Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:42

Zonnetje81 schreef:
Ik ga het ook na maar vertel dat niet. Ik heb wel een tweede telefoonnummer genomen omdat mn andere te googlen is met adres en al. Dat vond ik te ver gaan. Eentje had me ook al gevonden zonder mn nummer. Dus als ze willen vinden ze je wel.

Ik vind btw in een gesprek in slaap vallen en erna dan niks laten horen als je wakker bent ook niet echt netjes te noemen.

Een ander bepaalt voor mij niet dat ik minder kieskeurig moet zijn. Ik moet ermee leven. En een relatie is niet heilig dus voor minder doe ik het niet. Alleen is beter dan in een mwah relatie zitten bij gebrek aan beter.

Ja maar ik werd wakker met verwijten al. Als je denkt dat ik dan nog reageer kun je de pot op. Ben je hond niet, ken je net een uur online. Heb ijsbergsla langer in de koelkast gehad

Daarnaast, het is maar WhatsApp. Niet de echte wereld.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:47

nereids schreef:
bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht al dat ik gek werd. Op werk vonden ze het asociaal om zoiets af te wijzen. :+

Bij crime junkie zeggen ze altijd wees asociaal en blijf veilig. Ik heb iets te veel true crime verhalen gehoord rond daten wellicht :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:47

Raineri schreef:
Heb ijsbergsla langer in de koelkast gehad

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Janine1990

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:51

Ik heb er ook weer eentje gehad hoor.... tjonge :')

Ik was deze gast al een keer of 5 tegengekomen op Tinder, iets intrigeerde me aan zijn foto's, dus uiteindelijk op een knappe kop en zijn lengte af gegaan en geliked.

Eerst een redelijk normaal gesprek, maar al snel merk ik dat we wel hele erge tegenpolen zijn. Hij gaat graag stappen in Amsterdam of Berlijn, doe mij maar een lekker dorpsfeest.

Maar uiteindelijk doet hij uit de doeken dat hij ook op mannen valt en eigenlijk op zoek is naar een d/s play partner.

Ahaaaa... nou succes.. :evaw:

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:58

Haha nou dan ben je er tenminste snel achter Janine, thank you next (als dat niet je voorkeur is tenminste)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:01

De link tussen bi/gay én bdsm ontgaat me, maar bijzonder bericht Jeanine.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:09

Janine1990 schreef:
Ik heb er ook weer eentje gehad hoor.... tjonge :')

Ik was deze gast al een keer of 5 tegengekomen op Tinder, iets intrigeerde me aan zijn foto's, dus uiteindelijk op een knappe kop en zijn lengte af gegaan en geliked.

Eerst een redelijk normaal gesprek, maar al snel merk ik dat we wel hele erge tegenpolen zijn. Hij gaat graag stappen in Amsterdam of Berlijn, doe mij maar een lekker dorpsfeest.

Maar uiteindelijk doet hij uit de doeken dat hij ook op mannen valt en eigenlijk op zoek is naar een d/s play partner.

Ahaaaa... nou succes.. :evaw:

Maar jij wilde dat dus niet ? :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:11

Raineri schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik ga het ook na maar vertel dat niet. Ik heb wel een tweede telefoonnummer genomen omdat mn andere te googlen is met adres en al. Dat vond ik te ver gaan. Eentje had me ook al gevonden zonder mn nummer. Dus als ze willen vinden ze je wel.

Ik vind btw in een gesprek in slaap vallen en erna dan niks laten horen als je wakker bent ook niet echt netjes te noemen.

Een ander bepaalt voor mij niet dat ik minder kieskeurig moet zijn. Ik moet ermee leven. En een relatie is niet heilig dus voor minder doe ik het niet. Alleen is beter dan in een mwah relatie zitten bij gebrek aan beter.

Ja maar ik werd wakker met verwijten al. Als je denkt dat ik dan nog reageer kun je de pot op. Ben je hond niet, ken je net een uur online. Heb ijsbergsla langer in de koelkast gehad

Daarnaast, het is maar WhatsApp. Niet de echte wereld.

