Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Ugh denk je een zak kattengrit mee te kunnen nemen, het was totaal niet tilbaar..
En dan ben je BIJNA bij de auto, hoor je het handvat van de tas waar ie in zat zo wat afscheuren.
Kon geen kattengrit in 1 hand houden en ook niet van hand veranderen dus ik moest hem wel in de tas doen.
Uiteindelijk in verschillende houdingen de tas met grit gedragen,
en precies bij de auto kon ik hem niet meer optillen door de pijn in de schouder en geen kracht in de hand.
Ineke2 schreef:Telpeva: totdat een bezorger lui is en je meldt als zijnde niet thuis en het pakket naar een bezorgpunt wordt gebracht.
Al 2x gehad. Ellende want dan moet ik van het afhaal punt naar de auto ( is toch zeker 150 meter lopen ) en dan weer van de auto mijn huis in. ( is met lift naar boven etc… )
Dus ik was echt niet blij toen ik 2x met 2 pakketten tegelijk moest doen.
Ik krijg medische drinkvoeding en zijn altijd 2 pakketten tegelijk voor 1 maand. Maar dat is dus loeizwaar en heel onhandig vasthouden.
Ineke2 schreef:Telpeva: totdat een bezorger lui is en je meldt als zijnde niet thuis en het pakket naar een bezorgpunt wordt gebracht.
Al 2x gehad. Ellende want dan moet ik van het afhaal punt naar de auto ( is toch zeker 150 meter lopen ) en dan weer van de auto mijn huis in. ( is met lift naar boven etc… )
Dus ik was echt niet blij toen ik 2x met 2 pakketten tegelijk moest doen.
Ik krijg medische drinkvoeding en zijn altijd 2 pakketten tegelijk voor 1 maand. Maar dat is dus loeizwaar en heel onhandig vasthouden.
wyoming schreef:Waarom houden mensen zich niet aan hun afspraken.
18 juni met iemand afgesproken dat ze 26 augustus iets af zou hebben. Was niet af.
Vorige week woensdag was ze dan ook nog eens gepikeerd dat ik vroeg waar het bleef want ze had die week ervoor toch gezegd dat het eraan kwam maar het zou echt voor vrijdag af zijn.
En nu is het maandag, 2 weken later dan de afgesproken tijd en het is nog steeds niet af.