Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:28

Oh, dat klinkt wel goed. Bij de naam Red Velvet krijg ik echt het idee van gecrusht suikergoed ofzo..

Die Kara houdt nu gewoon radiostilte trouwens he... Geen antwoord meer gehad (en mn mail al 4x doorgestuurd naar haar) en ook nog steeds geen centen. Niet op bank, niet op paypal. Echt, NOOIT meer Scentsy voor mij, boeit me niet meer bij wie. Klaar ermee, begin nu ook echt gewoon boos te worden.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:30

Yv_ schreef:
Zal ff vragen of ik wat overzichtsfotootjes van de winkel mag maken, is miss wel leuk?

Mn inkopen zullen meevallen hoor _O-. Bij vriendinnetje is net de bestelling van bbw geleverd, had ik 1 mason en wat autospul en ik verwacht ook binnenkort de custom bestelling van usashop waar ik 3 kaarsen en een zooi melts in heb besteld, dus even rustig :')
Edit: oh en mn ilc kaarsen, 2x :=

Ik vind dat geknisper ook leuk <3. Die yankee radiance hoor je bijna niet helaas.

ja, foto's!

Dat is ook de reden dat ik het bij melts wil houden, ik ken mezelf; van die melts wil ik ook zoveel mogelijk geuren. Als ik dat bij kaarsen ook zou doen, moet ik een extra kamertje gaan inrichten om het op te slaan :P

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:33

Yv_ schreef:
Oh, dat klinkt wel goed. Bij de naam Red Velvet krijg ik echt het idee van gecrusht suikergoed ofzo..

Die Kara houdt nu gewoon radiostilte trouwens he... Geen antwoord meer gehad (en mn mail al 4x doorgestuurd naar haar) en ook nog steeds geen centen. Niet op bank, niet op paypal. Echt, NOOIT meer Scentsy voor mij, boeit me niet meer bij wie. Klaar ermee, begin nu ook echt gewoon boos te worden.

Dat is wel heel raar! Ik zou een bericht op haar FB plaatsen, kijken of ze daar iets mee doet

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:34

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Ik vind het wel gezellig juist dat geknisper.

Tot mijn grote verbazing vindt vriend het een fijn geluid. Ik vind het ook wel wat hebben maar dan wel op een afstandje.

Ik heb Crushed Velvet van MC Call's in een brander gegooid, wat een fijne geur!

Mijn vriend ook, dat was best vreemd :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:35

Hahaha ja, ik had een plank in een kast opgeruimd, daar kan ik er nog wel wat kwijt als ik stapel. Maar hou me wel aan mn max van 15 :j.

Ja, het probleem daarvan is alleen dat al mijn facebookvriendjes dat ook kunnen lezen en ik wil ze nooit lastigvallen met zulke dingen.. Vind het zelf ook altijd vreselijk als al die stomme berichten op mn tijdlijn staan _O-

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:39

Yv_ schreef:
Hahaha ja, ik had een plank in een kast opgeruimd, daar kan ik er nog wel wat kwijt als ik stapel. Maar hou me wel aan mn max van 15 :j.

Ja, het probleem daarvan is alleen dat al mijn facebookvriendjes dat ook kunnen lezen en ik wil ze nooit lastigvallen met zulke dingen.. Vind het zelf ook altijd vreselijk als al die stomme berichten op mn tijdlijn staan _O-

Is ook stom ja, maar je moet wat als ze niet op mail reageert...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:51

Ja, zit echt nog in dubio... Weet nog even niet wat ik ga doen _O-. Vind gewoon die radiostilte irritant.
Zij gaf aan die 9,5 pond niet te willen betalen voor een transactie, kan ik inkomen. Ik ga er echter niet mee akkoord om de overboek kosten van paypal naar mijn bank te betalen. Als ze nou gewoon reageert, kunnen we misschien tot een oplossing komen. Desnoods samsam of weet ik het wat. Er is vast wel iets mogelijk waar we beiden tevreden mee zullen zijn. Maar ik weiger om na zoveel weken wachten, geen spullen te krijgen en dan ook nog eens verlies te draaien. Het gaat helaas ook niet maar om een paar tientjes ofzo. Maarja, als iemand vervolgens radiostilte houdt, kun je natuurlijk ook niks :').

Ze is wel actief op fb dat is het rare.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:56

Yv als je een betaling via paypal hebt gedaan kun je een zaak aanspannen daar en krijg je het volledige bedrag en volgens mij incl die overboekingskosten dan heeft zij het verlies.Succes.

Volgens mij negeert ze jou nu ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:57

Maar dan heb ik meteen "bonje". Zou het zelf graag gewoon op een normale manier oplossen. Maar inderdaad, als ik zondag nog niks heb gehoord maak ik een case aan of stuur ik haar gewoon een rekening.

En ja.. Dat weet ik wel zeker _O-z kijk dat 1 mail weleens niet aan komt kan nog. Maar 4 niet :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:01

Yv_ schreef:
Maar dan heb ik meteen "bonje". Zou het zelf graag gewoon op een normale manier oplossen. Maar inderdaad, als ik zondag nog niks heb gehoord maak ik een case aan of stuur ik haar gewoon een rekening.

