Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:24

candalisa schreef:
[ [url=m/nb4j0r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijne kerst allemaal!

Wat een lieverd !

CastaMickey

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 15:27

Lieve Santa, ik zou vrijdag of zaterdag naar mijn familie gaan en gister weer, maar helaas heeft mijn moeder corona gekregen waardoor ik nog steeeeds niet je pakket kon openmaken. Woensdag of donderdag kan ik er weer heen dus dan kan ik er eindelijk bij :))

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 15:47

Ik heb uit een betrouwbare bron Rink *\o/* gehoord dat mijn pakket is aangekomen
Begin van het nieuwe jaar kan ik hem open gaan maken
Ik ben zooooooo benieuwd <3 *\%/*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 15:50

Goed nieuws, alle pakketten dus aangekomen! *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 16:16

Wauw, dat zou geweldig zijn!
Dat is voor het eerst, of niet?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 16:41

Neonlight schreef:
Goed nieuws, alle pakketten dus aangekomen! *\o/*

Aaah super! *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 18:16

Jolien87 schreef:
Wauw, dat zou geweldig zijn!
Dat is voor het eerst, of niet?

Volgens mij wel.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-22 18:28

Het is zeker niet de eerste keer van de 9 edities dat alle pakketten bezorgt zijn van originele santa's maar de afgelopen paar jaar hebben we inderdaad ieder jaar wel een missend pakket gehad

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 18:29

Wat super fijn dat alles aangekomen is. Wat mij betreft een geslaagde editie!
Nog even wachten op een paar verslagen en het raden van Santa's.

Ik ben er volgend jaar weer bij, bedankt organisatie! En ook nogmaals dank voor mijn Secret Santa. *\o/*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 18:40

Wat fijn dat dit jaar alle pakketten zijn gearriveerd van de originele Santa's :-)

Ik sluit me helemaal aan bij Lavitabella en kijk uit naar de laatste pakketten en verslagen :-)

En uiteraard ben ik er volgend jaar ook weer bij! Organisatie bedankt en mijn SS ook heel erg bedankt voor het mooie pakket :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 19:14

Wat super dat alle pakketten nu aangekomen zijn!

Bedankt voor de goede organisatie weer!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 19:32

Wat fijn dat alles goed gegaan is!

Ik heb heel veel zin in volgend jaar, al kan het dit jaar natuurlijk never toppen qua cadeau <3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 19:48

Op naar volgend jaar!!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 20:00

Super fijn dat iedereen zijn pakket heeft gehad! Bedankt organisatie wederom voor het besteden van jullie kostbare tijd!
Ik hoop volgend jaar ook weer op tijd te zijn, en duim nu al op mdh als lootje!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 20:31

Wat fijn dat de laatste pakketten ook bezorgd zijn!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 00:08

Wat fijn om te horen dat alle pakketten zijn aangekomen. Nu nog wachten op de verslagen

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 02:05

Urbanus schreef:
Wat fijn dat alles goed gegaan is!

Ik heb heel veel zin in volgend jaar, al kan het dit jaar natuurlijk never toppen qua cadeau <3

Ik ben zo benieuwd naar jouw cadeau uiteindelijk!

Lieve organisaties en medekandidaten, ik heb genoten. Kijk nog uit naar de laatste pakketten maar wil toch iedereen bedanken. Het was fijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 11:27

Fijn dat alle pakketten binnen zijn! Organsatie: bedankt.

Ik weet nog niet of ik volgend jaar weer meedoe. Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou opschrijven of niet, maar ik kies er voor om het wel te doen: ik vind het jammer dat er op verschillende momenten een soort "vriendjespolitiek" was. Ik vind het lastig uit te leggen, maar ook hier dachten een paar bokkers alles te kunnen bepalen zonder na te denken of iemand gekwetst wordt of niet. En dan wordt juist degene aangesproken die niet in dit kliekje van bokkers zit. Dat kliekje is al zoveel aanwezig op Bokt, ik hoopte dat ze dat in dit topic niet zouden doen, maar helaas. Dat vergalde voor mij het plezier soms wel.

Het was niet veel aanwezig, gebeurde een paar keer, maar in mijn ogen een paar keer teveel. Gelukkig is het maar een klein kliekje, en wie weet ben ik het volgend jaar alweer vergeten en doe ik wel weer gezellig mee.

Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 11:38

fohadie schreef:
Fijn dat alle pakketten binnen zijn! Organsatie: bedankt.

Ik weet nog niet of ik volgend jaar weer meedoe. Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou opschrijven of niet, maar ik kies er voor om het wel te doen: ik vind het jammer dat er op verschillende momenten een soort "vriendjespolitiek" was. Ik vind het lastig uit te leggen, maar ook hier dachten een paar bokkers alles te kunnen bepalen zonder na te denken of iemand gekwetst wordt of niet. En dan wordt juist degene aangesproken die niet in dit kliekje van bokkers zit. Dat kliekje is al zoveel aanwezig op Bokt, ik hoopte dat ze dat in dit topic niet zouden doen, maar helaas. Dat vergalde voor mij het plezier soms wel.

Het was niet veel aanwezig, gebeurde een paar keer, maar in mijn ogen een paar keer teveel. Gelukkig is het maar een klein kliekje, en wie weet ben ik het volgend jaar alweer vergeten en doe ik wel weer gezellig mee.

Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Zou je dit verder kunnen toelichten?

