Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ok mijn buurman heeft maar een geheugen van een week, dus ik moet blijkbaar hem er elke week aan herinneren dat die takke muziek niet zo hard moet. Maar denk dat de visite zo wel naar huis gaat. Groot voordeel dat er maar 1 slaapkamer is in deze huizen.
Ben wel op zoek naar oordoppen, maar zit met tinitus en ik weet niet of ik de wekker ga horen. Eigen is 2 oordoppen geen optie dan wordt de tinitus echt te heftig.
MarlindeRooz schreef:Zebrastreep schreef:Ok mijn buurman heeft maar een geheugen van een week, dus ik moet blijkbaar hem er elke week aan herinneren dat die takke muziek niet zo hard moet. Maar denk dat de visite zo wel naar huis gaat. Groot voordeel dat er maar 1 slaapkamer is in deze huizen.
Ben wel op zoek naar oordoppen, maar zit met tinitus en ik weet niet of ik de wekker ga horen. Eigen is 2 oordoppen geen optie dan wordt de tinitus echt te heftig.
Nog 1x waarschuwen. En dan op een niet zo vrijblijvende manier. Dus echt duidelijke afspraken maken met tijdstippen. Dus bijvoorbeeld: na 23:00 geen harde muziek.
Anders gewoon de politie bellen.
Zebrastreep schreef:[
Goede tip! Dankjewel! Nadeel is dat hij vrienden heeft die vooral de aanstichters zijn. Heb het idee dat hij zelf niet echt de slimste is, en zijn zogezegde vrienden daar een beetje misbruik van maken. Als de vrienden er niet zijn is het ook gewoon rustig.
Suzanne F. schreef:Nyaleti schreef:M'n hoofd heeft besloten sproeten te kweken op m'n bovenlip waardoor het echt lijkt alsof ik een snor heb
Oprecht, iemand tips? Fikse sunblock er op? Want dit ziet er echt stom uit
Dat is niet mooi. Om te voorkomen idd SPF50 erop maar om ze nu weg te krijgen zal je moeten laseren.
Daphne__ schreef:AI... Mijn pa heeft YouTube ontdekt en laat nu steeds allerlei onzin zien en word dan boos als je zegt dat het nep is. Hij gelooft dat niet .
Pas ook al, toen had hij een filmpje van een blind kind dat zooo goed kon zingen. Dat was zo overduidelijk nep, dus ik vond het al snel niet interessant meer.. Maar hij werd boos dat ik niet het hele filmpje van bijna 5 minuten uit wou kijken
Oude mensen en internetKreeg pas ook al een les hoe je YouTube gebruikt en een hele uitleg over wat je daar allemaal op kunt kijken. Ook standaard als ik iets wil weten: Dat staat vast op YouTube
Siggislief schreef:Hoofdpijn hebben dat tegen migraine aanval zit/zat.
En daar voor lig je dan bijna de hele dag op bed.
Jolliegirl schreef:Siggislief schreef:Hoofdpijn hebben dat tegen migraine aanval zit/zat.
En daar voor lig je dan bijna de hele dag op bed.
Ik heb mij ooit door iemand laten vertellen; als je migraine hebt, zit je niet meer op je telefoon..ben je doodziek en lig je roerloos in een donkere kamer..gene communicatie mogelijk.
Vind het altijd bijzonder dat mensen altijd online vertellen dat ze migraine hebben... Door deze opmerking van iemand ooit...
Zit er waarheid in?