Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieffiefi schreef:lawine uit de tent hebben ze niét gered... gewoon door de lawine beland en id daarna aangevreten bevroren.. tong afgebeten en verloren in zo'n lawine gaat het ook hardVolgens mij is dit het arrtikel van Wikipedia over dit ongeluk.
Hier wordt het onderzoek beschreven, ook over de verwondingen van de slachtoffers.
Ik denk dat daar veel speculaties vandaan komen:
Slobodin had een kleine barst in zijn schedel die echter geen dodelijke verwonding kon zijn geweest.
De lijkschouwing van de vier die in mei werden gevonden gaf daarentegen een ander beeld weer. Drie lijken vertoonden zware verwondingen: dat van Thibeaux-Brignolle had zware schedelbreuken en de lijken van Doebinina en Solotarev vertoonden zwaar borstletsel. Volgens Dr. Boris Vozrozjdenny moest de kracht die deze verwondingen veroorzaakt had erg groot zijn geweest. Hij vergeleek het met de kracht van een auto-ongeluk. Opvallend was het ontbreken van uitwendig letsel, waardoor het leek alsof de lijken door hoge druk verminkt waren. Bovendien ontbrak de tong van Doebinina.[1]
Mand schreef:furious schreef:Iemand wel een de clip 'in your eyes' van the weekend gekeken. Heeft ook wel iets lugubers. (hartstikke nep maar toch)
Heb je die van False Alarm geziem? Ook heel vet!
Greek Tragedy van The Wombats is ook een gestoorde videoclip, dat vind ik zo goed gedaan
https://youtu.be/9MHmx9nvHqU
Boterbloem90 schreef:https://www.ad.nl/buitenland/lawine-oor ... ~a42eac4a/
Gaat over de skigroep die op een onverklaarbare manier is terug gevonden. Blijkbaar door een lawine nu.
sharoontje schreef:Net de film Patriots Day gekeken (de aanslag bij de Boston marathon).
Ik heb hem al vaker gezien, maar nu kwam het besef eigenlijk pas dat er zoveel echte beelden in de film zijn gebruikt (de vrouw van 1 van de daders werd verhoord en kreeg een foto van haar man te zien die overleden was, bleek ook de echte foto te zijn die op internet staat) en dat alles precies is nagespeeld in de film. Er is zo goed op de details gelet, de acteurs hadden dezelfde kleding als de daders aan etc. Verschrikkelijk....kippenvel tot de tenen en heb een paar tranen gelaten.
beert schreef:Je ziet niet gek veel. Maar ik zou ook nooit zo een paard op de weg verwachten tussen auto's vandaan.
Ik kan niet zien hoe hard hij rijdt en of het echt roekeloos is. Met zo'n cam lijkt het al snel vlug te gaan.
sharoontje schreef:Net de film Patriots Day gekeken (de aanslag bij de Boston marathon).
Ik heb hem al vaker gezien, maar nu kwam het besef eigenlijk pas dat er zoveel echte beelden in de film zijn gebruikt (de vrouw van 1 van de daders werd verhoord en kreeg een foto van haar man te zien die overleden was, bleek ook de echte foto te zijn die op internet staat) en dat alles precies is nagespeeld in de film. Er is zo goed op de details gelet, de acteurs hadden dezelfde kleding als de daders aan etc. Verschrikkelijk....kippenvel tot de tenen en heb een paar tranen gelaten.