Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:53

Dan moet je als vrouw zijnde eens een auto te koop aanbieden op MP, de belachelijkste opmerkingen en biedingen krijg je....
Helaas voor dat volk wist ik heel goed wat mijn auto nog waard was en heb ik dat bedrag er ook voor gekregen. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:58

justdiesel schreef:
Dan moet je als vrouw zijnde eens een auto te koop aanbieden op MP, de belachelijkste opmerkingen en biedingen krijg je....
Helaas voor dat volk wist ik heel goed wat mijn auto nog waard was en heb ik dat bedrag er ook voor gekregen. :D

Ach, ik werk in trekkeronderdelen en als ik dan telefoon krijg zeggen een hele hoop (oudere) mannen altijd: "Is er ook een man die mijn vraag kan beantwoorden?"
Vind ik toch een stuk minder gênant dan mijn veel oudere collega aan de telefoon moet zeggen: "Ik kijk even mijn collega aan." En ze dan horen dat een vrouw het antwoord geeft... :=

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:00

:D :D :D
Ik denk dat ik het er expres om zou gaan doen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:16

Ach, is even grappig als je als vrouw zijnde helemaal alleen met je B-vrachtwagentje aan komt zetten op wedstrijd, in je eentje de laadklep open trekt en er dan een hengst vanaf haalt om die vervolgens helemaal alleen klaar te maken en de ring in de gaan :')

MamaMiesje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:19

Of...*totaal niet MP gerelateerd dit :') * dat je bij een "keukenboer" zit en hij vraagt :"En waar is de baas?" - doelende op je echtgenoot, en dat je dan kalmpjes zegt: "Die zit tegenover je" _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:21

Oooh wat zijn we toch geëmancipeerd in Nederland _O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:31

Hey; maar wél ff 3500,- van de prijs afgeluld he? <<)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:18

Als het goed is morgen een ophaler voor een setje en dinsdag weer 1. Ik ben benieuwd, want ik ben niet zo van het ophalen, te vaak voor niks zitten wachten. Heb véél liever gewoon geld op de rekening en dat ik het kan verzenden op het moment van de dag dat het mij uitkomt zonder thuis te hoeven blijven. Mara goed. Ik snap ook wel dat als je in de buurt bent dat je het gewoon op wil halen, dat zou ik zelf ook willen. Dus we geven het maar weer een kans en hopelijk weer 2 goede ervaringen erbij deze week.

Net wel even een geinteresseerde een 'leuk' mailtje terug gestuurd. Die had mij met de feestdagen ergens een bod op gedaan, ik vrijwel meteen akkoord gestuurd en nooooooooit meer wat gehoord. Om dan nu doodleuk (weer per mail) op een ander artikel van mij te gaan bieden. Nou is deze al gereserveerd (wat er nog niet bij stond) dus heb dat aangegeven + het feit dat ik geen vertrouwen heb in het bod vanwege het hiervoor genoemde voorval en dat het wél zo netjes is even af te zeggen als je ergens geen belang meer bij hebt, ipv niks meer te laten horen. :+

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:24

Ik heb mijn snelste verkoop ooit gedaan. Pad op MP gezet, binnen 3 minuten een bod, geaccepteerd, 5 min later stond het geld er al op. :')

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:25

WoW dat is idd heel snel! Fijn zo handelen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:27

Wow dat is turbo handelen Mayflower, haha zo mag het altijd wel gaan.

Ik heb net een half uurtje ofzo Kristalzegels op Marktplaats staan en heb nu al een mail van iemand die ze over wil nemen. Dus betaalgegevens gestuurd en ik ben benieuwd! Zou mooi vlot zijn.

Overigens ook mail terug gehad van die bieder waar ik hierboven over schreef. Ze had geen idee meer over welk artikel ik het had. Maar bood wel excuses aan. Nou ja, hopelijk helpt het en let ze voortaan iets beter op.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:31

Haha ja zo wil ik altijd wel van mijn spullen af. :')
Jammer dat je op zondag niet kunt verzenden anders had ik gezorgd dat ze hem morgen nog binnen kreeg. :)

Dat is ook mooi vlot Alwiene!
Nou ja excuses maar aanvaren en hopelijk leert ze ervan.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:48

Dat is lekker handelen *\o/*

Hier weer van die bieders waar je zo moe van word. Bieden ze ga je akkoord na heel veel vragen te hebben gehad en extra foto's dor gestuurd, moeten ze het eerst weer met mama gaan overleggen :Z
Moet een verbod komen op dat soort bieders,

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:27

kiki1976 schreef:

Hier weer van die bieders waar je zo moe van word. Bieden ze ga je akkoord na heel veel vragen te hebben gehad en extra foto's dor gestuurd, moeten ze het eerst weer met mama gaan overleggen :Z

Had er laatst ook 1, maar die heb ik eerst gezonden of ze wel echt zeker wist of ze het mocht hebben van pappa en mamma. :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:03

Kreeg een nieuwe bod op mn 1.5 maand gebruikte deken 15 euro... Heb maar vriendelijk bedankt bied ze daarna 20... Tsja, wat denk je zelf?? :oo

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:56

Niet van marktplaats, maar van Fringe.nl een iets te enthousiast bevestigingsmailtje gekregen :')
Ik vind hem leuk, werd er zelf ook vrolijk van _O-

Citaat:
Je pakje is klaar! Na het zorgvuldig inpakken van je bestelling en het toevoegen van ons geheime ingrediënt: een vleugje liefde, is je nieuwe aankoop naar het postkantoor verzonden.

De uiterst charmante postbode, helemaal enthousiast omdat hij deel mag uitmaken van dit proces, zal zich door de zonnige straten haasten, om jou persoonlijk je nieuwste hebbeding te overhandigen.

