Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:32

kimberly1995 schreef:
Nou, uiteindelijk hebben we het min of meer beide afgekapt. Voor hem is het heel normaal om een aantal dagen niet te appen, voor mij is dat niet normaal. Laten we het er maar op houden dat het gewoon niet matcht..

Maar jezus, wat doet dat toch weer zeer als je iemand echt leuk vind verder. En dan nog een paar beledigingen erbij. Tuurlijk, Kim raapt zichzelf wel weer bij elkaar..

Pff.. :(:) Hier kom jij ook weer overeen tho! Maakt het niet minder vervelend, en voor nu mag je je echt wel even poedersuiker voelen, maar het komt weer goed. Echt!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:43

__Sannne schreef:
kimberly1995 schreef:
Nou, uiteindelijk hebben we het min of meer beide afgekapt. Voor hem is het heel normaal om een aantal dagen niet te appen, voor mij is dat niet normaal. Laten we het er maar op houden dat het gewoon niet matcht..

Maar jezus, wat doet dat toch weer zeer als je iemand echt leuk vind verder. En dan nog een paar beledigingen erbij. Tuurlijk, Kim raapt zichzelf wel weer bij elkaar..

Pff.. :(:) Hier kom jij ook weer overeen tho! Maakt het niet minder vervelend, en voor nu mag je je echt wel even poedersuiker voelen, maar het komt weer goed. Echt!

Dankjewel, je hebt gelijk!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:55

Zo jammer dat ze dan meteen weer l*llig moeten gaan doen :(:)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:03

Ja nogal, wat is er mis met gewoon besluiten dat je het niet bent voor elkaar en zo ook afscheid te nemen. Dat geschop is altijd een beetje jammer......

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:04

Jammer dat het dan weer met beledigingen moet. Niet nodig...
Neem er je tijd voor, je mag je best rot voelen!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:13

He wat poedersuiker, Kimberley! :( Dat er beledigingen bij komen kijken maakt wel dat dit een juiste keuze was lijkt mij. Maar dat maakt het niet minder makkelijk! Knuffel!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:29

Dankjewel allemaal! Super lief!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:47

Wat dreamy zegt; je weet meteen wat voor vlees je in de kuip had en dat was niet zo fris... Nu is het alleen ff poedersuiker :(:)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:23

Jeetje Kimberly, sterkte! Wat stom dat het op zo'n manier moet gaan!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:15

Wat een eikel, Kimberley. Ik snap dat dat wel heel rottig voelt, maar zo'n onvolwassen knulletje (gezien zijn gedrag ;) ) is jou toch niet waard.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:00

Ik moet wel lachen om je 'onvolwassen knulletje' opmerking, daar hij mij beledigde met een opmerking over dat ik niet volwassen deed.

Hoe is het met de rest qua daten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 22:28

Dus omdat jij je wensen aangaf en bespreken wou, was jij onvolwassen? :') nou ja, dat zegt zo'n beetje alles over hem :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 22:37

Wat een knurft zeg, liever kwijt dan rijk!

Hier nog steeds super verliefd en gek op elkaar. Heel erg bijzonder hoe alles klikt en past. Net alsof we elkaar al jaren kennen. Voorbeeldje ik slaap liever niet ergens anders omdat ik dan heel slecht slaap. Ben het liefst thuis altijd. Nou slaap al vanaf het begin beter bij hem dan bij mij. :+

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:04

kimberly1995 schreef:
Ik moet wel lachen om je 'onvolwassen knulletje' opmerking, daar hij mij beledigde met een opmerking over dat ik niet volwassen deed.

Hoe is het met de rest qua daten?

Wat een ongelofelijke knuppel. Dikke doei. :evaw:

MarlindeRooz schreef:

Hier nog steeds super verliefd en gek op elkaar. Heel erg bijzonder hoe alles klikt en past. Net alsof we elkaar al jaren kennen. Voorbeeldje ik slaap liever niet ergens anders omdat ik dan heel slecht slaap. Ben het liefst thuis altijd. Nou slaap al vanaf het begin beter bij hem dan bij mij. :+

