Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Natsuki schreef:Zou ik trouwens jullie mening mogen vragen over deze jurk? Hij is misschien voor mijn gala, maar ik twijfel nogal. Weet niet of ik hem zo flatterend vind en of ie niet te metallic is.
[ [url=m/ezsU2g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Natsuki schreef:Zou ik trouwens jullie mening mogen vragen over deze jurk? Hij is misschien voor mijn gala, maar ik twijfel nogal. Weet niet of ik hem zo flatterend vind en of ie niet te metallic is.
[ [url=m/ezsU2g.jpg]Afbeelding[/url] ]
dynara schreef:sorry ik kom even grof binnenvallen, maar mijn topic was gesloten en werd naar deze topic verwezen. Zit met een klein spoedje.
Het is namelijk dat we thuis op korte termijn sjieke witte jurken zoeken in grote maat voor een bruiloft die plaats vind in curacao. De grootste dilemma is dat de andere geen hoog budget hebben en het dus niet echt duurder moet zijn dan €30,- voor mij geen probleem maar ik heb geen zin om voor 6 mensen een jurk te sponsoren.
Waar kan ik hiervoor het beste zoeken? bonprix heeft ook jurken maar vaak voor een sjiekere jurk betaal je natuurlijk ook voor (logisch).
Maar hoop dat iemand hier een alternatief heeft voor een andere site voor grotere maten, leuke sjieke zomerjurkjes mogen ook.
(ze hadden eerst jurken besteld uit china/japan, die natuurlijk niet passen vandaar dat we nu op het laatst nog moeten zoeken en het budget niet veel is)
UhNee schreef:dynara schreef:Markt in Rotterdam is misschien inderdaad een goeie... niet aan gedacht. Dankje
Kan je anders geen jurken lenen ergens? Ik vrees dat je voor dat budget niet echt iets kan vinden.....