Mijn werk is sowieso bullshit waar niemand wat aan heeft, ik zou net zo goed betaald kunnen krijgen voor het lezen van bokt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
friendly schreef:M_D_H schreef:Flesje fristi van 0,3l die wel erg licht aanvoelde, folie er af getrokken en ik weet eigenlijk wel zeker dat dit geen 0,3l is (flesje is nog gesloten)
[ [url=m/Z3MJZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeker dat die niet open is geweest? Dit klopt van geen kant nee.
MyWishMax schreef:Bestelling gedaan, verpakken ze het in 3 losse dozen. Doos 1 heeft 1 artikel, doos 2 2 en doos 3 4. Dat is al dom. Zouden alledrie vandaag komen. Nu maakt dat niet zo uit, zonde van het geld en de dozen, maar goed.
Ik kreeg er alleen maar 2 en de track and trace klopt voor geen meter. Er heeft er 1 vertraging, maar op de site staat dat dat een ander pakket is. Degene die ik niet heb heeft de T&t van 1 die ik dus wel ontvangen heb. Ze hebben ze dus onderling verwisseld oid.
Hopelijk komt die morgen, want dat zijn de belangrijkste spullen... Toch raar dat 1 pakket vertraging heeft als je ze tegelijk besteld en verzonden is en dat die t&'t niet klopt qua inhoudHoop ook dat dat geen problemen geeft als het fout gaat.