Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 15:36

Hier heeft DHL weer eens gefaald. Pakketje waar ik erg naar uit keek is op een verkeerde locatie bezorgd en nu weer onderweg volgens de DHL site, of terug naar de verzender of alsnog naar het juiste afhaalpunt. Maar dat staat er helaas niet bij. Heb het bij Vinted gemeld maar omdat het volgens die status wel bij mijn afhaalpunt moet liggen (waar ik dus geweest ben en waar zij aangeven een verkeerde levering hebben gehad en het dus niet hebben) zeggen zij: het ligt op jouw afhaalpunt. Hopen dat het nog goed gaat komen, wel heel irritant.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 15:39

C_arola schreef:
Bij dhl werd het naar mijn huisadres gestuurd in plaats naar de afleverpunt. Als het in de app komt dan kun je het laten afleveren bij een verzendpunt lijkt mij. Bij mij was het beide keren alleen niet in de app te zien maar kwamen ze onverwacht langs.

Ja volgens mij heb ik dit ook wel eens in het verleden gehad en dat het pakket daarna compleet kwijt was. Toen ging het maar om een paar euro dus dacht ik nou laat maar. Nu gaat het om een artikel waarbij ik het zonde zou vinden dat het verloren gaat :o

upendo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 15:53

DHL maakt er een potje van op het moment. Twee van mijn verstuurde pakketjes staan nog steeds op sorteren in sorteercentrum en een pakket via marktplaats wat naar mij onderweg is is ook kwijt. Dat laatste ben ik vooral zuur van.. Geld kwijt.

Des te meer reden voor mij om alleen nog via Vinted te kopen. Dan krijg je in ieder geval je geld nog terug...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 17:42

Wat ook leuk is is als je iets ziet op Vinted wat je echt heel leuk vindt maar status veelgebruikt heeft maar je op de foto's dat het er niet aan af ziet en je dus de gok maar besluit te wagen omdat de prijs echt heel laag is. En het dan dus binnen komt en in mijn ogen het er dus nog prima uit ziet. Heel blij met deze spencer/mouwloze trui van Tommy Hilfiger *\o/*
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:03

Bij zulke dingen noemen ze het vanwege de pilletjes vaak al snel veelgebruikt :j

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 12:20

Oké :) Nou dat ik haal er wel zo'n apparaatje overheen en dan is het helemaal prima. Ben er blij mee en dat voor 3 euro!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 20:53

Ik opzoek naar een peuter draagzak. 1 van tule gevonden voor een super leuke prijs. Koop hem. Krijg je bericht dat ze hem pas 8 dec kan versturen. Waarom sta je dan niet op vakantie modus :x

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 20:57

Zo jeetje dat is wel laat inderdaad!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 21:08

Dan hoeft het ook niet meer want dan heeft vinted zelf wel geannuleerd
Balen zeg!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 22:50

Ja ze bied hem dan wel weer te koop aan, aan mij. Maarja had hem liefst zsm gehad. Maar voor €30. Euro een tule draagzak. Is een koopje haha

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 11:24

Mijn homer pakket heeft geen status update meer gehad sinds 13 nov
Bezorging zou mogelijk zijn tot 30 nov
Denk dat ik dus het geld terug ga krijgen en geen pakket krijg.
Ik keek er erg naar uit maar geloof er niet meer zo in. Vinted sluit het onderzoek ook af na die 30 nov omdat ze dan terug betaald hebben

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 14:09

Twilight schreef:
Ja ze bied hem dan wel weer te koop aan, aan mij. Maarja had hem liefst zsm gehad. Maar voor €30. Euro een tule draagzak. Is een koopje haha

Ja daar zou ik ook wel voor willen wachten, dat is echt een waanzinnig goede prijs

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 14:16

Uhm, oke ik heb dus een LP gekocht met de staat goed. Dus ik heb al betaald, krijg ik veel later een bericht met foto dat er gewoon een complete scheur in de LP zit. Daarvoor vind ik dan het bedrag te hoog.
Nu ging het mij vooral om dat ik de afbeelding mooi vond om in huis neer te zetten, maar toch twijfel ik nu omdat ik het de prijs niet meer waard vind voor het product, ofzo .
Alhoewel het wel enigzins netjes is dat ik op de hoogte ben gesteld voordat het product verzonden is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:21

Als hij onbruikbaar is, dan is hij stuk. Zou gewoon een laag bedrag bieden en dan deze koop annuleren en als ze happen op het lage bod opnieuw kopen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:56

Ik heb inmiddels 4 pakketten van DHL die hangen.. Wat gaat er mis in die sorteercentra... :=

Één al sinds 13 november. Dat worden wat terugbetalingen denk ik..

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:21

Een pakket van mij is bezorgd bij een ander DHL punt, omdat mijn gekozen afhaalpunt vol was. Op meer dan een uur rijden!! Ik vond het distributiecentrum al onhandig, maar dat was nog zeker de helft aan reistijd. Ik verrijd meer aan benzine dan het pakket waard is. Wat moet je hier nou mee? Er gaat zoveel mis met DHL dat ik die bezorgdienst niet meer durf te kiezen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:30

Siersma schreef:
Ik heb nu iets dat teruggestuurd is naar de verzender, is met DHL. Alles ging prima tot ik gisteren opeens het bericht kreeg dat het verkeerd gesorteerd was en vanmorgen opeens bericht dat het naar de afzender terug gaat. Ik baal want wil het graag hebben

En inmiddels is het nog niet terug bij de afzender. Ik vermoed dat het zoek is inmiddels.
Na hoeveel tijd krijg je geld terug? Kan dat nergens vinden

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:42

Ze maken er echt een bende van dus... ik vraag me echt af waar al die pakketten belanden..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:51

upendo schreef:
Ik heb inmiddels 4 pakketten van DHL die hangen.. Wat gaat er mis in die sorteercentra... :=

Één al sinds 13 november. Dat worden wat terugbetalingen denk ik..

Kan goed aan de drukte van de feestdagen liggen ben ik bang..
Hier geen problemen met DHL, maar wel met DPD :roll:

En Vinted is gewoon een RAMP met contact zoeken, verschrikkelijk zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:32

Dhl heeft gisteren vol trots vertel ze de drukste dag ooit hadden :=

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:35

Ik heb ook struggles met post nl. daar hangt al een week of 3 een pakketje van Ali express.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:04

Deze morgen een berichtje van vinted. Ik krijg 5 euro shop tegoed. Geen idee waarom, mijn man kreeg dit bericht niet.

Nog mensen die het wel kregen?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:15

Leuke actie dan! Hier niet ontvangen. Misschien teveel gekocht :')

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:26

Whoops, verkeerde topic. Heel veel fijn spul van & other stories op de kop getikt!
Laatst bijgewerkt door NogSteedsGek op 30-11-23 10:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:31

Oh heerlijk! Ik vind de truien van &other stories heel fijn. Heb ook 1 met veel mohair erin en die pluist ook helemaal niet. Die bovenste heb ik ook nog over getwijfeld haha