[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 14:58

capopjekop schreef:
Ik ben weer een kinderadres kwijt *\o/*

Die vrouw die ons steeds uitnodigde voor verjaardag van haar kind en voor uitjes met andere gezinnen met jonge kinderen had blijkbaar een oogje op mijn vriend. Ik had al eens gezegd dat ik niks met kinderen heb maar ze bleef ons maar uitnodigen voor dingen. opeens ging ze appjes sturen of mijn vriend ergens kon afspreken enzo. Haar vriend mocht het niet weten. En allemaal vragen over random dingen appen. Kwam haar vriend er toch achter.

We waren met de hond aan het lopen toen we ze schreeuwend tegen elkaar tegen kwamen. Kleine voor in de buggy. Voor dat meisje vind ik het sneu en het was zo awkward. Maar wel blij dat ik nu niet meer uitgenodigd ga worden voor kinderdingen

Jeetje wat een verhaal zeg...!

HopeMyDay

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 16:47

Ik zat net in de bus heel gezellig te praten met een oud klasgenoot (met zijn kind op schoot) komt er een moeder met kind de bus in "kijk die is zwart!" Roept het kind... vervolgens probeerde ze het zoontje van mijn klasgenoot uit zijn handen te trekken (het jongetje is een jaar oud) want: "ja maar ik wil met hem spelen en hem slaaf maken"... Ik wist niet wat me overkwam.. klasgenoot kon er gelukkig wel om lachen maar wat een manieren (dat meisje geschat op een jaar of 7 a 8).

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 16:50

HopeMyDay schreef:
Ik zat net in de bus heel gezellig te praten met een oud klasgenoot (met zijn kind op schoot) komt er een moeder met kind de bus in "kijk die is zwart!" Roept het kind... vervolgens probeerde ze het zoontje van mijn klasgenoot uit zijn handen te trekken (het jongetje is een jaar oud) want: "ja maar ik wil met hem spelen en hem slaaf maken"... Ik wist niet wat me overkwam.. klasgenoot kon er gelukkig wel om lachen maar wat een manieren (dat meisje geschat op een jaar of 7 a 8).

Wat een schokkende verhalen vandaag :oo -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:57

idinn schreef:
Ow ik zeg dat gerust.. heb er geen zin in, blijf lekker thuis op de bank hangen. Mensen kijken soms wel vreemd, maar ze wennen er vanzelf aan. Zeker als er koters komen, ga ik voor mijn lol niet naast zitten :+

Zelfde. Van veel mensen heb ik er gewoon geen zin in. Nodig ze zelf ook niet uit, verwatert het vanzelf.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:25

HopeMyDay schreef:
serieus.. dat kind heeft het ff goed fout... zelfs uit de handen trekken is al ver maar ook nog zwart en slaaf spelen... Hoe verzint ze dat

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:37

Christiene schreef:
HopeMyDay schreef:
serieus.. dat kind heeft het ff goed fout... zelfs uit de handen trekken is al ver maar ook nog zwart en slaaf spelen... Hoe verzint ze dat

Nou gezien de reactie van de moeder die op de achtergrond stond te gniffelen dat ik weet waar haar uitspraak vandaan kwam.
Nu moet ik wel zeggen dat we echt in een enorme tokkiebuurt waren :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:46

Ik had die toch echt fiks op de plek gezet hoor. Voor de hele bus.

Ik ben op vakantie in Frankrijk en we zouden gisteren Puy Pariou en Puy de Dôme bezoeken, 2 oude uitgedoofde vulkanen. Bij de eerste kan je in de krater.
Blijkbaar is het hier verlengd weekend ivm hemelvaart. Mijn God, op Pariou liep het VOL kleine kinderen. Slenteren, zeuren, takken afbreken (pad naar boven is door bos) en eenmaal boven hoorde je vanuit de krater niks dan gegil en geschreeuw omhoog komen. Zat stampensvol vrolijke gezinnetjes voor picknick -O-
Het was zo erg dat we nauwelijks foto's hebben gemaakt. Ging gewoon niet zonder snotaap of vreemde in beeld.

We zijn nu verder op doorreis richting tante, ruime regio Carcassonne. Daar is nu nog veel minder toerisme gelukkig.

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:38

Gisteravond uit eten geweest waar ook een lokaal bandje live kwam spelen.
Wij hadden net het dessert gehad toen mijn blik viel op een klein kind, hooguit 2,5 jaar. Snot liep overal. Vaders pakt een stoffen (!!) serviette van tafel van het restaurant, veegt er die snotsmoel mee proper, de snothandjes en legt die terug op tafel.

