Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nafkedemi schreef:Lieser schreef:Lichtflitsen in mijn linkeroog. Volgens internet niets ernstigs, maar ik word er wel chagrijnig van.
Zou toch even een HAP bellen.lijkt het op kleine elektrische flitsers? Bij mij was het toen een netvliesloslating.

rien10 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb een hele lang to do list. Maar alles in mij wil op de bank rotten.
(Dat de teckel bank rotten aanmoedigt helpt niet)
Yep ik ook. Maar wasmachine draait en de vaatwasser ook. Dus IETS heb ik wel gedaan. Nu van de bank af, keuken soppen, stofzuigen en dweilen.

rien10 schreef:Honden (?) kots op de stoep voor het huis. Hondenkak ik de voortuin, in het achterpad, op de stoep en in het speeltuintje. Er loopt hier een asociale plurk rond. Of meerdere.
Tegenwoordig controleer ik als ik een hond bij mijn voortuin zie snuffelen.
Laatst een heterdaadje. poedersuiker- keeshondje zat te schijten tegen mijn heg aan.
OPRUIMEN! NU!!

kosseh schreef:Die hond! Heerlijk dier![]()
Mijn lichaam heeft behoefde aan een bankhangdag.
Alleen moet ik hier ook echt het huishouden doen. Dinsdag word ik geopereerd aan m'n pols, m'n dominante kant. Dus moet nu wel even de klusjes doen die met twee handen zo veel makkelijker gaan.
Zo geen zin!
Vooral stofzuigen heb ik zo een hekel aan. De robotstofzuiger doet het alleen voor geen meter, dus moet het toch echt zelf doen.