Die laatste zin is juist denk ik het probleem van de tegenwoordige tijd qua omgang met elkaar. Zoals het je uitkomt is het de echte wereld niet. Voor mij gelden op wa dezelfde fatsoensnormen als in de zogenaamde echte wereld.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:20

Zonnetje dat heb ik ook. Ik ben net zo mijzelf op whatsapp (en ook hier op bokt) als in het echt. Dus als men mij na een tijdje appen in het echt ontmoet, dan ben ik net zo. En ik maak ook geen mooie verhaaltjes, daar heeft niemand iets aan.ik verwacht dat eigenlijk van de ander ook.

Janine ach hij was er in ieder geval wel vlot eerlijk over, dat scheelt. Dan is het aan jou wat je ermee wil. Ik had deze week ook een match waarbij ik van te voren al het gevoel had dat die maar op 1 ding uit was. Te knap koppie ofzo. Nee hoor, dat was echt niet zo.. maar 3 zinnen verder had ie nog maar 1 onderwerp. Oke prima, en doei!

Raineri het is tegenwoordig (te) makkelijk om persoonlijke informatie over iemand te vinden. Dan merk je dat wel echt he? Geen fijn idee bij iemand met zulk naar gedrag.

Ik ben inmiddels wel weer in gesprek met iemand op whatsapp. Ik merk wel dat ik, ondanks dat ik net zo open ben, wel wat voorzichtiger ben met mn gevoel nu. Ook al zouden we nu wat afspreken en het is leuk, dan zou ik nog een slag om de arm houden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:32

Nee zonnetje. Ik denk dat het probleem van de tegenwoordige tijd is dat we veel beslag op elkaar leggen en verwachten dat iemand altijd paraat staat. Ik bel iemand gewoon als ik wil kletsen of ik spreek af. WhatsApp is even het broodnodige en is geen vervanging van normaal contact (over het algemeen). Ik vind het ook gewoon een ongezonde gedachte dat ik constant paraat sta. Ik doe er rustig een dag over om te reageren als ik niet nodig ben.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 23:40

Voor mij is in een uitgebreid whatsapp conversatie zitten hetzelfde als bellen. Aan de telefoon hang je ook niet op zonder doei te zeggen of ik ben moe ik ga slapen.

Ik heb het niet over de random “hey hoe is ie” appjes maar wel als je echt over en weer aan het appen bent. Ik zeg dan wel van hey ik ben echt moe ik ga offline. Truste. Als ik zou voelen dat ik in slaap val.

Ik zeg daarmee niet dat hij dan onfatsoenlijk moet worden. Maar stellen van ach het is de echte wereld niet en het is geen normaal communicatie middel. Waarom heb je het dan?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 01:10

Hee, zal binnenkort even bijlezen maar wilde al wel laten weten hoe het is afgelopen. Ben best heel verdrietig, rotgevoel en kan niet slapen.

We hadden het weer hartstikke gezellig en op een gegeven moment zei ik, we zouden ook nog even serieus praten toch (over wat hij nu zoekt, wat zijn doelen zijn..) dus dat vertelde hij. Toen zei ik ook, ik denk dat we het hierbij moeten laten. Merkte dat hij dat niet had verwacht en wel uitleg wilde. Die heb ik gegeven, gezegd dat ik me meer een optie voel dan een prioriteit, dat snapte hij wel. Hij is nog zoekende zegt hij. En hij wilde graag vrienden blijven want hij vind ons contact heel fijn en dat we echt kunnen lachen ect.
Zijn bumble profiel was trouwens door een vriendin van een vriend van hem aangepast. Maar dat laat je natuurlijk niet doen als je iemand hebt ontmoet wie je hartstikke leuk vindt, want dan had hij dat wel verteld aan zijn vrienden.

