Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:02

Helderder schreef:
Aan mezelf. Ik durfde de Jamin niet uit te lopen zonder wat te kopen (voel me dan een crimineel :+ maar wat ik zocht hadden ze niet) dus kocht toch maar wat. Bleek het 5 euro voor een geïmporteerd zakje chips wat ik eigenlijk niet wilde. Serieus. :')

Oh herken dat wel idd. Toch had ik het dan laten zitten. Voel me al niet prettig in een winkel waar ik het gevoel krijg iets iets te moeten kopen, heb dat bij Jamin sowieso sterk. (Tijd geleden zocht ik met kerst die kerstkransjes van Lonka, nergens te krijgen. Dus de hoop op Jamin maar ook daar niet: voelt dan niet lekker weer weg te gaan maar weiger om die reden, iets anders te kopen)

Afbeelding

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:28

Ok, het is een enorm luxeprobleem en dat weet ik, maar toch een ergernis.

Zit namelijk al even met het volgende dilemma:
We hebben in januari deze woning en erf gekocht aan rand van het bos en nu hebben wij af en toe reeën in de tuin. Dat vinden we echt prachtig! <3 <3
Maar ik wilde graag een hek rondom het terrein, zodat onze honden vrij kunnen lopen over het hele erf en zodat ik me iets veiliger zou voelen tijdens de donkere maanden en nachten.
Omdat we het in een keer goed wilden doen, doen we gelijk maar een hoog hek, maar het probleem is dus dat de reeën dan niet meer in de tuin kunnen komen. ;(

Ze lopen nu voornamelijk in de "kleine" wei, wat straks paddock gaat worden en ook omheind wordt. Want daar hebben we dit voor gekocht; zodat de paarden aan huis kunnen staan. Vraag is dan natuurlijk hoeveel ze nog zouden komen.

Maar zit nu weken te bedenken wat nu het beste is.

Tova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:13

Dat Vampire Diaries seizoen 9 niet op netflix staat. Ik weet dat ze in Amerika verder zijn maar kan nergens een goede link vinden om te kijken.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:36

Myfairytale schreef:
Ok, het is een enorm luxeprobleem en dat weet ik, maar toch een ergernis.

Zit namelijk al even met het volgende dilemma:
We hebben in januari deze woning en erf gekocht aan rand van het bos en nu hebben wij af en toe reeën in de tuin. Dat vinden we echt prachtig! <3 <3
Maar ik wilde graag een hek rondom het terrein, zodat onze honden vrij kunnen lopen over het hele erf en zodat ik me iets veiliger zou voelen tijdens de donkere maanden en nachten.
Omdat we het in een keer goed wilden doen, doen we gelijk maar een hoog hek, maar het probleem is dus dat de reeën dan niet meer in de tuin kunnen komen. ;(

Ze lopen nu voornamelijk in de "kleine" wei, wat straks paddock gaat worden en ook omheind wordt. Want daar hebben we dit voor gekocht; zodat de paarden aan huis kunnen staan. Vraag is dan natuurlijk hoeveel ze nog zouden komen.

Maar zit nu weken te bedenken wat nu het beste is.

Reeën zijn ontzettend goeie springers. Ze kunnen 2 meter hoog springen en 7 meter ver en ze laten zich meestal niet echt stoppen door kleine beperkingen. Dus als je gaat voor bv 1,40 of 1,50 heb je grote kans dat ze nog wel komen. Behalve met echte jonkies want die kunnen nog niet zo hoog springen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:38

Myfairytale: gaan je honden dan dag en nacht buiten? Als de honden er zitten zullen ze sws niet komen denk ik maar anders kun je nog met iets van een schuifhek ofzo werken die je open kunt zetten?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:49

Dat mijn hond kippenmest tussen haar tenen mee het huis in heeft gelopen |( En dan niet gewoon mest, dat valt wel mee, maar blindedarm mest, wat dunner is en 10x zo hard stinkt. Heb de poten van de hond al gewassen, de boel gedweild en gepoetst maar ik krijg die lucht niet weg #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:07

Dat je een uur aan het autorijden bent voor je afspraak (ruim v te voren gemaakt) en diegene 10 min voor de afspraak een berichtje stuurde 1,5 uur later aan te komen terwijl je dan al ergens anders moet zijn...en geen eens een excuus of moeite voor andere afspraak,laat gewoon niks horen terwijl je al betaald hebt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-20 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:09

Tova schreef:
Dat Vampire Diaries seizoen 9 niet op netflix staat. Ik weet dat ze in Amerika verder zijn maar kan nergens een goede link vinden om te kijken.

