Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:30

ik krijg binnenkort een testzadel om 14 dagen te proberen, van een aardig duur merk. Stond helemaal niet op de planning maar kan het wel gebruiken. heb mezelf aangemaand, als ik dat zadel toch kop na de testperiode, dat ik dan in 2015 niet meer ga shoppen (tenzij echt broodnodig).
Die sales zijn dan ook écht niet handig nu :')

velvetblack

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:06

Woow dan heb je veel over voor je zadel! Ik zou echt ongelukkig worden als ik een hele tijd niet kon shoppen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:33

Je wil niet weten hoe hard ik mezelf nu vervloek dat ik gisteren even op dat testzadel op de beurs ben gestapt. "alleen even kijken hoe het zit" :+ En dan krijg je een aanbod op een prachtig zadel, in de kleur die je altijd al wou, in topkwaliteit leder, om dat zadel met 20% beurskorting over te nemen.

Is een klap geld, en dat heb ik voor dat merk zadel écht wel over, zeker gezien het bedrag dat ik ermee zou uitsparen.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:08

Soms moet je prioriteiten stellen :+

Ik heb ook eens een phryso zadel gehad, dat zat ook zo goddelijk dat ik daar best even niet voor wilde shoppen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:18

Let wel, ik heb gemeld dat ik niet shop tenzij het wel écht nodig is O:)
Net even geteld, inclusief mijn nieuwe jurkje voor oudejaar heb ik zo'n 50-tal jurkjes. En dan zitten er nog wel een paar in de wasmand en is mijn galajurk niet inbegrepen. Daar dan nog een spijkerbroek of 7 bij met minstens een 100 topjes/shirtjes/hemdjes... Om dan eerlijk te moeten toegeven dat ik merendeel van de dag liefst in makkelijk huispak of rijkleding rondloop :))

(En mijn collectie schoenen is niet veel beter)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:18

:oo
Dat zijn nog eens aantallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:22

Die 100 tops/shirtjes/hemdjes is wel alles samen, niet van elk soort 100 :)) Zitten dingen bij waar ik zowat in woon en spullen die ik hooguit 1x heb aangehad maar toch maar bij hou "want je weet nooit".

Als je dit al veel vindt zou je de kast van m'n moeder eens moeten zien, daar is de mijne echt peanuts tegen. We hebben dezelfde kledingmaat (ongeveer) dus met regelmaat worden er ook dingen uitgeleend of verhuizen ze definitief van kledingkast.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:31

14 januari komt mijn nieuwe zadel. Dus moet zorgen dat ik dan genoeg op de rekening heb staan :')

moet zeggen dat mijn paard altijd vrij dure spullen krijgt, en vrijwel altijd nieuw. Voor mezelf koop ik bijna alleen maar dingen vanuit de aanbieding of speur ik van die fb groepen en marktplaats af. Daar willen nog weleens leuke nieuwe of zo goed als nieuwe dingen opstaan. Of ik koop bij de wat goedkopere winkeltjes zoals H&M. Voor een jas geef ik wel altijd veel uit, of voor dingen die ik echt verwacht te dragen voor een langere tijd. Maar ik raak op veel gewone kleding vaak snel uitgekeken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:44

Als winterjas bij de paarden heb ik sinds 2 jaar een motorjas, maar ik heb de bescherming voor ellebogen eruit gehaald. Jas kan tot -10 aan, er zat een uitritsbare regenvoering in, de rugbescherming heb ik erin gelaten, met kap, en ook winddicht en super handige zakken met drukknoppen.

Ben erg blij dat H&M niet online verkoopt in België. Zou niet goed zijn voor mijn rekening. Ben vooral heel erg fan van hun blazers!
Mango scoor ik ook altijd wat, helaas is die winkel enkele jaren terug uit onze stad weggegaan. In de plaats hebben we nu een mega Esprit, een Esprit EDC en een Esprit Homme. Wat ik dan weer teveel van het goede vind.
Vero Moda heb ik 2 zomers terug een jurkje cadeau gehad van vriendlief in de sales: €8 voor een simple black dress, maar alleen draagbaar in de zomer :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:55

H&M online shop is ook serieus de slechtste uitvinding van de eeuw. Hun webshop is zo ideaal en handig en je kan betalen met acceptgiro wat mij altijd tot bestellen aanzet. Want "als het niet leuk is dan stuur ik het gewoon terug" en ik hoef niet te wachten tot m'n geld wordt terug gestort. Aanslag op m'n rekening :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:21

Exact dat ja :')

Heb hier een rood jurkje dat ik 1x heb aangehad, op oudejaarsavond 2011-2012. Sindsdien hangt het ongedragen in de kast. Ben gek op dat jurkje maar vriendje helaas niet. Twijfel al een hele tijd om het de verkoop in te gooien maar kan het voorlopig niet over m'n hart krijgen. Voor wie maatje 34 kleding en 36 schoenen heeft kan ik er zelfs een setje van maken met killer heels. Ongedragen uiteraard :') Ons stadscentrum is voorzien van allemaal kleine kasseien en laat je daar nou met hakken haast je nek op breken.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:50

Varekaj schreef:
Je wil niet weten hoe hard ik mezelf nu vervloek dat ik gisteren even op dat testzadel op de beurs ben gestapt. "alleen even kijken hoe het zit" :+ En dan krijg je een aanbod op een prachtig zadel, in de kleur die je altijd al wou, in topkwaliteit leder, om dat zadel met 20% beurskorting over te nemen.

