Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 23:56

Ik ben moe, wil slapen maar ook weer niet. M’n ma liep net aan de telefoon alleen maar te mopperen en dan niet begrijpen dat ik taai wordt. En landelijke bereikbaarheidsdienst en mijn collega die de 1e persoon is heeft net zijn belletje gehad dus ik ben de volgende. Maar geen idee hoe laat dat dus gaat worden…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 23:59

Telpeva schreef:
Ik kan mij niet ergeren aan jou urbanus, elke keer als ik je naam zie dan krijg ik meteen een van die liedjes van Urbanus in mijn hoofd, zoals die paashaas met al zijn weeën :')

:') :')

Annet, dat is een nare situatie, snap dat je van de wap bent. Ik duim dat het gewoon doorgaat!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 00:03

Bijna een hele pax kast in elkaar gezet, klopt 1 schroefje van een handvat niet ;( Uiteraard precies een schroefje waar er geen 1 van extra is..... Ik wilde het gewoon af hebben |(

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 05:59

Hatsaflats, alweer vroege ploeg.
Waarom slaap ik nooit meer uit?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 07:18

Flikken Maastricht, ik vond het altijd leuk maar het wordt nu echt TE vergezocht

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 07:30

Wakker geworden dor kramp die in mijn kuit schoot. Mennn wat kan dat soms zeer doen!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 07:44

Voor 6u wakker door dochter die een ongelukje in bed had gehad. Tja, als ze onder de plas zit zeg je ook niet: kom je lekker bij me liggen om rustig wakker te worden... dus met haar gaan douchen en nu sta ik havermout pannenkoeken te bakken waarvan ik verwacht dat ze gaan mislukken omdat ik te weinig ei had....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 07:56

Architect die ondertussen al 5 maand vertraging heeft. Telefoon wordt niet opgenomen, mails niet beantwoord. Ondertussen al 3 keer aan haar deur gestaan en vertrekken elke keer met de belofte: Deze week dien ik het nog in. Maar niets. 0,0. Ze is volledig betaald en ik weet niet meer wat te doen. Het gaat over onze stal waar al 2 jaar geen dak op ligt en de schade blijft oplopen. Waarom doen mensen zo. Ze was dubbel zo duur en wij hebben haar genomen omdat ze met spoed zou werken en een maand eerder de aanvraag ging indienen. Hoe kunnen mensen zo harteloos zijn. Een klap geld laten aftikken en dan niets meer doen.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:01

Oh moestuin en Annet ik voel me plaatsvervangend rot als ik jullie berichten lees. Hoe kunnen mensen zo zijn en dat x op x op x.

Hou vol hoor :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:01

Wat erg Moestuin!
Heb je niet iets van rechtsbijstandsverzekering of zo?

Edit,
Hoezo vooruit betaald dan?
Ze hoeven niets in te kopen toch voor een tekening of denk ik nu heel simpel?
Laatst bijgewerkt door chanicha op 26-03-22 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:02

Balen dat je zoveel pech hebt Moestuin. Kan je niet beginnen met een aangetekende brief ipv gewoon langsgaan?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:15

Vriend die mij wakker maakt om te melden dat hij aan het werk gaat..
Heel lief bedoeld hoor maar ik sliep eindelijk een keer fatsoenlijk ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:15

chanicha schreef:
Wat erg Moestuin!
Heb je niet iets van rechtsbijstandsverzekering of zo?

Edit,
Hoezo vooruit betaald dan?
Ze hoeven niets in te kopen toch voor een tekening of denk ik nu heel simpel?