Want voor zover ik weet ben ik naar iedereen even direct geweest en heb ik iedereen aangesproken.
Sommige via pb, andere openlijk in het topic (dit laatste eigenlijk vooral om te voorkomen dat andere deelnemers het gevoel hadden er nog wat van te moeten zeggen, dus om het onderwerp af te sluiten)

Ik ben altijd opgevoed met het idee: Gelijke monniken, gelijke kappen, dus ik had zelf niet het idee dat ik aan vriendjespolitiek deed, en heb ook niet het idee dat ik bij een kliekje op bokt zit, maar wellicht dat ik mij daar dan in vergis en er beter op moet letten?
Daarom ben ik wel benieuwd in welke situaties jij had gevoel had dat er sprake was van vriendjespolitiek :o

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 11:46

Ik mag (helaas) geen Bokkers bespreken in een topic of voorvallen bespreken want dat is (helaas) tegen de Boktregels. Dat moet in het geheim en geniep in pb en daar pas ik voor. Maar laten we het er op houden dat degene die in het "kliekje" zitten heel goed weten wat ik bedoel en er waarschijnlijk schijt aan hebben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:11

Ik kan direct plaatsen wat je bedoelt, fohadie.
Niettemin heb ik wel weer genoten van het maken en ontvangen van een pakket.

Met het oog op alle pakketten vond ik het een geslaagde editie. Er was opvallend veel liefde en aandacht besteed aan de pakketten en niemand bleef met lege handen zitten.
Wat mij wel heeft gestoord is dat er ieder jaar weer wordt gehamerd op actieve deelname, en dat er toch weer deelnemers zijn die hiervan afwijken, zonder iets te laten horen. Dit schuurt wel, moet ik zeggen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:17

Jolien87 schreef:
Ik kan direct plaatsen wat je bedoelt, fohadie.
Niettemin heb ik wel weer genoten van het maken en ontvangen van een pakket.

Met het oog op alle pakketten vond ik het een geslaagde editie. Er was opvallend veel liefde en aandacht besteed aan de pakketten en niemand bleef met lege handen zitten.
Wat mij wel heeft gestoord is dat er ieder jaar weer wordt gehamerd op actieve deelname, en dat er toch weer deelnemers zijn die hiervan afwijken, zonder iets te laten horen. Dit schuurt wel, moet ik zeggen.

Hier ben ik het wel mee eens :j die actieve deelname, maar vanuit de organisatie denk ik weinig aan te veranderen....
Ik heb wel echt genoten deze editie, mijn pakket was echt super tof en ook de hint ontrafelen <3 Dankjewel organisatie :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:28

fohadie schreef:
Ik mag (helaas) geen Bokkers bespreken in een topic of voorvallen bespreken want dat is (helaas) tegen de Boktregels. Dat moet in het geheim en geniep in pb en daar pas ik voor. Maar laten we het er op houden dat degene die in het "kliekje" zitten heel goed weten wat ik bedoel en er waarschijnlijk schijt aan hebben.

Maar, wij als organisatie, zijn de mensen die de deelnemers aanspreken.
En ik heb het net in onze app nagevraagd en niemand kan plaatsen wat jij bedoeld.
Wij doen, naar ons gevoel, niet aan vriendjes politiek.

Kan het zijn dat jij dit ervaart omdat wij mensen deel via pb aanspreken en deels in het topic?
Dat het meer een gevoel is, omdat je veel van de dingen die wij bespreken met deelnemers niet in het openbaar zetten?
Zou het helpen als wij in de toekomst iedereen in het topic aanspreken of?
Want wij hebben er juist voor gekozen mensen vaker via pb aan te spreken en niet in het topic, omdat wij
een veel gehoorde tip van voorgaande jaren was, dat wij door zo vaak mensen openbaar aan te spreken, de sfeer verpeste in het topic.

Zie mijn vragen alsjeblieft niet als een aanval oid, ik probeer te zien waarin wij als organisatie kunnen verbeteren :)

Ik kan wel met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik iedereen die ik "grensoverschrijdend gedrag" vond vertonen, of waarvan ik hoorde dat iemand moeite had met een reactie, heb aangesproken. Hetzij via PB, hetzij in het topic.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:29

Afbeelding
De cake uit mijn pakket (ook het cakeblik uit het pakket) gemaakt! *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:35

Misschien is dat ook wel een beetje waar het hem in zit, M_D_H, wat jij vindt en wat een ander vindt kan heel verschillend zijn.

Ik weet nog dat er op een gegeven moment rondom Pimaude iets gebeurde in het topic, waar veel vragen over kwamen en een andere bokker die zich daardoor weer, onterecht, voelde aangesproken.
Omdat ik hier meer van wist, wilde ik dit graag ophelderen in het topic zodat eventuele misverstanden uit de wereld geholpen zouden worden.
Vervolgens kreeg ik van jou een pb of ik dat bericht wilde verwijderen omdat het gezellig moest blijven in het topic. Ik ben daar niet over in discussie gegaan met jou want ik snap je idee en ga zelf ook voor een gezellig topic, maar ik vraag me af of het niet beter om juist wat transparanter te zijn, om misverstanden te voorkomen.
Nu was er veel ruimte voor invulling en juist daarmee creëer je mijns inziens juist scheve gezichten.

Flying_Angel, dat ziet er lekker uit!
Nu wil ik ook iets lekkers bakken. :')