Wat heeeerlijk! Dat zegt echt wel iets! Lekker van genieten :D

Ik kom net terug van mijn andere date die al gepland stond. Eigenlijk totaaaal geen zin meer in van te voren en was in staat om het af te blazen, maar toch gegaan. Bleek een onwijs aardige gozer, we hebben echt lekker gekletst de heeeele tijd door. Super lieve jongen volgensmij met ook wel echt serieuze intenties. Hij liet al doorschemeren dat hij graag op tweede date wilde. Ik denk dat ik dat ook wel wil, gewoon kijken waar het schip strand. Ik voel niet direct vlinders of vuurwerk maar heb mij zeer zeker vermaakt met hem. Ging ook veeeel natuurlijker dan mijn andere date afgelopen vrijdagavond waar ik meer het gevoel had dat ik mijzelf moest verkopen dan dat ik mijzelf kon zijn :=

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 08:56

MarlindeRooz schreef:

Ah klinkt echt super goed Marlinde!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:10

Hahaha die mensen die hier voor elkaar willen swipen :+.
Ik heb dat een oud-collega laten doen in de pauze bij mijn vorige werkgever. Die wilde een keer heel graag zien hoe het eraan toe gaat als vrouw op Tinder.
Anyhow, één van de door mijn oud-collega gemaakte matches herkende mijn motor, daarmee ben ik eens naar mijn werk gereden en voor kantoor geparkeerd. Want ja, met 5000 FTE op de werkvloer waarvan 95% man bestaat natuurlijk de kans dat mijn oud-collega een andere oud-collega ging swipen. En dan denk je, 5000 FTE, dan kom je die waarschijnlijk nooit tegen. WRONG. Hij zat zelfs in hetzelfde pand als ik, er zat alleen een muur tussen. Super awkward.

@Silly: Oei, die wil wel heel graag. Dat is ook wel weer een beetje 'veel'.
Nog iets gehoord van de oude schoolvriend in de tussentijd? Lastig, zo'n zwakke plek.

@Flessuh: Huis kopen is ruk in deze tijd. Heel veel succes!

@Zertab: Die opmerking van wat andere mensen als in 'wacht maar' zou je wat minder letterlijk op moeten vatten denk ik. Ik denk dat mensen eerder bedoelen te zeggen dat ze ook al langer single zijn en nog prima zelf in staat zijn verder te leven.

@Peelie: :(:) Is een normaal gevoel hoor. En daarmee is het niet zo dat je de dokter teveel aandacht/credits geeft ofzo. Geef het gewoon even de tijd, maar die conclusie heb je al zo te zien!

@Jester_: Jeetje, foto uit je privé collectie. Ja hoor sure.
Ik had er 1,5 jaar geleden ook eentje die op Tinder heel leuk overkwam. Na overstap op Whatsapp was de drempel weg denk ik. Kreeg allerlei foto's uit de badkamer met duidelijke assets die door de onderbroek heen te spotten waren. Nee hoor, dank je :).

@Kimberly: Jammer! Maar dat is geen match dan denk ik. Een paar dagen niks horen betekent IMO gewoon minder interesse.
Oh lees nu je bericht erna. Triest reactie hoor, bah, is toch nergens voor nodig. Gevalletje van in zijn eer getast denk ik.

@Martine_R: Jammer van de leraar, maar ach. Beter zo dan hem aan het lijntje houden.

@Love_Rosie: Wauw, dat is ook veel informatie. Die mensen moeten wel echt verdrietig zijn om hun ziel zo onder hun arm te dragen. Best sneu eigenlijk.

@MarlindeRooz: Dat klinkt heel fijn zeg! Fijn dat jullie zo op je gemak zijn bij elkaar en dat de behoefte aan contact zo gelijk op gaat!

Zo, ik ben weer bij. Iemand nog spannende verhalen? Hier lijkt het alsof ik digitale feromonen uitzend sinds ik vrijgezel ben. Krijg ineens weer veel aandacht van mannen die ik al lang ken (en niet van Tinder, gewoon vrienden). Een paar ervan ook met een redelijk duidelijk verzoek. Niet per se veel zin in ofzo :+ .

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:19

Sorriso, heel herkenbaar. Via facebook en instagram krijg ik regelmatig verzoekjes.

Van de week toevallig weer (ook echt pm half 1 snachts). Was ik niet lief genoeg, heeft hij me geblokeerd, de droeftoeter. Opgeruimt staat netjes.

