Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:33

Nee je draagt een mondkapje voor jezelf.
Kan deze discussie verder aub in het Corona topic?

Bvd

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:37

Amandavd schreef:
Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.

Inderdaad! En de oude mensen klagen vaak over de jeugd, maar ik zie voornamelijk ouderen zonder mondkapjes en jonge mensen juist met mondkapjes.

Ik werk nu in een winkel en sommige oude mensen komen, zonder mondkapje, zo ongeveer tegen me aanstaan. Niet echt 1,5 meter afstand :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:39

ik kwam onze overburen tegen in supermarkt. Ik kon ze al horen toen ik nog voor was en zij ergens achter. staan ze midden in het gangpad te discusseren met hun kind dat hij een groente moet kiezen want groente is gezond. dat wist de rest van de supermarkt ook meteen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:30

Gecondoleerd en sterkte Britta.
Begrijp dat het dubbel is voor jullie. Y;(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:31

Danielleeee_ schreef:
Amandavd schreef:
Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.

Inderdaad! En de oude mensen klagen vaak over de jeugd, maar ik zie voornamelijk ouderen zonder mondkapjes en jonge mensen juist met mondkapjes.

Ik werk nu in een winkel en sommige oude mensen komen, zonder mondkapje, zo ongeveer tegen me aanstaan. Niet echt 1,5 meter afstand :=

Dit precies idd! Fijn dat er nog mensen die het wel begrijpen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:34

Ook mijn nummer 1 ergernis idd... jongeren die de ''schuld'' krijgen, want jongeren houden zich niet aan de regels etc. En dan 70% van de ouderen geen mondkapje zien dragen en ook altijd lekker onbeschoft iets voor je langs pakken in de koelcel in de supermarkt.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:47

Niobe schreef:
Flying_Angel schreef:
Dat ik een MacBook heb besteld en deze vandaag zou ophalen in de winkel. Krijg ik mail dat hij niet op voorraad is en ik het showmodel mag. Nou euh, nee! -:(-

Laat me raden, media markt?

En als je hem wel neemt krijg je geen garantie meer...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:50

Veulen84 schreef:
Niobe schreef:

Laat me raden, media markt?

Nou surprise! Ik werd net door de MediaMarkt gebeld en hij is toch op voorraad, goed gecheckt dat het niet stiekem toch het showmodel was.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:52

Flying_Angel schreef:
Citaat:

Nou surprise! Ik werd net door de MediaMarkt gebeld en hij is toch op voorraad, goed gecheckt dat het niet stiekem toch het showmodel was.

Heeeel verrassend weer...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:58

Mijn ergernis vanochtend was dat ik op een paard was ingedeeld waar ik altijd best een beetje zenuwachtig van word, dus ik werd pas rustig toen we gingen aandraven, en halverwege de les komt er met grof kabaal een vorkheftruck langs dus gelijk de halve groep paarden in spanning inclusief de mijne, dus daar ging mn ontspanning en kon ik vanaf voor af aan beginnen :') daarnaast rijden er ook 2 in de les die absoluut niet kunnen rijden en niet in onze groep thuishoren dus dat was ergernis 2 hahaha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:58

Mijn vriend die een doos met kuikens op de keuken tafel heeft neergezet. En ik nu niks van de tv kan verstaan. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 16:31

Particulieren bij de groothandel. Weet dat het is toegestaan nu, maar ga dan alsjeblieft niet twee man breed voor m'n poten lopen strompelen. |o

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 16:47

Niet geërgerd, maar verdrietig. Kat was van de ene dag op de andere kortademig, blijkt dat hij kanker heeft. Ik vind het zo erg, ik ben bang dat wij hem het beste inslapen. Operatie is zeer kostelijk, slaagpercentage heel laag, en kans at hij tijdens de operatie overlijdt is ook groot. Natuurlijk probeer je het graag, maar als je het dier er geen 'plezier' mee doet... :(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 16:55

Nanoukie :(:)

Ineke2 schreef:
DHL... Ze hebben een verkeerd pakket afgeleverd bij mijn ontvanger. De inhoud is totaal wat anders en heb foto’s gehad. De doos / plakband ect komt al niet overeen met de doos die ik gestuurd heb, maar mijn naam als verzender staat er wel op -:(- -O-

Nou probeer ik al 1,5 uur op de chat het probleem voor te leggen, maar ze antwoorden gewoonweg niet eens.

