Alja schreef:Ben al voor 12 uur gebeld, kind 2 heeft een gat in z’n hoofd gevallen en is al met de juf naar de dokter geweest….
Als dat maar geen voorbode is voor alle komende jaren
Arme juf ook... 1e dag en al zo'n ongeluk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Alja wat naar. Hoe gaat het met je kind?
Polarize schreef:Ja dat ben ik zeker! Laat het ze ook vaak genoeg weten, en probeer zelf zoveel mogelijk te "trakteren" maar het komt regelmatig voor dat ze dan gewoon het geld terug naar mij over maken
cursebreaker schreef:Polarize schreef:Ja dat ben ik zeker! Laat het ze ook vaak genoeg weten, en probeer zelf zoveel mogelijk te "trakteren" maar het komt regelmatig voor dat ze dan gewoon het geld terug naar mij over maken
Hhahaha ja zo'n ouders zouden wij ook zijn wel.
Een van m'n beste vriendinnen doet bv het kostgeld wat hun zoon betaald - hij is afgestudeerd, werkt fulltime en woont thuis - sparen en dat krijgt hij 'later' dan weer terug een keer. Vind ik ook mooi van ze, dat ze dat zo doen en kunnen. Als onze zoon zou willen en kunnen studeren later (is nu een brugpieper), zullen wij ook zoveel mogelijk betalen voor hem allemaal![]()
Maar echt heel lief allemaal van je ouders. Fijn dat ze dit zo kunnen doen voor je!