Ik verbaas me er in die zin ook wel over hoe mannen kunnen bedenken dat dat is wat wij vrouwen willen. En als je nee zegt dan eerst nog door zeuren ook.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:46

Yep Sorriso, die kwam vanochtend nog langs.
Op dit moment geniet ik gewoon van zijn aanwezigheid en de knuffels want die kan ik nu goed gebruiken en verder denk ik niet verder.
Het is wat het is.
Ik heb nu genoeg aan mijn hoofd.

Heb trouwens nu ook nog contact met een man via Facebook.
Normaal gesproken niet mijn type, maar wel erg gezellig kletsen, intelligente man, kan prachtig piano spelen
Hij is gisteren roti komen brengen, was wel gezellig.
Dus aandacht genoeg nu even.
Dus Tinder staat even stil.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:25

@Peelie: Ben een soort van blij dit ik niet de enige ben die dit opmerkt :+.
Serieus? Klinkt alsof hij niet helemaal nuchter was. Wat triestig weer. Zit je al helemaal niet op te wachten. Heb jij dan niet dat je je dan heel lichtjes af gaan vragen hoeveel kerels zo zijn?

Ik had het ook met een andere oud-collega bij mijn vorige werkgever, dat van "geen nee kunnen accepteren". Meneer heeft een vrouw en kinderen. Ben niet subtiel genoeg geweest om zijn hints op te vatten denk ik, toen we nog collega's waren. Toen we geen collega's meer waren was de drempel weg, dat zei hij zelf ook letterlijk zo. Of ik een keer zin had in een fijne avond met hem. Ik heb duidelijk aangegeven geen behoefte te hebben in zoiets en ook heb ook aangegeven dat ik hem voorheen een fijne collega vond maar op die manier geen interesse had. Appje daarop: "Mocht je je bedenken, dan weet je me te vinden", serieus... Welk deel van NEE begreep jij niet?
Hij is bij mijn vorige werkgever blijven werken. Toen ik een jaar bij mijn nieuwe werkgever werkte, appte hij me opnieuw. Hij vroeg waar ik ook alweer woonde, dus ik geef aan dat dat in Den Bosch is. Hij appte me omdat hij in Den Bosch ging werken. Bleek uiteindelijk dat hij mijn klant ging worden in zijn nieuwe functie. Letterlijk ook als inkoper {:)-:( . Waarop hij zei: "Dan moeten we vlug nog even van bil nu het nog kan". Ja eh... Gewoon nog steeds nee :).
Ik ben er inmiddels zakelijk al op bezoek geweest (bij de klant waar hij aan het werk is tegenwoordig) waarbij ik in het openbaar heb gezegd met zijn collega's en mijn collega's erbij dat ik geen appjes meer wens te ontvangen.
It's a small world after all :)ddd :)ddd

@Silly: Nou als dat prima is voor nu, lekker doen. Geeft je wel de kans om opnieuw te bekijken wat het nou was (of niet was).
Wow, die Facebook vent scoort wel punten! Heerlijk hoor, roti!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:43

Ja was erg lekker, ja zegt hij jij moest nog eten en is weer eens wat anders dan bloemen haha.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:59

Liefde van de vrouw gaat ook door de maag? :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 14:15

Haha Hmmm nee denk het niet, misschien denkt hij dat wel _O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:06

Hier wel hoor :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:25

Jester_ schreef:
Hier wel hoor :D

Hier ook :')

@sorriso. Dan zijn alle mannen die mij dat soort berichten sturen niet nuchter :') want het gebeurt me ook met regelmaat overdag.

Een paar weken terug ook een gozer of ik met hem mee naar Gouda wilde, want hij ging uit een vliegtuig springen. Hij zou me wel ophalen en netjes thuisbrengen. Toen ik nee zei want mn vriend (de dokter toen) zou dat niet cool vinden en ik had er geen behoefte aan, ging hij nog even door dat zijn dag helemaal opvleurde iedere keer als ik een bericht van hem like. En dat hij mij echt een toffe vrouw vind.

Ik heb me dood gelachen. Nogmaals duidelijk gemaakt dat ik geen behoefte had dat hij maar iemand anders moest vragen. Was ik ook niet lief. Ook geblocked.

Laterssssss := :wave:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:45

Waarom heb je dat soort mensen op fb? :=