Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Er is niks paranoia aan een zelftest doen, als je dat paranoia vindt ben je imo dus echt een corona ontkenner..
ingedebruijn schreef:Relaxed schreef:Er is niks paranoia aan een zelftest doen, als je dat paranoia vindt ben je imo dus echt een corona ontkenner..
Ik vind het vasthouden aan die regels anders behoorlijk paranoia. Mensen zijn gewoon mensen ipv mogelijke dragers van corona. Zou fijn zijn als we elkaar ook weer zo kunnen zien en behandelen.
ingedebruijn schreef:purny schreef:@inge: stel jij hebt corona onder je leden en je besmet andere mensen, die mensen besmetten weer andere mensen en zo gaat het door.
Nee ik vind het niet echt verantwoordelijk
Die mensen zijn toch gevaccineerd? Besmettingen hoeven toch helemaal niet erg meer te zijn?
purny schreef:@inge: stel jij hebt corona onder je leden en je besmet andere mensen, die mensen besmetten weer andere mensen en zo gaat het door.
Nee ik vind het niet echt verantwoordelijk
Spenk schreef:Het is ook wel een beetje bijzonder dat mensen uitspraken over een land doen dat er daar niks geldt terwijl andere mensen daar wel gecontroleerd worden. Het geldt voor elk land, soms heb je controle en soms ook niet.