Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Siggislief schreef:Hoofdpijn hebben dat tegen migraine aanval zit/zat.
En daar voor lig je dan bijna de hele dag op bed.
Ik heb mij ooit door iemand laten vertellen; als je migraine hebt, zit je niet meer op je telefoon..ben je doodziek en lig je roerloos in een donkere kamer..gene communicatie mogelijk.
Vind het altijd bijzonder dat mensen altijd online vertellen dat ze migraine hebben... Door deze opmerking van iemand ooit...
Zit er waarheid in?
_San87_ schreef:Met mijn laatste migraine aanval kon ik nauwelijks lopen, moest veel overgeven, kon geluid niet verdragen, maar was blij dat ik minimaal licht van m'n telefoon kon hebben. Beetje afleiding.
Het is dus niet per definitie zo dat je altijd helemaal niks meer kan.
kosseh schreef:Ik heb zo een vieze grote zwarte bromvlieg in huis. Kreeg hem gister al niet te pakken. Overdag niet gehoord of gezien, hierdoor niet meer aan dat vieze beest gedacht.
Nu lig ik in bed. Is die er toch nog en krijg ik hem weer niet te pakken...
Wat een vreselijk geluid maken die dingen, zeker als je in slaap probeert te vallen.
Omdat ik hem niet dood kreeg, probeerde ik hem de slaapkamer uit te krijgen. Helaas, ook dat vertikt dat stomme ding....
Nu is die tussen het raam en het gordijn gaan zitten.
Hopelijk blijft die lang genoeg stil zitten zodat ik inslaap kan vallen.
Morgen maar zo een elektrische vliegenmepper halen ofzo.
Siggislief schreef:denisesilver schreef:Fijn siggislief!
Ik heb zere tanden. Heb bijna het idee dat het eerder vanuit mijn kaak komt dan iets anders.
Zere tanden kan ook door verstopte holtes komen, ben je recent nog verkouden geweest of ben je het?