Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik heb de ergernis de andere kant op, een vriendin die voorschiet en vervolgens geen tikkie stuurt.. en ik zit dan de hele tijd ermee in mijn hoofd dat ik haar nog terug moet betalen en niet precies weet hoeveel het is
Ik schiet meestal voor en stuur heel onromantisch nog voordat we van tafel gaan een tikkie.
Mandarijn schreef:Altijd leuk ja, Tikkies.Meestal gaat het hier goed, maar ik heb nu een aantal weken geleden een concertkaartje voorgeschoten en afgesproken wanneer ik het Tikkie kon sturen ervoor - maar dat wordt nu steeds uitgesteld. En dan ondertussen wel allemaal andere dingen kopen en dat vertellen, ja dan kun je mij ook gewoon terugbetalen.
Ineke2 schreef:Suzanne F. schreef:Gewoon vragen? Wanneer betaal je me het kaartje terug?
Ja dit dus. Als hierom een vriendschap stuk gaat, omdat je op een normale manier geld terug vraagt wat zo is afgesproken, is het geen vriendschap waard.
JudithGigi schreef:Omdat ik morgen ga wisselen van stal heb ik zo'n 'bedankt' chocolade tablet gekocht. Dankzij Hollandse toeristen die haaientanden niet snappen een noodstop moeten maken en nu is ie doormidden![]()
En het is ook niet de eerste keer, de vorige keer dat ik een kocht smolt hij in een autorit van 10 minuten genoeg om doormidden te breken
Roosch schreef:JudithGigi schreef:Omdat ik morgen ga wisselen van stal heb ik zo'n 'bedankt' chocolade tablet gekocht. Dankzij Hollandse toeristen die haaientanden niet snappen een noodstop moeten maken en nu is ie doormidden![]()
En het is ook niet de eerste keer, de vorige keer dat ik een kocht smolt hij in een autorit van 10 minuten genoeg om doormidden te breken
Niks aan te doen, zelf opeten en een nieuwe kopen?
JudithGigi schreef:Roosch schreef:
Niks aan te doen, zelf opeten en een nieuwe kopen?
Ik voorzie een eindeloze cyclus waarin ik 10kg zwaarder word, een lege bankrekening heb en aan het einde van de dag nog steeds een kapot stuk chocolade heb