Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Zal ff vragen of ik wat overzichtsfotootjes van de winkel mag maken, is miss wel leuk?
Mn inkopen zullen meevallen hoor. Bij vriendinnetje is net de bestelling van bbw geleverd, had ik 1 mason en wat autospul en ik verwacht ook binnenkort de custom bestelling van usashop waar ik 3 kaarsen en een zooi melts in heb besteld, dus even rustig
Edit: oh en mn ilc kaarsen, 2x
Ik vind dat geknisper ook leuk. Die yankee radiance hoor je bijna niet helaas.
Yv_ schreef:Oh, dat klinkt wel goed. Bij de naam Red Velvet krijg ik echt het idee van gecrusht suikergoed ofzo..
Die Kara houdt nu gewoon radiostilte trouwens he... Geen antwoord meer gehad (en mn mail al 4x doorgestuurd naar haar) en ook nog steeds geen centen. Niet op bank, niet op paypal. Echt, NOOIT meer Scentsy voor mij, boeit me niet meer bij wie. Klaar ermee, begin nu ook echt gewoon boos te worden.
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik vind het wel gezellig juist dat geknisper.
Tot mijn grote verbazing vindt vriend het een fijn geluid. Ik vind het ook wel wat hebben maar dan wel op een afstandje.
Ik heb Crushed Velvet van MC Call's in een brander gegooid, wat een fijne geur!
Yv_ schreef:Hahaha ja, ik had een plank in een kast opgeruimd, daar kan ik er nog wel wat kwijt als ik stapel. Maar hou me wel aan mn max van 15.
Ja, het probleem daarvan is alleen dat al mijn facebookvriendjes dat ook kunnen lezen en ik wil ze nooit lastigvallen met zulke dingen.. Vind het zelf ook altijd vreselijk als al die stomme berichten op mn tijdlijn staan
Yv_ schreef:Maar dan heb ik meteen "bonje". Zou het zelf graag gewoon op een normale manier oplossen. Maar inderdaad, als ik zondag nog niks heb gehoord maak ik een case aan of stuur ik haar gewoon een rekening.
En ja.. Dat weet ik wel zekerz kijk dat 1 mail weleens niet aan komt kan nog. Maar 4 niet
Yv_ schreef:Zal ff vragen of ik wat overzichtsfotootjes van de winkel mag maken, is miss wel leuk?
Mn inkopen zullen meevallen hoor. Bij vriendinnetje is net de bestelling van bbw geleverd, had ik 1 mason en wat autospul en ik verwacht ook binnenkort de custom bestelling van usashop waar ik 3 kaarsen en een zooi melts in heb besteld, dus even rustig
Edit: oh en mn ilc kaarsen, 2x
Ik vind dat geknisper ook leuk. Die yankee radiance hoor je bijna niet helaas.
Yv_ schreef:Oh, dat klinkt wel goed. Bij de naam Red Velvet krijg ik echt het idee van gecrusht suikergoed ofzo..
Die Kara houdt nu gewoon radiostilte trouwens he... Geen antwoord meer gehad (en mn mail al 4x doorgestuurd naar haar) en ook nog steeds geen centen. Niet op bank, niet op paypal. Echt, NOOIT meer Scentsy voor mij, boeit me niet meer bij wie. Klaar ermee, begin nu ook echt gewoon boos te worden.
Bella123 schreef:Jeetje wat kletsen jullie veel! Ben weer bij gelezen inmiddels haha. Verdrietig van de poes maar soms is het het beste voor het dier om afscheid te nemen. Maar dat maakt het niet minder naar
Verder nog een hond die de melts wilde proeven haha sorry moest er wel beetje om lachen al snap ik dat je baalt. Verder is er niet zoveel blijven hangen sorry
Net een bestelling gedaan bij de 1000poot, incl elektrische brander en de rest aangevuld met melts tot 35 eu (want dan gratis verzenden). Hoop dat het goed gaat, na jullie verhalen te hebben gelezen was ik toch wat huiverig maar ja zij heeft betaalbare elektrische branders om uit te proberen of ik dat wat vind en heel erg veel keus in geurtjes dus toch de gok maar genomen. Ben benieuwd...