Al komt het niet vaak voor, maar soms vergeet hij door alle spanning en ademnood zijn hartelijkheid en te tonen, die op dat moment zijn hart verwarmt. Vergeef hem alsjeblief en breek zelf het ijs. Dit liefst met een vriendelijk schouderklopje, en snelle omhelzing of een kus op de kaak. Hij zal je hiervoor bedanken, en wie weet ga je het euforische moment van het openen van je nieuwste musthave wel samen kunnen delen.

Je bent geweldig, en jouw laatste aankoop is hier het bewijs van.
Later deze avond gaan wij jouw shopping skills vieren en geven we een feestje ter ere van jou, tot 's ochtends vroeg.

Spread the love!!!!!

Ik ga alvast bij de deur zitten voor die charmante postbode <<) <<) <<)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:59

Hahahaha heerlijk Cayenne _O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:09

HTM schreef:
kiki1976 schreef:

Had er laatst ook 1, maar die heb ik eerst gezonden of ze wel echt zeker wist of ze het mocht hebben van pappa en mamma. :D

Ja via Facebook is dat idd een stuk handiger dan via Mp dan weer...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:23

Cayenne, van welke site was dat? Want Fringe.nl bestaat hier niet :n

Vanmiddag zowaar keurig op tijd mijn ophaler hier, netjes met gepast geld en zo snel en correct kunnen afhandelen!
En het geld voor de zegeltjes was ook al netjes binnen, dus die vanmiddag ook op de post gedaan. Zomaar 2 makkelijke succesvolle verkopen via Marktplaats. Ik ben benieuwd naar de derde morgen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:50

Sorry, het was Fringed.nl !
En ik vind het wel slim gedaan. Door dit soort acties zorg je ervoor dat een klant je site onthoud.

Fijn dat jouw transactie goed verlopen is!!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:11

Hihihi!
Zojuist 2 bieders het bos ingestuurd.
1 bood 25 euro voor 2 lampen, die nieuw 290 samen hadden gekost.
Mailtje gestuurd dat we erg hebben gelachen om het bod.
Krijgen we direct een mail terug: beter gelachen dan gehuild. Huilen van het lachen, mag dat ook? :')

1 bood 20 euro op 2 koetslampen, nette mail terug gestuurd dat we echt 30 euro wilden hebben als bodemprijs, bieder reageert niet, dus ff gemaild dat we er ook om hebben gelachen en het bod hebben verwijderd.

Het mág weg, ligt ons niet in de weg...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 00:43

Cayenne schreef:
Sorry, het was Fringed.nl !
En ik vind het wel slim gedaan. Door dit soort acties zorg je ervoor dat een klant je site onthoud.

Fijn dat jouw transactie goed verlopen is!!

Oke, nee die site ken ik verder niet. Hmm ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van het mailtje vindt. Het is me een beetje té overdreven. Ik kan de humor er wel van inzien, maar vind hem ergens toch irritant. Bol.com waar ik nogal eens bestel is wat dat betreft véél subtieler maar geeft er met 'Bedankt, we gaan direct aan de slag' en 'fijn dat je weer voor ons gekozen hebt' toch ook een beetje persoonlijk tintje aan, die ik dan wel weer prettig vind voelen :j

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 17:23

bridgetF schreef:
Tallie1979 schreef:
Kolere.. Ik zoek naar kristalzegels van AH.. Ze vragen echt de hoofdprijs op marktplaats. Schandalig!

Heb er nu maar oproepjes voor op diverse hoeken op Facebook gezet. Ik wil graag een set van die mooie longdrink glazen, maar moet nog 29 zegels! :')

Ik vond er nog twee in mijn portemonnee, heb je er nog wat aan of is de aktie al afgelopen?

Ja hoor! Ik stuur je wel even een PB! :D

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:26

Pff gisteren ook weer frustratie op MP
Krijg ik een mail van een koper die HEEL GRAAG mijn Michael Kors laarsjes wil kopen. Met de vraag of ik even een foto wil maken wanneer ik ze aan heb zodat ze kan zien dat ik ze echt in bezit heb omdat ze eerder op MP voor €100 is opgelicht. Als ze de foto heeft dan neemt ze de laarsjes over.
Hup ik die schoenen aan en foto gemaakt en doorgestuurd en gezegd dat ik het snap en dat het rot is dat ze is opgelicht.

Laat ze daarna gewoon helemaal niets meer weten. Niet even een berichtje dat ze toch geen interesse meer heeft.
Dus ik mail haar vanmiddag dat ik ook een andere koper heb of ze even iets wil laten weten.
NEE hoor!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:48

LinZZZZ schreef:
Pff gisteren ook weer frustratie op MP
Krijg ik een mail van een koper die HEEL GRAAG mijn Michael Kors laarsjes wil kopen. Met de vraag of ik even een foto wil maken wanneer ik ze aan heb zodat ze kan zien dat ik ze echt in bezit heb omdat ze eerder op MP voor €100 is opgelicht. Als ze de foto heeft dan neemt ze de laarsjes over.
Hup ik die schoenen aan en foto gemaakt en doorgestuurd en gezegd dat ik het snap en dat het rot is dat ze is opgelicht.

Laat ze daarna gewoon helemaal niets meer weten. Niet even een berichtje dat ze toch geen interesse meer heeft.
Dus ik mail haar vanmiddag dat ik ook een andere koper heb of ze even iets wil laten weten.
NEE hoor!

Het verbaast me dat ze niet heeft gevraagd in rot fruit te stampen... Ik denk dat je er in getrapt bent :')