Maar ik heb gezegd dat ik dat niet wilde. Vind dat te pijnlijk ofzo, we hadden 6 dates gehad en dat is niet veel. Er is ook op fysiek vlak nauwelijks wat gebeurd (die boot hield ik af, blij mee). Maar ik vond hem gewoon leuk, en misschien ook wel omdat ik er echt aan toe ben. Vind het heel jammer

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 06:43

Zonnetje81 schreef:
Voor mij is in een uitgebreid whatsapp conversatie zitten hetzelfde als bellen. Aan de telefoon hang je ook niet op zonder doei te zeggen of ik ben moe ik ga slapen.

Ik heb het niet over de random “hey hoe is ie” appjes maar wel als je echt over en weer aan het appen bent. Ik zeg dan wel van hey ik ben echt moe ik ga offline. Truste. Als ik zou voelen dat ik in slaap val.

Ik zeg daarmee niet dat hij dan onfatsoenlijk moet worden. Maar stellen van ach het is de echte wereld niet en het is geen normaal communicatie middel. Waarom heb je het dan?

Maar we zien het gewoon anders. We willen beiden respectvol met anderen omgaan, net iets ander uitgangspunt. Ik zou sneller zeggen: leuk dat boekwerk maar ik bel/zie je liever. Is gewoon oké.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 07:00

Ailill schreef:
De link tussen bi/gay én bdsm ontgaat me, maar bijzonder bericht Jeanine.

Alles in dit gesprek was bijzonder gelinkt door deze gozer. Het klonk een beetje meer alsof hij graag wilde choqueren. Op een gegeven moment had ik het idee dat hij probeerde te insinueren dat ik een leeghoofd was met gifjes. Maar goed, het is maar chatverkeer dus dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Raineri, gefeliciteerd!

Biks, wat jammer. Ben wel benieuwd naar wat hij nu eigenlijk precies voor intenties had.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 07:24

Wat jammer Biks... :(

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 07:28

Ach Biks zonde, dat was niet waar je op hoopte. Wat is dat toch met mannen die wel ergens aan beginnen en dan niet weten wat ze willen. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn allemaal toch? Ze doen net of ze hun leven moeten opofferen :') .

Raineri gefeliciteerd met je verjaardag!

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 07:43

Gefeliciteerd Raineri!

Ja, ik vind ook dat je dat van te voren moet bedenken als je gaat daten. Zeker als die ander (ik) wel heel duidelijk is over intenties. Ik denk dat dingen alleen maar werken als je je committeert en “kijken waar het heengaat” is niet mijn stijl. Daar zal iedereen anders over denken en dat is oké.

Hij kwam uit een relatie van 7 jaar. Had hem nog gevraagd, ben je er nu al weer aan toe? Lijkt mij nog te vroeg voor je. Maar natuurlijk nee hoor, helemaal aan toe.

Maar ach, kan het hem ook niet teveel kwalijk nemen. Het is ook moeilijk om altijd maar te weten wat je wilt. En hij is wel heel lief. Des te moeilijker om dan deze keuze te maken!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 08:03

Biks2 schreef:
Hee, zal binnenkort even bijlezen maar wilde al wel laten weten hoe het is afgelopen. Ben best heel verdrietig, rotgevoel en kan niet slapen.

We hadden het weer hartstikke gezellig en op een gegeven moment zei ik, we zouden ook nog even serieus praten toch (over wat hij nu zoekt, wat zijn doelen zijn..) dus dat vertelde hij. Toen zei ik ook, ik denk dat we het hierbij moeten laten. Merkte dat hij dat niet had verwacht en wel uitleg wilde. Die heb ik gegeven, gezegd dat ik me meer een optie voel dan een prioriteit, dat snapte hij wel. Hij is nog zoekende zegt hij. En hij wilde graag vrienden blijven want hij vind ons contact heel fijn en dat we echt kunnen lachen ect.
Zijn bumble profiel was trouwens door een vriendin van een vriend van hem aangepast. Maar dat laat je natuurlijk niet doen als je iemand hebt ontmoet wie je hartstikke leuk vindt, want dan had hij dat wel verteld aan zijn vrienden.

