Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Benzz schreef:Heb jij de kachel in de zomer aangehad? Toen was het niet echt nodig he! Prijsplafond is in november ingegaan en ik had daarvoor geen eens een kachel aan omdat het niet koud was buiten.
Vorig jaar januari speelde het nog niet, dat is pas in het voorjaar/zomer gaan spelen. Waarbij een hele groot gedeelte ook gewoon een vast contract hadden.
Benzz schreef:Heb jij de kachel in de zomer aangehad? Toen was het niet echt nodig he! Prijsplafond is in november ingegaan en ik had daarvoor geen eens een kachel aan omdat het niet koud was buiten.
Vorig jaar januari speelde het nog niet, dat is pas in het voorjaar/zomer gaan spelen. Waarbij een hele groot gedeelte ook gewoon een vast contract hadden.
MyWishMax schreef:[
In februari was een vast contract al flink duurder hoor. Die heb ik niet afgesloten, omdat ik dat al niet kon betalen. Dus variabel. April was de 1e verhoging daarna al ipv 2 keer per jaar wat in mijn contract stond. Dus al vorig jaar winter begon het. Toen ben ik al gestopt met stoken, dus op 15 graden, vanwege het geld en maar 2 keer per week gaan douchen.
Benzz schreef:MyWishMax schreef:[
In februari was een vast contract al flink duurder hoor. Die heb ik niet afgesloten, omdat ik dat al niet kon betalen. Dus variabel. April was de 1e verhoging daarna al ipv 2 keer per jaar wat in mijn contract stond. Dus al vorig jaar winter begon het. Toen ben ik al gestopt met stoken, dus op 15 graden, vanwege het geld en maar 2 keer per week gaan douchen.
Februari wel, maar we hadden het over januari. Je weet hoe ik over je situatie denk MWM. Ik vind het zeer schrijnend en heb al vaker gedacht hoe ik je kan helpen.
Maar om de regering overal de schuld van te geven zoals anderen doen, dat gaat mij te ver. Er zijn zat landen die helemaal niets doen.
denisesilver schreef:Mensen willen graag niet alleen een uniek (lees: onopgevoed) kind, maar ook een uniek (lees: onopgevoed) huisdier. En hoe bereik je dat sneller dan door te zeggen dat ze een trauma hebben en met fluwelen handschoentjes, een kristallen carrot stick en een zijden halster behandeld moeten worden.De getraumatiseerde honden/katten/paarden epidemie op social media
Mkango schreef:denisesilver schreef:Mensen willen graag niet alleen een uniek (lees: onopgevoed) kind, maar ook een uniek (lees: onopgevoed) huisdier. En hoe bereik je dat sneller dan door te zeggen dat ze een trauma hebben en met fluwelen handschoentjes, een kristallen carrot stick en een zijden halster behandeld moeten worden.De getraumatiseerde honden/katten/paarden epidemie op social media
MarlindeRooz schreef:Gisteren 112 moeten bellen omdat een vriendin afscheidsappjes stuurde en niet meer reageerde. Uiteindelijk is ze gevonden (ze liep verward rond) en zijn er nu mensen bij haar.
Maar ben bezorgd maar ook boos dat ze me hiermee opzadelt elke keer.
MarlindeRooz schreef:Gisteren 112 moeten bellen omdat een vriendin afscheidsappjes stuurde en niet meer reageerde. Uiteindelijk is ze gevonden (ze liep verward rond) en zijn er nu mensen bij haar.
Maar ben bezorgd maar ook boos dat ze me hiermee opzadelt elke keer.
rien10 schreef:denisesilver schreef:Wat naar Marlinde!
Waarom moeten boekhoud programma's altijd zo moeilijk doen. Werk gewoon mee
Welk programma heb je?
rien10 schreef:Ik vind Twinfield echt ruk. Ben er jaren geleden mee gestopt.
Helaas kan ik je niet helpen.
Edit kan je de boeking weer terug zetten met € 0,—?
Telpeva schreef:Ik gebruik momenteel een ander programma als normaal om een logo te ontwerpen. Nou en ik word hier zo chagrijnig van, niks zit waar het hoort te zitten, standaard sneltoetsen en toetsencombinaties werken niet of doen andere dingen als verwacht, en elke keer als ik een basic optie zoek dan kan ik weer googlen en een kwartier zoeken.