Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:01

Ik rijd zelf en spreek ook niet thuis af.. Wil echt niet afhankelijk zijn van een date als het niks is en dat ie me dan nog thuis moet brengen :n

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:13

Zelf rijden! Tenzij vanaf date 3 of zo

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:23

Nooit doen de eerste keer
Eerst weten met wie je te maken hebt!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:24

Nee zou ik ook absoluut niet doen, gewoon zelf rijden.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:35

Ik heb dat weleens gedaan, wel vaker ook. Nooit geen problemen gehad.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:53

Ik heb dat wel eens gedaan. Ook nooit gedoe gehad. Ligt aan mn gevoel en het contact.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:32

Ik heb altijd zelf gereden, ookal was het gevoel goed. Wilde gewoon gaan wanneer ik wou en dan niet Evt ongemakkelijk in de auto zitten. Voor mij was naar huis rijden ook ff lekker alles laten bezinken.

De date in de club was die eerste keer wel heel geslaagd en de 2e keer heeft hij me dus opgehaald om naar die club te gaan: voor hem 250 km tot de club, maar ik woon op 200 km en je komt echt langs mij. Dus dat was ook heel praktisch. (En das nu dus mijn vriend dus rijden we om en om 200 :j )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:44

Prima toch en fijn geregeld Marocje. Ik hoop dat jullie nog heel lang samen naar die club kunnen rijden!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:20

bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht al dat ik gek werd. Op werk vonden ze het asociaal om zoiets af te wijzen. :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:22

pien_2010 schreef:
Prima toch en fijn geregeld Marocje. Ik hoop dat jullie nog heel lang samen naar die club kunnen rijden!

Nou, daar gaan we eigelijk niet meer heen, willen andere clubs dichter in de gaan bezoeken. Vanaf mij is het prima hoor, maar vanaf hem paar keer gedaan en dan ben je echt pas half zes terug, terwijl het daar om 02.00 sluit..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:39

Ik ben echt helemaal in shock jongens.

Ik was gisteravond aan het berichten met iemand op tinder. We hebben elkaar toegevoegd op WhatsApp maar ik ben in slaap gevallen op een gegeven moment. Ik zag wel dat hij een heel verbaast berichtje stuurde met duidelijk ongenoegen dat ik plots verdwenen was. Ik reageerde er niet op want was aan het werk etc. Kreeg ik zojuist weer een bericht met allerhande verwijten. Ik gaf aan dat dit me wat intens is en dat het zo prima is.

Weer allerhande aanvallen. En ten slotte een berichtje met "Veel plezier bij {werkgeversnaam}"

Ik heb nooit iets gezegd, hoe de fiets is hij dit te weten gekomen?! Wat weet hij nog meer? Ik vind dit zo griezelig

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:45

Raineri schreef:
Weer allerhande aanvallen. En ten slotte een berichtje met "Veel plezier bij {werkgeversnaam}"

Ik heb nooit iets gezegd, hoe de fiets is hij dit te weten gekomen?! Wat weet hij nog meer? Ik vind dit zo griezelig

Misschien door je foto door een zoekmachine te halen?

Iemand had bij mij de site Pimeyes gebruikt om me te vinden. Creepy, werkt gewoon via AI, foto invoeren en de site gaat op zoek naar gelijksoortige afbeeldingen op het web. En zo kwam hij op mijn facebook uit (en dus ook bij mijn werkgever vanwege een smoelenboek).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:55

Hier praat ik met een jongen, die ik dus vorige week ontmoet heb. Maar hij appt zoveel.. en ook als ik even niet reageer, weer iets. Hij wil te graag en dat vind ik niet zo aantrekkelijk. Zaterdag een date, ben benieuwd hoe dat is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:07

nereids schreef:
bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht al dat ik gek werd. Op werk vonden ze het asociaal om zoiets af te wijzen. :+

Wat voor collega's heb jij???
Ik heb allemaal bodyguards, bij mijn laatste date is een collega zelfs nog op dezelfde plek geweest die dag omdat hij wist dat ik daar een date had als beschermengel, en omdat hij vreselijk nieuwsgierig is denk ik :P We zijn elkaar alleen misgelopen. Haha.

Raineri schreef:
Ik ben echt helemaal in shock jongens.

Ik was gisteravond aan het berichten met iemand op tinder. We hebben elkaar toegevoegd op WhatsApp maar ik ben in slaap gevallen op een gegeven moment. Ik zag wel dat hij een heel verbaast berichtje stuurde met duidelijk ongenoegen dat ik plots verdwenen was. Ik reageerde er niet op want was aan het werk etc. Kreeg ik zojuist weer een bericht met allerhande verwijten. Ik gaf aan dat dit me wat intens is en dat het zo prima is.

Hij heet toch niet Bob???

Mafkees, lekker blokkeren. Maar wel heel erg onplezierig idd...

Zertab schreef:
Hier praat ik met een jongen, die ik dus vorige week ontmoet heb. Maar hij appt zoveel.. en ook als ik even niet reageer, weer iets. Hij wil te graag en dat vind ik niet zo aantrekkelijk. Zaterdag een date, ben benieuwd hoe dat is.

Een date met deze gozer? Ik snap je trouwens helemaal, als ze te graag willen en meteen mij overal gelijk in geven en nooit tegenspreken, dan weet ik bij voorbaat dat het niet gaat werken. Wals ik boven overheen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:08

Jaa een date met hem. Ik had hem dus ontmoet bij die wandeltocht 1,5 week geleden

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:09

Nee. Luc, 31, uit Amsterdam. Maar alles gerapporteerd aan tinder inclusief screenshots. Hij heeft mij al verwijderd van tinder (zou hij dit vaker doen?). Maar tinder kan dit vast nog achterhalen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:10

Zertab schreef:
Jaa een date met hem. Ik had hem dus ontmoet bij die wandeltocht 1,5 week geleden

Oke, zie je dat nog een beetje zitten?

Raineri schreef:
Nee. Luc, 31, uit Amsterdam. Maar alles gerapporteerd aan tinder inclusief screenshots. Hij heeft mij al verwijderd van tinder (zou hij dit vaker doen?). Maar tinder kan dit vast nog achterhalen

Goed dat je hebt gerapporteerd! Hopelijk doen ze er iets mee.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:14

Denk het niet, qua uiterlijk ook niet helemaal mijn type. Maar goed. