Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Moonsparkle: maar als je dan wat vind is het waarschijnlijk ook wel het perfecte huisje...
Doubtless schreef:Er kwam gisteren een mooi huis voorbij waar we 's avonds toch nog maar even langsgereden zijn: https://www.funda.nl/detail/43068786?ut ... ting-modal
Precies wat we zoeken, maar eigenlijk staat het nét op de verkeerde plekEen beetje tussen niks en nergens in en dat vind ik met 2 kleine kinderen toch wel onhandig. Maar ja, wel strak tegen het natuurgebied aan, dat is natuurlijk wel gaaf. We laten het nog even sudderen...
Doubtless schreef:Nou niet eens zo heel ver. Aan de andere kant van het viaduct rij je zo een dorp binnen en daar zitten ook supermarkten. We wonen nu in een woonwijk van waaruit ik met de kinderen lopend naar de supermarkt kan (1km), dat is heel makkelijk. Dat gaat daar net niet (maar op de fiets wel). Misschien maak ik het groter dan het is.
Doubtless schreef:Waardoor je het niet meer te voet doet, maar met de fiets of de autoMet kleine kinderen is deze locatie niet ideaal (t.o.v. wat we nu hebben), maar dat lost zichzelf met een paar jaar ook op.