Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Volgens mij ligt dit aan het weer elnienjo. Hier is het echt heel heet in de zomer en dat was het ook afgelopen dagen. 30 Graden, kei blauwe luchten. Dus dan kan zo'n virus minder gemakkelijk uitwaaieren. Dat mensen ziek zijn dat blijf je houden maar ik verwacht daar in de zomer minder uitbreiding en verspreiding van.
Ik ben er van overtuigd dat deze mensen volop getest zijn en nu in isolatie net als iedereen waar ze mee in aanraking zijn geweest. De Fransen zitten er hier bovenop.
SusanH schreef:Zoveel mensen gaan er effectief niet op vakantie als we de peilingen onder de bevolking moeten geloven. Heel veel mensen hebben er gewoon geen zin in (bijv verplicht mondkapjes moeten dragen), of vinden het risico te groot.
purny schreef:nynke55 schreef:Nou nee, luisteren naar Baudet lijkt me niet handig, die waait met alle winden mee.
Baudet was wel een van de eerste mensen die aangaf dat er stront aan de knikker was.
Ik ben ook geen fan van hem maar hij had in dit punt wel gelijk
lenaa_tje schreef:purny schreef:Baudet was wel een van de eerste mensen die aangaf dat er stront aan de knikker was.
Ik ben ook geen fan van hem maar hij had in dit punt wel gelijk
Baudet was wel 1 van de eerste die riep dat de lockdown veel en veel te soft was
Astorga schreef:lenaa_tje schreef:Baudet was wel 1 van de eerste die riep dat de lockdown veel en veel te soft was
Maar ook de eerste die voor versoepeling van maatregelen pleit en in briefings kampioen bizarre vragen is.
Wanneer doet de regering het wel goed in de ogen van Baudet vraag ik me af...