Oh dat heb ik pas gehad bij dpd. Ik had een pakket voor iemand uit engeland en zij hadden mijn pakket gekregen. :+ Zo bizar raar. Alsof het ergens omgepakt en omgelabeld was. Ik kreeg op de dag dat ik wat verwachtte een schitterende rol linnen gordijnstof ipv dakmateriaal. Zonder afzender. Een paar dagen later kreeg ik een mail vanuit engeland dat ze mijn dakspul hadden ontvangen (door de factuur binnen hadden ze mijn gegevens) samen met nog een rol stof. Een derde verwachtte pakket was ook zoek. En is tot op vandaag nog steeds zoek. Wel een tof contact aan over gehouden. En een mooie rol peperdure stof dat een mooi gordijn gaat worden hier :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 17:48

Hond die net (hoogstwaarschijnlijk) een epilepsieaanval kreeg :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 17:57

Op whatsapp zie ik bij chat ineens: aan het typen. Tekst weer weg. Opnieuw aan het typen. Dat 6x in 1 minuut. Maar tot op heden geen bericht en diegene is nu offline.
Maar nu ben ik dus nieuwsgierig wat diegene wilde typen!

Zo irritant

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 18:55

DeEenhoorn schreef:
Mijn ergernis vanochtend was dat ik op een paard was ingedeeld waar ik altijd best een beetje zenuwachtig van word, dus ik werd pas rustig toen we gingen aandraven, en halverwege de les komt er met grof kabaal een vorkheftruck langs dus gelijk de halve groep paarden in spanning inclusief de mijne, dus daar ging mn ontspanning en kon ik vanaf voor af aan beginnen :') daarnaast rijden er ook 2 in de les die absoluut niet kunnen rijden en niet in onze groep thuishoren dus dat was ergernis 2 hahaha

Toch hoort dat toch degelijk bij de les. Dit geeft het meer inhoud. Anders is er toch geen klap aan?

Wees blij dat je die ervaringen mee mag maken, zo kun je ook makkelijker die overstap maken naar de privé sector als je zou willen.

In Privé paarden Zit toch degelijk meer leven in dan in een manege paard en als die al geen spanning mag hebben...

Lekker rijden joh! Vandaag toch ook gewoon overleefd!

Wij zaten vandaag op een groen paard, even zelf zadelmak gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 19:15

Dat mijn lijf niet meewerkt.. _-:(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:14

Waarom krijg ik in de winter/herfst zo'n jeuk... Geen bodylotion die ik heb werkt en ik word echt gek

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:19

Droge huid doordat je je huis gaat verwarmen maar daardoor wordt de lucht droog.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:21

Mensen die een pakket op komen halen maar even met 4 verschillende huisnummers komen en 3 verschillende achternamen... Echt serieus |o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:40

fjordjes schreef:
Droge huid doordat je je huis gaat verwarmen maar daardoor wordt de lucht droog.

Helaas ook als de verwarming niet aanstaat. Maar normaal was bodylotion genoeg, nu niet :(

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 21:23

Gecondoleerd Britta Y;(

M'n paard heeft een uier ontsteking, ze staat er echt verloren bij. Ik vind het zo moeilijk haar zo te zien :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 22:14

Dat mensen het nodig vinden hun eigen problemen door te drukken en daarbij totaal geen rekening te houden met de context of de behoefte van de ander.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 22:54

Dat ik al een week of twee zulke erge hoofdpijn heb. Eerst dacht ik door spanning van tentamen, maar dat ging super goed. En ik heb woensdag een hoofdmassage gehad, maar nog steeds iedere avond heb ik echt bonkende hoofdpijn en pijnstillers helpen niet. Twee uur terug van die 600 mg bruisende ibuprofen genomen, maar dat helpt ook niet |(