebt gekocht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:48

Soortgelijk: je ziet het in de winkel, vindt het net tikje te duur, bent enorm blij als je het in de sales kan vinden met -20% in jouw maat, je koopt het met de overtuiging dat goedkoper echt niet kan en nadien kom je het overal tegen aan -70%.

Of je zoekt je rot naar een item, onvindbaar dus je koopt iets wat er op lijkt. En een week later hangt datgene wat jij vlak ervoor zo naarstig zocht overal in de winkels...

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:38

Varekaj, dat laatste heb ik altijd.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:22

Ik heb echt issues. Wil heel graag kleding bestellen, maar heb geen idee wat ik nou precies wil. Ik denk dat ik m'n kast maar weer eens moet opruimen, en dan aanvullen met voornamelijk goede basics. Weet iemand een goed merk waar ik deze kan halen? Ze moeten wel echt een tijd mee kunnen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:29

Ik heb altijd de basics van de only. Hemdjes, shirts met korte mouwen en shirts met lange mouwen. Vind die altijd top. Heb wel eens geteld, maar ik heb 26 basic hemdjes haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:33

Ik heb mijn basic hemdjes (strakke) van de Vero Moda, die van 2 voor 17 euro. Shirts heb ik van Cos, zijn wel wat prijziger maar gaan veel langer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:35

Voor basics grijp ik altijd naar wat duurdere merken. Ik heb bijna geen basics in mijn kast, ik draag geen hemdjes onder shirtjes en ik draag eigenlijk alleen maar 'apartere' dingen. De dingen die ik wel heb komen allemaal bij willekeurige winkels in Batavia Stad vandaan, zo'n grote outlet mall.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:40

Haha, grappig. Ik draag altijd een hemdje onder mijn kleren, zelfs onder hemdjes in de zomer! Bij enkele kan het niet en dan doe ik het ook niet, maar anders altijd.