Is een klap geld, en dat heb ik voor dat merk zadel écht wel over, zeker gezien het bedrag dat ik ermee zou uitsparen.

gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit! ;) <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:55

xSaarSaar schreef:
Ik heb ook weer een berg kleding gekocht, kon me niet inhouden. Die stomme sale... :')

Maar als het in de uitverkoop is, mag het! Je bespaart er alleen maar op toch? <<)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:57

Een vrouw heeft nooit genoeg kleding! *\o/*

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:57

Rebeccaa schreef:
xSaarSaar schreef:
Ik heb ook weer een berg kleding gekocht, kon me niet inhouden. Die stomme sale... :')

Maar als het in de uitverkoop is, mag het! Je bespaart er alleen maar op toch? <<)

Deze mag bij op het beste uitspraken rijtje _O-

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:59

Macyy schreef:
Een vrouw heeft nooit genoeg kleding! *\o/*

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:59

Ik wil trouwens volgende week ook nog even de stad in om de uitverkoop te bekijken, of is het dan al weer over? Ik heb echt geen flauw idee hoelang zoiets duurt haha. Anders kan ik lekker nieuwe collectie shoppen, net zo lekker. :D

En ik ben ook gek op de h&m webshop. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:06

Kwaliteit sowieso, heb altijd gezegd "als ie uitgegroeid is en ik rij wedstrijden, dan komt er een aangepast spring/eventingzadel". En de kans dat ik naar het betreffende merk zou stappen was al 90%. Alleen heb ik er geen rekening mee gehouden dat ik uitgerekend NU zo'n zadel zou tegenkomen met zo'n korting erbij. Had verwacht nog een aantal maandjes goed te kunnen sparen.

Voor diegene die regelmatig in de sales kopen: wat doen jullie algemeen met jullie kast? Regelmatig opruiming ofzo?

Hier beginnen de solden op 3 januari denk ik. Maar er zijn nu al zat plekken waar je koopjes kan doen. Bij Mexx was het 1 stuk kopen, 2e aan -50% of de rode prijs op het labeltje. Bij Springfield was het 1 stuk kopen en 2e aan -70%. Soort koppelverkoop dus. Mijn vriend heeft zo een grijze blazer gekocht bij Mexx, met een leuk t-shirt bij. Shirt was iets van een €15 denk ik, de blazer was normaal €150, die heeft hij nu mee gehad voor slechts €44...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:14

Vind het wel altijd deprimerend om dingen in de sale te zien die je zelf voor de volle prijs hebt gekocht. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:17

Varekaj schreef:
Exact dat ja :')

Heb hier een rood jurkje dat ik 1x heb aangehad, op oudejaarsavond 2011-2012. Sindsdien hangt het ongedragen in de kast. Ben gek op dat jurkje maar vriendje helaas niet. Twijfel al een hele tijd om het de verkoop in te gooien maar kan het voorlopig niet over m'n hart krijgen. Voor wie maatje 34 kleding en 36 schoenen heeft kan ik er zelfs een setje van maken met killer heels. Ongedragen uiteraard :') Ons stadscentrum is voorzien van allemaal kleine kasseien en laat je daar nou met hakken haast je nek op breken.

Hoe kan je vriend nu niet van een jurkje houden? :D
Mijn vriend smelt bij elk jurkje dat ik aan trek haha. Jammer voor hem dat ik die bijna nooit draag, voel me vaak meteen zo netjes :D
(Overigens heb ik wel dezelfde maten :') moet zeggen dat ik niet veel mensen met maatje 36 tegen kom qua voeten.)

Ik heb vandaag heel netjes sale gecoord!
Blouse van 39 naar 9 euro afgeprijst
Truitje met kol van 15 naar 7,50
En een sporttanktop van 30 voor 10!
Ik was best trots op mezelf!
Laatst bijgewerkt door xSannee op 30-12-14 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:17

@rebecca, precies dat..

Ik houd eens in de zoveel tijd een grote opruiming. Dingen die ik eigenlijk niet wil weggooien maar vervolgens nooit draag gaan dan ook weg. Ben nu vooral op jacht naar goede basics! Shirtjes enzo en wil graag nog een witte blazer.. Zit al heel lang op 1 te jagen bij de h&m maar die is niet meer in mijn maat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:20

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:26

Ik had vandaag deze jumpsuit in de sale bij de Superstar;
Afbeelding

Ook nog een nieuwe winterjas die in de sale was. Dat doe ik vaak met winterjassen eigenlijk, koop ze gewoon wanneer ze in de sale zijn.

Het probleem met sale waar ik eigenlijk vaak tegenaan loop is dat de nieuwe collectie er ook vaak al hangt. Regelmatig koop ik dan juist iets uit de nieuwe collectie ipv dat ik wat leuks in de sale zie.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:27

Leuk dewi!

Ik ga morgen naar Amsterdam,
Ben er een keer geweest voor een fair maar verder nooit, iemand een idee welke winkels ik echt niet mag missen? :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:29

Haha inderdaad Rebecca! Goed gevoel :D

En ja Dewi dat heb ik ook regelmatig. Daarom was ik vandaag zo goed bezig haha.
Jumpsuit staat je goed!