candalisa schreef:[ [url=m/nb4j0r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijne kerst allemaal!
Wat een lieverd !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Wat fijn dat alles goed gegaan is!
Ik heb heel veel zin in volgend jaar, al kan het dit jaar natuurlijk never toppen qua cadeau
fohadie schreef:Fijn dat alle pakketten binnen zijn! Organsatie: bedankt.
Ik weet nog niet of ik volgend jaar weer meedoe. Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou opschrijven of niet, maar ik kies er voor om het wel te doen: ik vind het jammer dat er op verschillende momenten een soort "vriendjespolitiek" was. Ik vind het lastig uit te leggen, maar ook hier dachten een paar bokkers alles te kunnen bepalen zonder na te denken of iemand gekwetst wordt of niet. En dan wordt juist degene aangesproken die niet in dit kliekje van bokkers zit. Dat kliekje is al zoveel aanwezig op Bokt, ik hoopte dat ze dat in dit topic niet zouden doen, maar helaas. Dat vergalde voor mij het plezier soms wel.
Het was niet veel aanwezig, gebeurde een paar keer, maar in mijn ogen een paar keer teveel. Gelukkig is het maar een klein kliekje, en wie weet ben ik het volgend jaar alweer vergeten en doe ik wel weer gezellig mee.
Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Jolien87 schreef:Ik kan direct plaatsen wat je bedoelt, fohadie.
Niettemin heb ik wel weer genoten van het maken en ontvangen van een pakket.
Met het oog op alle pakketten vond ik het een geslaagde editie. Er was opvallend veel liefde en aandacht besteed aan de pakketten en niemand bleef met lege handen zitten.
Wat mij wel heeft gestoord is dat er ieder jaar weer wordt gehamerd op actieve deelname, en dat er toch weer deelnemers zijn die hiervan afwijken, zonder iets te laten horen. Dit schuurt wel, moet ik zeggen.
fohadie schreef:Ik mag (helaas) geen Bokkers bespreken in een topic of voorvallen bespreken want dat is (helaas) tegen de Boktregels. Dat moet in het geheim en geniep in pb en daar pas ik voor. Maar laten we het er op houden dat degene die in het "kliekje" zitten heel goed weten wat ik bedoel en er waarschijnlijk schijt aan hebben.