Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k_m schreef:Veulen84 schreef:*zucht*Zeg had jij geen eigen topic op dat forum dat speciaal voor jullie koters bedoeld is?
Eind van de week slaat het weer om. Krijgen we weer regen enzo. Maar volgens mij geeft deze tijd van het jaar weinig kans op storm.
Reacties zoals deze storen mij zeker zo hard als Drawerlover die gewoon dacht dat het wolken waren. (wat ik trouwens ook niet had kunnen onderscheiden)
Ze doet kei hard haar best en reageert al veel minder onbezonnen dan in het begin, misschien is het wel aan jou om ook een beetje je best te doen, net zoals zij.
Morganlefay schreef:Om ook nog wat toe te voegen mbt de mist. Hier eentje die zich helemaal de tandjes is geschrokken.
Stond te wachten bij een rotonde(geen voorrang ben wel fietser) komt aan de overzijde een auto aan en bestuurder heeft mist achterlicht aangezet toen ie net de rotonde afging. Overigens geen dichte mist te bekennen.
Resultaat dat achteropkomende auto dit anders bezag en vol op de rem ging staan. Auto no 3 kon dit niet voorremmen en de rest laat zich raden. Vegen, rapportjes skrijven en toch maar oom agent laten komen.
Stond er met mijn neus bovenop en mocht ook mijn zegje doen. Had weinig zin vanwege korte lontjes.
k_m schreef:Reacties zoals deze storen mij zeker zo hard als Drawerlover die gewoon dacht dat het wolken waren. (wat ik trouwens ook niet had kunnen onderscheiden)
Ze doet kei hard haar best en reageert al veel minder onbezonnen dan in het begin, misschien is het wel aan jou om ook een beetje je best te doen, net zoals zij.
gohya schreef:Varekaj schreef:Weerkaatsing van de zon op een landend vliegtuig?
Om 10 over 11 s'avonds? dat kan toch niet.
gohya schreef:Was geen landings lichtje,die ken ik.
Een UFO kan ook niet,die zitten niet zo laag,en die zijn veel sneller.
Ufo's heb ik vaker gezien tijdens nachtvissen, gelooft niemand,maar boeit me niet,haha ik weet wat ik gezien heb.