Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:28

Leuke blogs weer meiden!
Ik heb mijn allereerste Mac product en heb hier een artikel over gemaakt.

www.fajez.nl

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:35

Ik ga binnenkort een Ask Me Anything maken, dus mocht iemand hier nog een random vraag voor me hebben, kan nu gesteld worden :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:38

Ik ben aan het experimenteren met de tijd waarop ik mijn blog online zet. Gisteravond (Canadese tijd) heb ik rond half een in de ochtend mijn blog gepost. Ik heb ook een hoop NL FB paardenvrienden. Dat was leuk want ik wordt 6 uur later wakker en heb 141 views. En voor Canadese begrippen is de dag nu net lekker begonnen (het is 8.30u).

Ik heb mijn blog-klok ook pad omgezet naar Canadese tijd anders kreeg ik mijn bezoekersaantallen zo verspreid. Ik ben wat aan het spelen met gadgets en heb alle categories en tags aangepast. Ik had zoveel posts in "uncategorized" dat zo'n "wolkje" met categorieën er niet uit zag. :) Toen ik begon was het gewoon mijn online trainingsdagboek over Kyra, mijn uitgangspunt is nu heel anders.

Ik ben benieuw Tazzey. Ik gebruik wel veel nagellak, vallen vieze nagels minder op als ik van de paarden kom en dan nog naar de winkel moet. := Mijn favoriete merk is Sally Hanssen. Blijft goed zitten en is lekker goedkoop.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:52

Ik had voor morgen een artikel gepland waar ik mn lipsticks in uitlichtte maar het is nu al 10 voor 6, stikdonker dus ik kan geen goede foto's meer maken dus ik moet even iets anders verzinnen... MAAR WAT?

Koos inspiratieloos...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:04

Ik ben nog steeds bezig met foto's maken. Dat artikel is echt onwijs veel werk, heb me er een beetje op verkeken.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 00:07

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 08:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 09:50

Marit, kan je niet helpen aan vragen haha. Beetje inspiratieloos!
Marrleen, lastig is dat :( heb je nog inspiratie gevonden?
Tazzey, balen dat het meer werk is dan verwacht!
HippoLogic, interessante blog!
Happypaardje, ook super leuk die blog!

Ik ben netjes dagelijks aan het bloggen. Moet wel even weer wat gaan schrijven want ik heb nog maar t/m overmorgen klaar staan... ff wat schrijfwerk doen vandaag :)

Laatste gaat over consuminderen. Is weer een flinke lap tekst maar voor de geïnteresseerden wellicht wel interessant ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 09:55

Ik ben nog bezig om alle blogs die ik tijdens de feestdagen gemist heb bij te lezen, jullie hebben goed jullie best gedaan _O-

Misschien niet ieders smaak, maar ik vind hem super <3
Freezing my baguettes off

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 09:56

Dat is er precies eentje die mij niet goed zou staan :D Hij is wel prachtig <3 <3

Ik ben druk bezig met een post over de eeuwige fastfood discussie.. (maar dan die tussen mij en mijn man over welke het beste is :') )

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:16

Vandaag een leuke blog over sneltoetsen in photoshop!
Sneltoetsen photoshop

Heeel mooi effect! Maar alleen niet helemaal mijn kleurtje

Oeh ben benieuwd Jans!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:26

Happypaardje, ik wilde een comment op je post achter laten, maar ik krijg een foutmelding...
Hij vraagt of ik je wil vertellen dat DarknTwistyNails mijn blog is en wat ik ook klik, hij zegt alleen maar oeps en post mijn comment niet -O-

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:45

oh, raar, ik zal even kijken
dankje dat je het zegt!

Edit: Ik kan niks raars vinden, hoe geeft hij die foutmelding?
Laatst bijgewerkt door happypaardje op 07-01-15 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:47

Ik heb een tijdje niet meer gepost, maar ben verhuisd dus heb een goede smoes om te druk te zijn, al zeg ik het zelf :D

Hier lees je er mee over: Ik Voel Vlinders - Verhuisbericht

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:29

Ik heb mijn 1 jaar Nailfinity artikel online staan. Ik heb hem stevig ingekort, ik kon gisteren echt niet meer verder. Ik had té veel rugpijn.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:46

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:26

Super mooie artikelen allemaal weer.
Tazzey ik vind alweer je artikel erg mooi, leuk ook om je dont's te zien enzo! Ik geloof wel dat er in zo'n artikel onwijs veel tijd gaat zitten.