Maar ik heb gezegd dat ik dat niet wilde. Vind dat te pijnlijk ofzo, we hadden 6 dates gehad en dat is niet veel. Er is ook op fysiek vlak nauwelijks wat gebeurd (die boot hield ik af, blij mee). Maar ik vond hem gewoon leuk, en misschien ook wel omdat ik er echt aan toe ben. Vind het heel jammer

Is ook zuur en altijd jammer! Misschien gewoon niet de juiste timing. Maar je verdient wel natuurlijk iets waar je nooit zorgen over hoeft te hebben. Een begin periode is altijd wat spannend maar als de verwachtingen zo ver uit elkaar liggen dan moet je je idd afvragen of dit goed voor je is.

Komt vanzelf wel weer Biks2!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 08:31

Proficiat Raineri. Biks wat jammer, goed dat je helderheid hebt. Net als Muronia ben ik ook overal hetzelfde en whatsapp is mijn zeer belangrijke draad met (klein) kinderen. Als we elkaar zien pikken we zo de draad weer op.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 08:42

Wat jammer Biks. Ben je wel duidelijk geweest over wat je voelt? Dat je hem wel echt leuk vindt? Want mannen zijn soms niet zo goed om tussen de regels door te lezen. Als jij zegt: ik wil het hierbij laten want ik voel me een optie en geen prio. En je bedoelt eigenlijk: ik vind je echt heel leuk en zou graag van jou meer bevestiging hierin krijgen. Dan zou het kunnen dat hij dit niet zo opvat als jij het bedoeld had.
Maar goed, jammer dat hij zelf niet met iets kwam. Als je duidelijk bent geweest en je krijgt nog steeds niets terug dan zou ik er ook niet meer aan trekken, dan zou ik het laten gaan.
Jammer dat je je nu zo rot voelt. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:02

Soms klikt het niet genoeg om dat gevoel te hebben dat je er voor wil gaan. Dan is het altijd makkelijk zeggen: ik weet niet wat ik wil.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:09

Bedankt allemaal.

Ja, ik ben wel heel duidelijk geweest over mijn gevoel naar hem, dus daar ligt het niet aan. Moest ook wel een beetje huilen toen we in de auto naar huis zaten dus heb zeker open kaart gespeeld en geen masker opgezet.

Zeker waar wat je zegt Zonnetje, ik heb dat ook tegen heb gezegd. Hij kon dat ook niet helemaal bevestigen. Maar dat doet er ook niet meer toe. Ik ben leuk genoeg en iemand moet dat maar net inzien.

Ps. Mijn grootste punt was ook wel dat hij zijn gevoel naar mij niet uitsprak en ik het gevoel kreeg dat hij me helemaal niet zo leuk vond. En toen begon hij dat gister in de auto natuurlijk wel ineens te doen. Maar goed, is te laat ook nu, beslissing is gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Biks2 op 04-09-24 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:13

Precies Biks, zo is dat. En die is er echt wel, dat verdien je.

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:24

Wat ontzettend jammer Biks!
Ik heb hetzelfde meegemaakt maar gelukkig al na 2 dates. Wederom via Breeze dus betalen voor date & op zijn profiel stond dat hij iets serieus zocht. Dus twee superleuke dates mee gehad maar ik kreeg weinig respons via WhatsApp en hij leek altijd druk te zijn. Twee weken na de tweede date gevraagd hoe hij het ziet, en ook gezegd dat ik het gevoel heb geen hoogte te krijgen van hem. Waarop hij stuurde dat hij even had nagedacht en mij echt super leuk vond maar momenteel niet de 'mentale bandbreedte' had om verder te daten in verband met zijn werk en hobbies. Maar het lag echt niet aan mij hoor. 8)7 Waarop ik opmerkte dat dat toch iets is waar je je op kan voorbereiden als je echt actief gaat daten en erop zet dat je wat serieus zoekt? Zijn antwoord 'I get the sentiment'. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:28

Jammer Biks, maar gelukkig heb je nu wel duidelijkheid. Maakt het niet minder rot natuurlijk.

Gefeliciteerd rainiri