Netflix is weer van alles aan het verwijderen pretty little liars is er ook afgegooid. Maar ik kan me herinneren dat ik vampire diaries seizoen 9 toch echt gezien heb.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:10

Marije_1997 schreef:
Tova schreef:

Netflix is weer van alles aan het verwijderen pretty little liars is er ook afgegooid. Maar ik kan me herinneren dat ik vampire diaries seizoen 9 toch echt gezien heb.

Komt omdat PLL van Disney is, en die nu als het goed is op Disney+ staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:14

iirrssjjee schreef:
Marije_1997 schreef:

Komt omdat PLL van Disney is, en die nu als het goed is op Disney+ staat.

Maar pll is pas sinds vorige week ofzo verdwenen? Dacht dat alles van Disney al van Netflix af was. Maar even kijken hahaha

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:16

Maar er zijn toch maar 8 seizoenen van the vampire diaries?

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:24

Daphx93 schreef:

Op netflix in Nederland wel inderdaad. Maar in Amerika zijn ze al veel verder. Sws een seizoen 9 maar kan hem nergens kijken ;(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:27

Tova schreef:
Daphx93 schreef:

Op netflix in Nederland wel inderdaad. Maar in Amerika zijn ze al veel verder. Sws een seizoen 9 maar kan hem nergens kijken ;(

Huh, er is helemaal geen seizoen 9?

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:30

Tova schreef:
Daphx93 schreef:

Maar mijn weten stopte het na 8 seizoenen hoor :+

Je hebt wel de originals en legacies, maar niet meer seizoenen van the vampire diaries..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:35

|( |( mijn trouwe paard in rdr2 is gewond geraakt, maar ik heb geen horse revival en het is midden in de nacht dus ik kan ook niets kopen dus ik moet mijn paard doodmaken maar dat KAN IK GEWOON NIET |(

Nu ga ik dus helemaal terug naar mijn laatste save bestand al is die van een week geleden.

Edit: maar dan ga ik zo ver terug in het verhaal dus nu zit ik met een super groot dilemma. Óf mijn paard uit haar lijden verlossen, of een heel stuk van het verhaal opnieuw spelen |(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:40

Serieus, het gaat om een spel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:42

Ach ik heb wel vreemdere ergernissen voorbij zien komen hier. :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:44

Ik erger me aan de kapotte CV. Nu moet ik een vreemde in mijn huis laten (van wie ik niet weet hoe hij/ zij met de maatregelen omgaat) en ik zit te wachten tot diegene er is..
Oh en ik heb het nog nooit zo koud gehad als nu. Ik wil gewoon heel graag een warme douche.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:46

Marije_1997 schreef:
Maar pll is pas sinds vorige week ofzo verdwenen? Dacht dat alles van Disney al van Netflix af was. Maar even kijken hahaha

Ze hadden een contract tot aan eind april voor zover ik begreep.
https://www.superguide.nl/nieuws/slecht ... lix-series

Lestrange01 schreef:
|( |( mijn trouwe paard in rdr2 is gewond geraakt, maar ik heb geen horse revival en het is midden in de nacht dus ik kan ook niets kopen dus ik moet mijn paard doodmaken maar dat KAN IK GEWOON NIET |(

Nu ga ik dus helemaal terug naar mijn laatste save bestand al is die van een week geleden.

Edit: maar dan ga ik zo ver terug in het verhaal dus nu zit ik met een super groot dilemma. Óf mijn paard uit haar lijden verlossen, of een heel stuk van het verhaal opnieuw spelen |(

Je raakt je paard uiteindelijk sowieso kwijt....
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 29-04-20 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:47

iirrssjjee schreef:
Lestrange01 schreef:

Spoiler alert :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:48

iirrssjjee schreef:
Lestrange01 schreef:

Weet ik maar dit was te vroeg, ik werd aangevallen door de murfree brood en mijn paard viel en en en en

(Overigens niet zo netjes om te spoilen!)

Dit was mijn lievelings paard

iirrssjjee

Whale schreef:
iirrssjjee schreef:

Spoiler alert :+

Helpt misschien bij de keuze :Y)

LiannePuthzy

Dat mijn ouders er een probleem van maken dat ik een dekje heb besteld voor paardlief.. want je heb er al zoveel... (4 dekjes) lieve pa en ma ik ben 21 en werk voor mijn geld. Als ik graag een nieuw dekje wil zonder een wat oudere verkocht of weg gegooid te hebben bepaal ik dat zelf wel. Is immers mijn eigen geld :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:49

Tova schreef:

Is er een seizoen 9. Bij seizoen 8 was het toch duidelijk afgelopen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:51

nicole_floor schreef:
Tova schreef:

Is er een seizoen 9. Bij seizoen 8 was het toch duidelijk afgelopen?

Er zijn inderdaad 8 seizoenen en er word ook geen nieuwe meer gemaakt