Zo goor :r Doe dat met een papieren serviette of ga een papieren doekje halen in het toilet of weetikveel, maar toch niet op deze manier?
Was zo blij dat ik al gegeten had...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:50

Doen ze alles af is het nog niet goed :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:55

Wat is daar mis mee? Daar zijn servetten toch voor? :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:57

Die servetten gaan in de kookwas, en voor ranzige dingen zijn die dingen toch juist?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:00

Eentje van papier, prima. Maar toch niet eentje uit stof en dan leg je dat toch niet gewoon vol op tafel?

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:00

Relaxed schreef:
Klinkt als een topdag +:)+ :')

Ik was gisteren met een vriendin lunchen, zij is in december moeder geworden. Haar vriend was dus alleen met de kleine, nou serieus, ieder uur moest de telefoon gecheckt worden, complete voiceappjes met een update per minuut zo ongeveer.. Volgens mij delen die 2 echt iedere scheet van het kind.. Beetje l*llig dat ik dan soms 2 weken op een antwoord moet wachten, dat wel -O-

Check! Fenomeen is mij bijzonder bekend...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:05

Varekaj schreef:
Eentje van papier, prima. Maar toch niet eentje uit stof en dan leg je dat toch niet gewoon vol op tafel?

Ja hoor. Waarvoor liggen die servetten er dan volgens jou?
Die gebruik ik ook als ik moet niesen, als ik iets heb wat ik echt niet lekker vind dan doe ik dat in de servet uitspugen en dichtvouwen. Wel waarschuw ik dan het personeel even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:25

Eens quera :j

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:39

Die liggen er toch vooral om gemorst eten mee op te vangen/weg te deppen. Is niet echt de bedoeling om ongegeneerd al je lichaamsvloeistoffen in te deponeren. Sowieso is niezen/snuiten/snotteren/rochelen/neus ophalen niet iets om aan tafel te doen en zeker niet in een restaurant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:43

Ach soms kan hier ook echt wel gezeurd worden hoor.. Wordt er tenminste iets aan zo'n snotneus gedaan is het weer niet goed.. :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:57

oomens schreef:
Die liggen er toch vooral om gemorst eten mee op te vangen/weg te deppen. Is niet echt de bedoeling om ongegeneerd al je lichaamsvloeistoffen in te deponeren. Sowieso is niezen/snuiten/snotteren/rochelen/neus ophalen niet iets om aan tafel te doen en zeker niet in een restaurant.

Als ik onverwachts moet niezen gaat het toch echt in die zakdoek. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:08

Ik heb een keer een moeder bij school met de mouw van haar trui de snotneus van haar peuter zien poetsen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:08

Vriend en ik waren weekendje weg. Zaten in een bed and breakfast(Meerdere kamers) Gisterochtend al om half 5 wakker door een haan.

Maar gisteren hele dag op pad geweest. Dus zo moe dat ik de haan niet gehoord heb. Alleen jammer dat ik om half 7 gewekt werd door een krijsend kind, wat niet gewoon niet stopte. Ook niet tijdens ontbijt.

Wat had ik een ochtendhumeur. En vriend net zo erg :') Snel brood opgegeten, tas ingepakt en zijn maar weg gegaan.

Zei al tegen vriend word liever gewekt door een haan om half 5 's ochtends dan dit...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:10

Ik ben door bokt getraumatiseerd door het verhaal van iemand.
Die vertelde dag ze de moeder van een vriendinnetje(ze was nog jong) de snot uit de neus zag zuigen van haar jongere broertje. Met haar mond %) :r :r :r
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 02-06-19 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:10

Relaxed schreef:
Ach soms kan hier ook echt wel gezeurd worden hoor.. Wordt er tenminste iets aan zo'n snotneus gedaan is het weer niet goed.. :+

Dit dus he :')

Wedden dat als vader naar binnen ging om een papiertje te halen het ook niet goed was?

Verder vind ik een servet ook niet in de eerste plaats om je neus mee te snuiten of in te niesen, maar als het even niet anders kan, so what?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:40

Ik was van de week weer eens naar een all you can eat tent met mijn schoonfamilie. Op den duur ging ik even met neefje (3) naar het speelgedeelte. Neefje ging leuk van de glijbaan enzo (terwijl ik me lichtelijk ergerde aan alle gillende kinderen)
Op den duur kwam er een vrouw met een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd die met met mijn neefje ging spelen. (zij zaten een tafel verder dan wij, neefje en meisje hadden dezelfde knuffel dus band was snel geschept)
Even later zegt vrouw: kind, we gaan terug naar de tafel.
Kind: nee ik wil hier blijven
Vrouw: *zucht* oke, die mevrouw met dat jongetje past wel even op je
En loopt zo, zonder wat tegen mij te zeggen of te vragen weg. 8)7
En toen had ik dus twee wurmen.
Ze had nog geluk dat ik het überhaupt hoorde, anders was ik misschien zo weggelopen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:48

Ik was sowieso weggelopen... dat ze het fatsoen maar heeft het ook even te vragen..