Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Ik heb mijn profiel ooit leeg gemaakt omdat t super oud was en toen nooit meer zin gehad het te updaten
Yonker schreef:Jij begon met dat te zeggen dus wie de bal kaatst
Yonker schreef:Ik heb mijn profiel ooit leeg gemaakt omdat t super oud was en toen nooit meer zin gehad het te updaten
hyppolyte schreef:Yonker schreef:Ik heb mijn profiel ooit leeg gemaakt omdat t super oud was en toen nooit meer zin gehad het te updaten
Hier nog zo eentje.
Het kabbelt rustig verder hier zo te zien, goed om te zien.
Ik ben een beetje aan het afkicken van vorig weekend, heb een kloteweek en dat helpt niet, mis m'n vent dan bij me en hij heeft het moeten ontgelden gisteren... Gelukkig begreep ie op een gegeven moment dat het niet zozeer met hem te maken had, maar met alle stress en gezeik waar ik nu mee zit en die gewoon even zwaar valt. Vriendin van m'n ouders die al heel lang ziek is ligt in zkh nu en komt daar wss niet meer uit, doet me toch meer dan ik verwacht had. Heb niet superveel contact, maar toch ken ik ze wel al bijna m'n hele leven. Dus ik ben niet op m'n best deze weken
.
Yonker schreef:Exitium schreef:Maar ik had het over Tinder, en jij niet!
Hahaha op tinder heb ik wel wat tekst staan maar ook niet zo heel veel![]()
Ellenlange verhalen vind ik sowieso al niks op tinder.
Exitium schreef:Yonker schreef:Hahaha op tinder heb ik wel wat tekst staan maar ook niet zo heel veel![]()
Ellenlange verhalen vind ik sowieso al niks op tinder.
Heel boekwerk is overdreven ja, maar denk dat meer dan de helft van de profielen die ik tegenkom helemaal niets heeft. Een paar zinnen over jezelf is toch wel prettig zeg maar