Mopper mopper mopper enzo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Vanmiddag... ik stond net op het punt weg te gaan om een vriendin op te halen van het station. Er wordt aangebeld dus ik doe de deur open en zie zo'n vent met zo'n smerig verkooplachje en map in zijn hand.
Ik zeg direct sorry ik moet nu weg en wij hebben sowieso al geen interesse.
Beweert hij niks te willen verkopen en hij vond het maar bijzonder dat ik daarom geen interesse had.
Wat kom je dan doen ? Ze gingen alle deuren af ja joh tuurlijk ben je geen verkoper. Maar je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te doen. Heb ook nog even hardop gezegd dat hij wel erg schagrijnig overkom.
Ik wou eigenlijk nog vragen voor welk bedrijf ze aan de gang waren om een klacht in te dienen voor zijn brutale manier van communicatie. Maar daar had ik de ballen niet voor
Daannvd92 schreef:Mijn buurman die vanochtend om half 7 al vis in zn achtertuin staat te roken.
Fijn wakker worden met zo'n geur (werd wakker met t idee dat er wat in de fik stond) als je je slaapkamerraam een stukje open hebt staan.![]()
Dus nu maar eerder aan het werk gegaan dus vanmiddag eerder naar huis.
Zebrastreep schreef:Vanmiddag... ik stond net op het punt weg te gaan om een vriendin op te halen van het station. Er wordt aangebeld dus ik doe de deur open en zie zo'n vent met zo'n smerig verkooplachje en map in zijn hand.
Ik zeg direct sorry ik moet nu weg en wij hebben sowieso al geen interesse.
Beweert hij niks te willen verkopen en hij vond het maar bijzonder dat ik daarom geen interesse had.
Wat kom je dan doen ? Ze gingen alle deuren af ja joh tuurlijk ben je geen verkoper. Maar je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te doen. Heb ook nog even hardop gezegd dat hij wel erg schagrijnig overkom.
Ik wou eigenlijk nog vragen voor welk bedrijf ze aan de gang waren om een klacht in te dienen voor zijn brutale manier van communicatie. Maar daar had ik de ballen niet voor
Lau schreef:Daar hebben wij deze voor: Bekijk RVS Look bordje Nee Geen collectes verkopers of geloofsovertuigers 5 jaar garantie | bel niet aan sticker op: https://www.bol.com/nl/p/rvs-look-bordj ... _iphoneapp