Ik heb trouwens een hele domme vraag, ik weet dat jullie gaan lachen.. maargoed.
Bij iedereen lees ik over een aantal unieke bezoekers.. Als ik in mijn wordpress overzicht kijk kan ik de vieuws etc wel zien.. Maar ik zie nergens unieke bezoekers oid staan? Misschien heb ik ze wel niet hoor dat het er daarom niet bij staat.. Maar ik ben hier erg benieuwd naar! Aangezien ik steeds meer reacties enzo krijg.. :D
Ik hoop dat iemand me de tip kan geven..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:51

Ik heb mijn stats via google analytics, hoe het verder in WP zit weet ik eigenlijk niet.

Je hebt zeker wel unieke bezoekers, ieder bezoeker met een ander IP adres is een unieke bezoeker.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:53

Tazzey schreef:
Ik heb mijn stats via google analytics, hoe het verder in WP zit weet ik eigenlijk niet.

Je hebt zeker wel unieke bezoekers, ieder bezoeker met een ander IP adres is een unieke bezoeker.

Ik las inderdaad net wat meer over Google analytics, ik ga het vanavond downloaden en dan zal ik het ook zien. Ben heel benieuwd! Dankjewel

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 16:55

anoukkk. schreef:
Tazzey ik vind alweer je artikel erg mooi, leuk ook om je dont's te zien enzo! Ik geloof wel dat er in zo'n artikel onwijs veel tijd gaat zitten.

Ik heb trouwens een hele domme vraag, ik weet dat jullie gaan lachen.. maargoed.
Bij iedereen lees ik over een aantal unieke bezoekers.. Als ik in mijn wordpress overzicht kijk kan ik de vieuws etc wel zien.. Maar ik zie nergens unieke bezoekers oid staan? Misschien heb ik ze wel niet hoor dat het er daarom niet bij staat.. Maar ik ben hier erg benieuwd naar! Aangezien ik steeds meer reacties enzo krijg.. :D

Wordpress heeft de stats vernieuwd en nu zie je het inderdaad niet meer. :\ Echt heel stom

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:35

Marit schreef:
anoukkk. schreef:

Wordpress heeft de stats vernieuwd en nu zie je het inderdaad niet meer. :\ Echt heel stom

Nou echt stom indd.. dat is nou juist iets wat iedereen wil weten lijkt me.. Ik zal vanavond GA eens downloaden ben benieuwd :D

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:30

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, zijn er mensen hier die ook video's maken voor hun blog? Dan bedoel ik dat ze voor zo'n camera gaan zitten en gaan kletsen over een onderwerp, of in ieder geval zichtbaar en herkenbaar in beeld komen?
Bij mij kriebelt het heel erg om zoiets te doen, en te gelijk vind ik het heel eng! :o

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:49

Ik gebruik de nog oude versie voor de stats in WP. Veel fijner.

@Izabelle, jaaaaa! ik ben me aan het inlezen over vloggen, de do's & don'ts. Ik heb al een klein filmpje gemaakt waarbij ik rechtstreeks tot de kijker spreek, ipv mijn trainingsvideo's waarbij ik gewoon film hoe ik Kyra train.

Ik dacht dat ik dat moeilijk zou vinden maar het viel reuze mee. Ik zit ook nog niet achter een tafel. Ik heb mezelf al vaak genoeg gefilmd, in publiek gesproken en een podcast gemaakt. Dus alles apart geoefend: ik op film, bij workshops spreken en de podcast was alleen geluid. Bij een vlog komt alles bij elkaar en is nu ineens niet meer zo'n grote stap.

Waarover wil je vloggen?

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:14

Omdat mijn blog toch wel over paarden gaat lijkt het me super leuk om events zoals Horse event, Equiday, paard & koets etc. te vloggen! :D Maar ook bijvoorbeeld een shoplog ( ik zeg maar wat :') ) op te nemen van wat je bijvoorbeeld heb gekocht bij de tenten kampen ofzoiets? Ik weet natuurlijk ook niet of er belangstelling voor is. Ik houd het blog samen met mijn vriendin dus we zouden dan met z'n 2e (wel zo gezellig) op beeld komen! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 19:26

_Izabelle schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, zijn er mensen hier die ook video's maken voor hun blog? Dan bedoel ik dat ze voor zo'n camera gaan zitten en gaan kletsen over een onderwerp, of in ieder geval zichtbaar en herkenbaar in beeld komen?
Bij mij kriebelt het heel erg om zoiets te doen, en te gelijk vind ik het heel eng! :o

Ik! Ik heb een keer een video gemaakt dat ik gewoon zit voor de camera zeg maar, en een keer een vlog :)