Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macyy schreef:@rebecca, precies dat..
Ik houd eens in de zoveel tijd een grote opruiming. Dingen die ik eigenlijk niet wil weggooien maar vervolgens nooit draag gaan dan ook weg. Ben nu vooral op jacht naar goede basics! Shirtjes enzo en wil graag nog een witte blazer.. Zit al heel lang op 1 te jagen bij de h&m maar die is niet meer in mijn maat..
Rebeccaa schreef:Vind het wel altijd deprimerend om dingen in de sale te zien die je zelf voor de volle prijs hebt gekocht.
xRoosss schreef:Rebeccaa schreef:Vind het wel altijd deprimerend om dingen in de sale te zien die je zelf voor de volle prijs hebt gekocht.
Oohh precies dit!!ik kijk dan altijd in de hoop dat mijn maat uitverkocht is
Morgen mijn H&M pakketje ophalen bij het Kiala punt![]()
Ik zit inmiddels ook al op het punt dat ik mijn pakketjes elke keer verdeel tussen thuis afleveren of schipper tussen 4 Kiala punten. Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik verlaafd ben als ze me elke week pakketjes zien ophalenzelfde met retourneren trouwens, wissel altijd tussen de verschillende PostNL punten. Misschien heb ik een probleem
Rebeccaa schreef:Hahahahaa Roos, jij hebt echt een probleem ja..
Eigenlijk koop ik in de sale vooral dingen die ik bijna nooit aantrek, ben nogal een impulsieve koper en denk altijd; oh leuk! handig! moet ik hebben! en vervolgens valt het toch tegen.