Nee klopt. Alles is getekend en toen moesten wij betalen. Eind oktober, met een maand vertraging, heeft ze alles in gediend. Daarop is er reactie gekomen dat er stukken ontbreken. En toen heeft ze niet meer gereageerd. Aanvraag is toen verlopen. Die moet nu opnieuw ingediend worden. Maar dat gebeurt allemaal niet meer. Dan ontbreekt dit, dan ontbreekt dat. Dan heeft ze eindelijk alles en gaat ze het indienen. Weer niets. Dan zegt ze dat het is ingediend en het dezelfde dag direct weer is afgewezen. Dan bel ik de gemeente: Nee, er is niets opnieuw ingediend. Dan kijk op mijn burgerprofiel en dat klopt. Niets ingediend. Dan sta je daar: Ja, die stapel daar werk ik vandaag nog af en daar zit jullie aanvraag ook tussen. Maar niets…

Ja, wij zijn nu ook in die richting aan het denken. Wij proberen nu de ontbindende voorwaarden in handen te krijgen. Maar uiteraard weer niets. Wij zijn erg lang erg vriendelijk gebleven want mijn man (zelfstandige) werkt soms voor haar. Maar we zitten inderdaad op een punt dat dit niet kan.
Je kunt het vergelijken met naar de winkel gaan. Alles halen, betalen, in de auto laden. En dan in de auto laten zitten. Ze moet bij wijze van spreken echt enkel nog de spullen binnen zetten. Ik snap het gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:24

Urbanus schreef:
Telpeva schreef:
Ik kan mij niet ergeren aan jou urbanus, elke keer als ik je naam zie dan krijg ik meteen een van die liedjes van Urbanus in mijn hoofd, zoals die paashaas met al zijn weeën :')

:') :')

Annet, dat is een nare situatie, snap dat je van de wap bent. Ik duim dat het gewoon doorgaat!

Dankjewel ik hoop dat het helpt..

N_B_N schreef:
Oh moestuin en Annet ik voel me plaatsvervangend rot als ik jullie berichten lees. Hoe kunnen mensen zo zijn en dat x op x op x.

Hou vol hoor :knuffel:

Lief van je :) ik probeer voorzichtig hoop te houden maar de stress overheerst nu wel..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 09:14

Met hoofdpijn naar bed en ermee wakker worden. En het komt ook nog uit mijn nek wat dus foute boel is. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 09:17

Om 10 over 7 wakker worden, denken ik draai om en slaap verder maar blijkbaar gelijk klaarwakker en stress/spanning is er ook gelijk weer in m'n lijf, buikpijn. En nu maar afwachten? Terwijl ik eigenlijk om 10 uur/uiterlijk half 11 weg zou moeten als het wel door gaat.. Mijn lijf lijkt bijna te blokkeren dat ik gewoon geen zin heb nu te gaan lopen racen om me klaar te maken en dan straks te lezen ja sorry gaat niet door :') pfff ben nu alweer kapot, is de dag al begonnen überhaupt?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 09:22

Eerste kopkoffie thuis en direct weer een hondenhaar erin

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 09:24

Kan je niet alles doen wat je normaal doet als je weg gaat?Dan is het alleen je jas aan en gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 09:28

Britta31 schreef:
Kan je niet alles doen wat je normaal doet als je weg gaat?Dan is het alleen je jas aan en gaan.

Ik ga dat wel proberen maar zoals ik het normaal zou doen lukt me niet. M'n lichaam (en hoofd) blokkeren volledig in dit soort situaties helaas.. Ga zo wel beginnen met douchen hopelijk word ik dan weer wat rustiger en kan ik van daaruit even verder. En als er over een uur nog geen duidelijkheid is dan vraag ik er zelf wel naar..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-22 10:04

Vreselijk poedersuiker geslapen..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 10:06

Ik ga mezelf straks opsluiten in donker, maar licht doet pijn aan mijn ogen en hoofd.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 11:15

Moestuin: tijd voor aangetekende brieven, in gebreke stellen inclusief melden van schade en kosten die je vanaf nu wil gaan rekenen, en vraag raad aan je rechtsbijstand.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 11:34

mensen die denken dat de kruidvat een familie uitje is <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 11:35

fotolijstje schreef:

Zo stond ik gisteravond tegen 9 uur 's avonds in de supermarkt. Had iemand ook zijn hele kroost meegenomen _O- -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 11:39

fotolijstje schreef:

Sowieso mensen die denken dat een “essentiële” winkel (supermarkten, drogisterijen ect) een familie uitje is <3