En ja.. Dat weet ik wel zeker _O-z kijk dat 1 mail weleens niet aan komt kan nog. Maar 4 niet :=

Ik ken het en weet dat dat gewoon banketstaaf voelt, ik zou tot het uiterste moment wachten maar daarna moet je wel anders heb jij je kans kopersbescherming verspild. Dan maar bonje. Als je die zaak opent en daarna een mail stuurt naar haar met uitleg waarom en dat mochten jullie er alsnog uitkomen je de zaak direct stopt ;) Dat het puur is om gebruik te maken van die kopersbescherming en dat jehet graag alsnog met haar wilt oplossen.
Dat heeft mij wel geholpen kan nog gewoon kopen bij de leverancier van laatst daar lag ook de fout niet en heb dat ook laten weten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:13

Yv_ schreef:
Zal ff vragen of ik wat overzichtsfotootjes van de winkel mag maken, is miss wel leuk?

Mn inkopen zullen meevallen hoor _O-. Bij vriendinnetje is net de bestelling van bbw geleverd, had ik 1 mason en wat autospul en ik verwacht ook binnenkort de custom bestelling van usashop waar ik 3 kaarsen en een zooi melts in heb besteld, dus even rustig :')
Edit: oh en mn ilc kaarsen, 2x :=

Ik vind dat geknisper ook leuk <3. Die yankee radiance hoor je bijna niet helaas.

Ik gok dat ik de inkopen meer dan goed compenseer _O- Dus ja ik zal ook foto maken dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:24

Yv_ schreef:

Jeetje zeg! Dit is echt zo klantonvriendelijk...

Century

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:36

Mijn waxjes raken langzaam op... misschien wordt het tijd weer een nieuwe bestelling te plaatsen. Daylights zijn ook al grotendeels op. Jullie tip om de verdronken kaars op de brander te leggen was een goed idee :)

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:44

Jeetje wat kletsen jullie veel! Ben weer bij gelezen inmiddels haha. Verdrietig van de poes maar soms is het het beste voor het dier om afscheid te nemen. Maar dat maakt het niet minder naar :(
Verder nog een hond die de melts wilde proeven haha sorry moest er wel beetje om lachen al snap ik dat je baalt. Verder is er niet zoveel blijven hangen sorry :o

Net een bestelling gedaan bij de 1000poot, incl elektrische brander en de rest aangevuld met melts tot 35 eu (want dan gratis verzenden). Hoop dat het goed gaat, na jullie verhalen te hebben gelezen was ik toch wat huiverig maar ja zij heeft betaalbare elektrische branders om uit te proberen of ik dat wat vind en heel erg veel keus in geurtjes dus toch de gok maar genomen. Ben benieuwd...

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:51

Bella123 schreef:
Jeetje wat kletsen jullie veel! Ben weer bij gelezen inmiddels haha. Verdrietig van de poes maar soms is het het beste voor het dier om afscheid te nemen. Maar dat maakt het niet minder naar :(
Verder nog een hond die de melts wilde proeven haha sorry moest er wel beetje om lachen al snap ik dat je baalt. Verder is er niet zoveel blijven hangen sorry :o

Net een bestelling gedaan bij de 1000poot, incl elektrische brander en de rest aangevuld met melts tot 35 eu (want dan gratis verzenden). Hoop dat het goed gaat, na jullie verhalen te hebben gelezen was ik toch wat huiverig maar ja zij heeft betaalbare elektrische branders om uit te proberen of ik dat wat vind en heel erg veel keus in geurtjes dus toch de gok maar genomen. Ben benieuwd...

Komt wel goed hoor, met die bestelling. Hier is het verschillende keren mis gegaan, maar ze lost het wel altijd netjes en snel op :j
Welke brander heb je gekozen? En welke melts?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:51

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:53

Ik kan wel met paypal betalen voor je?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:55

Dat is heel lief stamper maar eigenlijk heb ik helemaal geen geld nu. Daarom ook nog geen paypal :x

ik hoop deze maand meer dan mijn bijstand gewerkt te hebben dan mag ik mezelf verwennen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:05

Let op met de verzendkosten hé. Voor landen buiten uk liggen deze tussen de £2.70 en £12.40. Controleer dus goed hoeveel het is :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:11

Yv, ik vind het van haar echt not done dat ze die 9.5 pond niet wil betalen.
Snap Dat zij er ook niks aan kan doen, maar kom op.
Jij bent haar klant!
En nu werkt ze dus in de hand dat je er nooit meer iets besteld .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:16

En waarschijnlijk niemand van dit topic nog.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:23

Een van de pakjes bij Shipito! :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:40

Leuk stamper!

Heeft iemand wat meer info over bbw? Zie dat vaak voorbij komen maar ken het niet.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:42

Dat staat voor Bath and Body works en was tot voor kort alleen in de vs te bestellen.
Ze hebben meer producten dan alleen kaarsen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:43