nu 2cm sneeuw ongeveer! Het is erg mooi buiten!Zal duimen voor de mensen die regen hebben dat het sneeuw wordt!
quintusgl schreef:Zal duimen voor de mensen die regen hebben dat het sneeuw wordt! Heb liever dat je gaat duimen dat het droog word Ik moet nog weg.....
Ik hoop dat het droog word en de sneeuw even op zich laat wachten tot vanavond, anders dan ga ik wrs glibberend naar huis en daar heb ik geen zin in.
Hier sneeuwt het rustig. Heb net m'n kerstboom gekocht en dat had wel wat! Alleen moest ie dus besneeuwd achterin de auto....
viefdepief schreef:Hier sneeuwt het zachtjes in Enschede Hier in Hengelo niet hier sneeuwt het behoorlijk !
Hier ook sneeuw!! Al behoorlijk tijdje maar het blijft nu wel goed liggen. Mooi gezicht als je binnen zit. Heerlijk!
Vanmorgen half 9 ging ik naar mn werk in de regen, daarna om kwart over 10 fietste ik in de sneeuw weer richting huis en nu miezert het nog steeds een beetje, wat een rot weer!
Helaas regent het hier weer.. Vanochtend sneeuw, en het bleef liggen. In de stad veel sneeuw, moest autorijden.