Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Prima toch en fijn geregeld Marocje. Ik hoop dat jullie nog heel lang samen naar die club kunnen rijden!
Raineri schreef:Weer allerhande aanvallen. En ten slotte een berichtje met "Veel plezier bij {werkgeversnaam}"
Ik heb nooit iets gezegd, hoe de fiets is hij dit te weten gekomen?! Wat weet hij nog meer? Ik vind dit zo griezelig
nereids schreef:bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht al dat ik gek werd. Op werk vonden ze het asociaal om zoiets af te wijzen.
Raineri schreef:Ik ben echt helemaal in shock jongens.
Ik was gisteravond aan het berichten met iemand op tinder. We hebben elkaar toegevoegd op WhatsApp maar ik ben in slaap gevallen op een gegeven moment. Ik zag wel dat hij een heel verbaast berichtje stuurde met duidelijk ongenoegen dat ik plots verdwenen was. Ik reageerde er niet op want was aan het werk etc. Kreeg ik zojuist weer een bericht met allerhande verwijten. Ik gaf aan dat dit me wat intens is en dat het zo prima is.
Weer allerhande aanvallen. En ten slotte een berichtje met "Veel plezier bij {werkgeversnaam}"
Ik heb nooit iets gezegd, hoe de fiets is hij dit te weten gekomen?! Wat weet hij nog meer? Ik vind dit zo griezelig
Zertab schreef:Hier praat ik met een jongen, die ik dus vorige week ontmoet heb. Maar hij appt zoveel.. en ook als ik even niet reageer, weer iets. Hij wil te graag en dat vind ik niet zo aantrekkelijk. Zaterdag een date, ben benieuwd hoe dat is.
Zertab schreef:Jaa een date met hem. Ik had hem dus ontmoet bij die wandeltocht 1,5 week geleden
Raineri schreef:Nee. Luc, 31, uit Amsterdam. Maar alles gerapporteerd aan tinder inclusief screenshots. Hij heeft mij al verwijderd van tinder (zou hij dit vaker doen?). Maar tinder kan dit vast nog achterhalen
Zertab schreef:Denk het niet, qua uiterlijk ook niet helemaal mijn type. Maar goed. Volgens mijn omgeving moet ik niet te kieskeurig zijn
Zertab schreef:Denk het niet, qua uiterlijk ook niet helemaal mijn type. Maar goed. Volgens mijn omgeving moet ik niet te kieskeurig zijn
Vjestagirl schreef:Ik heb ook een keer gehad dat ik met iemand zat te praten die ik niets verteld had, en die me ineens mijn hele adres wist te vertellen... Mega eng.