Helaas voor dat volk wist ik heel goed wat mijn auto nog waard was en heb ik dat bedrag er ook voor gekregen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justdiesel schreef:Dan moet je als vrouw zijnde eens een auto te koop aanbieden op MP, de belachelijkste opmerkingen en biedingen krijg je....
Helaas voor dat volk wist ik heel goed wat mijn auto nog waard was en heb ik dat bedrag er ook voor gekregen.
kiki1976 schreef:Dat is lekker handelen![]()
Hier weer van die bieders waar je zo moe van word. Bieden ze ga je akkoord na heel veel vragen te hebben gehad en extra foto's dor gestuurd, moeten ze het eerst weer met mama gaan overleggen![]()
Moet een verbod komen op dat soort bieders,
Citaat:Je pakje is klaar! Na het zorgvuldig inpakken van je bestelling en het toevoegen van ons geheime ingrediënt: een vleugje liefde, is je nieuwe aankoop naar het postkantoor verzonden.
De uiterst charmante postbode, helemaal enthousiast omdat hij deel mag uitmaken van dit proces, zal zich door de zonnige straten haasten, om jou persoonlijk je nieuwste hebbeding te overhandigen.
Al komt het niet vaak voor, maar soms vergeet hij door alle spanning en ademnood zijn hartelijkheid en te tonen, die op dat moment zijn hart verwarmt. Vergeef hem alsjeblief en breek zelf het ijs. Dit liefst met een vriendelijk schouderklopje, en snelle omhelzing of een kus op de kaak. Hij zal je hiervoor bedanken, en wie weet ga je het euforische moment van het openen van je nieuwste musthave wel samen kunnen delen.
Je bent geweldig, en jouw laatste aankoop is hier het bewijs van.
Later deze avond gaan wij jouw shopping skills vieren en geven we een feestje ter ere van jou, tot 's ochtends vroeg.
Spread the love!!!!!
HTM schreef:kiki1976 schreef:Dat is lekker handelen![]()
Hier weer van die bieders waar je zo moe van word. Bieden ze ga je akkoord na heel veel vragen te hebben gehad en extra foto's dor gestuurd, moeten ze het eerst weer met mama gaan overleggen![]()
Moet een verbod komen op dat soort bieders,
Had er laatst ook 1, maar die heb ik eerst gezonden of ze wel echt zeker wist of ze het mocht hebben van pappa en mamma.
Cayenne schreef:Sorry, het was Fringed.nl !
En ik vind het wel slim gedaan. Door dit soort acties zorg je ervoor dat een klant je site onthoud.
Fijn dat jouw transactie goed verlopen is!!
bridgetF schreef:Tallie1979 schreef:Kolere.. Ik zoek naar kristalzegels van AH.. Ze vragen echt de hoofdprijs op marktplaats. Schandalig!
Heb er nu maar oproepjes voor op diverse hoeken op Facebook gezet. Ik wil graag een set van die mooie longdrink glazen, maar moet nog 29 zegels!
Ik vond er nog twee in mijn portemonnee, heb je er nog wat aan of is de aktie al afgelopen?
LinZZZZ schreef:Pff gisteren ook weer frustratie op MP
Krijg ik een mail van een koper die HEEL GRAAG mijn Michael Kors laarsjes wil kopen. Met de vraag of ik even een foto wil maken wanneer ik ze aan heb zodat ze kan zien dat ik ze echt in bezit heb omdat ze eerder op MP voor €100 is opgelicht. Als ze de foto heeft dan neemt ze de laarsjes over.
Hup ik die schoenen aan en foto gemaakt en doorgestuurd en gezegd dat ik het snap en dat het rot is dat ze is opgelicht.
Laat ze daarna gewoon helemaal niets meer weten. Niet even een berichtje dat ze toch geen interesse meer heeft.
Dus ik mail haar vanmiddag dat ik ook een andere koper heb of ze even iets wil laten weten.
NEE hoor!