Noem je dat redelijk? Wat een drukte daar Heb wel een Olaf-vest gevonden in de sale
Anoniem
Geplaatst: 29-12-14 17:20
Misschien net wat je gewend bent of verwacht? Ik ging voor het eerst naar de primark in londen tussen kerst en oud&nieuw. Ik heb het hier in NL nog nooit extreem druk gevonden daardoor
123321
Geplaatst: 29-12-14 18:01
Soez schreef:
Noem je dat redelijk? Wat een drukte daar Heb wel een Olaf-vest gevonden in de sale
Ik stond stipt 11 uur voor de deur, kon rustig een rondje lopen en zo doorlopen naar de paskamers. Tijdens mijn tweede pasrondje stond ik wel in de rij, maar bij de kassa boven was het toen nog super rustig
Ben net terug buit is binnen 1 pyjama met panda dan een broekpak grijs met hartjes een lange zwarte pull en een lint groene blousse het was er echt druk en hij was heel klein de helft wat er op m'n lijst staat was er niet eens maar ben toch blij
Mag ik me melden? Ging altijd naar het filiaal in Zoetermeer maar nu er 1 is geopend in Den Haag ... Wacht overigens echt totale chaos is nog steeds maar heb gister mn eerste aankoopjes gedaan daar.
Zou iemand willen kijken of ze ergens nog een Olaf pyjama en/of sloffen hebben? Ging net vol enthousiasme opzoek ernaar in Almere maar vond alleen een Olaf onderbroek