Marcella schreef:Oliebollen zijn smerig.
Dan komt een AEG wasmachine goed van pas

Ik bak ze normaal altijd zelf, een pak of 8, en dan kan ik een paar dagen een oliebollen ontbijt, lunch en diner doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mellow schreef:AEG,
Nooit meer een Bosch hier.
Zou net weg vliegt dat ding in de fik. Gelukkig alleen rook. Stekker er snel uit en het is uit gegaan. Maar als ik wel uit huis was gegaan wil ik niet weten wat er gebeurd was.
Dit type word niet meer gemaakt en waren vaker problemen mee.
Nu een AEG.
Little_Gift schreef:Marigold schreef:Mijn ergernis is dat dochter impulsief een oude fret heeft gekocht van marktplaats maar ergens woont waar je helemaal geen huisdieren mag houden. En dus natuurlijk betrapt werd en het diertje gister hier heeft gebracht, waarbij gaandeweg de aap uit de mouw kwam: of ie hier ‘even mag logeren’ (want alle anderen zeiden natuurlijk nee).
Nja dan denk ik, beestje kan er ook niks aan doen, dus zal mn best doen. Maar hij is onwijs bewerkelijk en zet de hele boel op stelten en alles ruikt er nu naar. En mn oude kat grumpy. En ik moe.
Oooooh dat heb ik als jong volwassene ook eens gelapt... Maar ik woonde nog thuis... Werd ook betrapt toen ik op werk was... Mijn moeder had bijna een hartverzakking gekregen![]()
Fikse oorlog over geweest maar fret is pas 8 jaar later natuurlijke dood gestorven van ouderdom en jaaaaa fretjes zijn ontzettend aanwezig, actief, vandaliseren is hun hobby en ze zetten alles op zijn kop inderdaad
Maar ze zijn onvergetelijk en echt fantastische diertjes waar je je hele leven lang fantastische herinneringen aan overhoudt
Marigold schreef:Little_Gift schreef:Oooooh dat heb ik als jong volwassene ook eens gelapt... Maar ik woonde nog thuis... Werd ook betrapt toen ik op werk was... Mijn moeder had bijna een hartverzakking gekregen![]()
Fikse oorlog over geweest maar fret is pas 8 jaar later natuurlijke dood gestorven van ouderdom en jaaaaa fretjes zijn ontzettend aanwezig, actief, vandaliseren is hun hobby en ze zetten alles op zijn kop inderdaad
Maar ze zijn onvergetelijk en echt fantastische diertjes waar je je hele leven lang fantastische herinneringen aan overhoudt
Ik kan me helemaal voorstellen dat je moeder schrok!en not amused was. Als kind denk je dat het niet opvalt he. Grappig.
Dat duurt natuurlijk maar heel even.
Ik ben inmiddels al vriendjes met hem geworden.
Het was even schakelen en even puzzelen met de beschikbare (sloopveilige, of eigenlijk ook vooral verstopplek-waar-ik-niet-bij-kan vrije) ruimte. En de kat. Maar ik heb nu een systeem van rust en regelmaat en het blijkt inderdaad een heel grappig diertje te zijn. Die me elke stap achterna loopt en veel wil spelen en bevestiging zoekt, mooi zindelijk is en na het spelen drie x gaapt en dan weer onder zijn dekentje wegkruipt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
TheNovelist schreef:Ik heb aantal jaren geleden mijn haar flink kort gehad (pixie ongeveer) en na een tijd weer aan laten groeien.
Heb nu al jaren lang haar maar heb soms zo de neiging om alles er weer af te halen. Maar ik ben bang dat ik spijt krijg/dat het niet meer staat en dan duurt het weer zo lang voordat het is aangegroeid![]()
maar het blijft toch wel regelmatig in mijn hoofd spoken en dat is vervelend
MarlindeRooz schreef:Ja die had ik ook. Vond het geen fijn spul haha.
Maar ik had het vaak als ik niks at. En ik eet liever niet in de ochtend.
Polarize schreef:Ik was al een beetje misselijk, maar kopje thee ging goed dus ik dacht dat mijn standaard koffie ook wel kon, niet dus
Het is kortwerkende methylfenidaat, dus gelukkig ook geen enorm probleem als het wel een dubbele dosis is voor de ochtend
Sintara schreef:Ik probeer naar mijn werk te rijden - weg afgesloten. Andere route? Weg afgesloten. Op dat moment realiseerde ik me dat ik mijn werk laptop thuis heb laten liggen.
Ik heb opgegeven en met een smoes gezegd dat ik thuiswerk vandaageigenlijk mag ik niet thuiswerken behalve voor overuren haha. Ze hebben maar ff pech vandaag