Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tazzey schreef:Ik heb mijn stats via google analytics, hoe het verder in WP zit weet ik eigenlijk niet.
Je hebt zeker wel unieke bezoekers, ieder bezoeker met een ander IP adres is een unieke bezoeker.
anoukkk. schreef:Super mooie artikelen allemaal weer.
Tazzey ik vind alweer je artikel erg mooi, leuk ook om je dont's te zien enzo! Ik geloof wel dat er in zo'n artikel onwijs veel tijd gaat zitten.
Ik heb trouwens een hele domme vraag, ik weet dat jullie gaan lachen.. maargoed.
Bij iedereen lees ik over een aantal unieke bezoekers.. Als ik in mijn wordpress overzicht kijk kan ik de vieuws etc wel zien.. Maar ik zie nergens unieke bezoekers oid staan? Misschien heb ik ze wel niet hoor dat het er daarom niet bij staat.. Maar ik ben hier erg benieuwd naar! Aangezien ik steeds meer reacties enzo krijg..![]()
Ik hoop dat iemand me de tip kan geven..
Marit schreef:anoukkk. schreef:Super mooie artikelen allemaal weer.
Tazzey ik vind alweer je artikel erg mooi, leuk ook om je dont's te zien enzo! Ik geloof wel dat er in zo'n artikel onwijs veel tijd gaat zitten.
Ik heb trouwens een hele domme vraag, ik weet dat jullie gaan lachen.. maargoed.
Bij iedereen lees ik over een aantal unieke bezoekers.. Als ik in mijn wordpress overzicht kijk kan ik de vieuws etc wel zien.. Maar ik zie nergens unieke bezoekers oid staan? Misschien heb ik ze wel niet hoor dat het er daarom niet bij staat.. Maar ik ben hier erg benieuwd naar! Aangezien ik steeds meer reacties enzo krijg..![]()
Ik hoop dat iemand me de tip kan geven..
Wordpress heeft de stats vernieuwd en nu zie je het inderdaad niet meer.Echt heel stom
_Izabelle schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd, zijn er mensen hier die ook video's maken voor hun blog? Dan bedoel ik dat ze voor zo'n camera gaan zitten en gaan kletsen over een onderwerp, of in ieder geval zichtbaar en herkenbaar in beeld komen?
Bij mij kriebelt het heel erg om zoiets te doen, en te gelijk vind ik het heel eng!