Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.
Danielleeee_ schreef:Amandavd schreef:Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.
Inderdaad! En de oude mensen klagen vaak over de jeugd, maar ik zie voornamelijk ouderen zonder mondkapjes en jonge mensen juist met mondkapjes.
Ik werk nu in een winkel en sommige oude mensen komen, zonder mondkapje, zo ongeveer tegen me aanstaan. Niet echt 1,5 meter afstand
Ineke2 schreef:DHL... Ze hebben een verkeerd pakket afgeleverd bij mijn ontvanger. De inhoud is totaal wat anders en heb foto’s gehad. De doos / plakband ect komt al niet overeen met de doos die ik gestuurd heb, maar mijn naam als verzender staat er wel op![]()
![]()
Nou probeer ik al 1,5 uur op de chat het probleem voor te leggen, maar ze antwoorden gewoonweg niet eens.
DeEenhoorn schreef:Mijn ergernis vanochtend was dat ik op een paard was ingedeeld waar ik altijd best een beetje zenuwachtig van word, dus ik werd pas rustig toen we gingen aandraven, en halverwege de les komt er met grof kabaal een vorkheftruck langs dus gelijk de halve groep paarden in spanning inclusief de mijne, dus daar ging mn ontspanning en kon ik vanaf voor af aan beginnendaarnaast rijden er ook 2 in de les die absoluut niet kunnen rijden en niet in onze groep thuishoren dus dat was ergernis 2 hahaha