Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Mooie kleur dealer, vind de outfit zelf wel aan de korte kant maar dat is puur smaak
Dat donkerblauwe broekje is leuk met een wit blousje en dan erin en beetje pofferig eruit, dat lijkt me wel een leuke
Vandaag, best saai maar zit heerlijk!
Jurkje van topvintage, zit nu een strik om mn taille maar die zie je niet zo goed.
[ [url=m/FJObYg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annet_Dottie schreef:Ik moet zeggen dat ik alle outfits op deze pagina echt heel leuk vind en ook leuk vind staan.
Franka dat rode setje is ook echt fantastisch staat je echt heel goed
Ik voel me een beetje saai tussen al jullie outfits maar mijn b-day outfit vandaag is een simpele jurk van de Primark. Eigenlijk alles wat ik aan heb is van de Primark vandaagen ja ik heb net even eenhoorn sokken aan gedaan omdat ik koude voeten kreeg
[ [url=m/6mjBHn.jpg]Afbeelding[/url] ]
iirrssjjee schreef:Zo had ik m op vakantie. Maar dat vind ik dus n beetje te vakantie-achtig haha. En ik wil graag ook meer dan 1 outfit met n broek...
[ [url=m/hwZ1ZO.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Annet_Dottie schreef:Ik moet zeggen dat ik alle outfits op deze pagina echt heel leuk vind en ook leuk vind staan.
Franka dat rode setje is ook echt fantastisch staat je echt heel goed
Ik voel me een beetje saai tussen al jullie outfits maar mijn b-day outfit vandaag is een simpele jurk van de Primark. Eigenlijk alles wat ik aan heb is van de Primark vandaagen ja ik heb net even eenhoorn sokken aan gedaan omdat ik koude voeten kreeg
[ [url=m/6mjBHn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf zo'n lange jurk. Je kan het goed hebben.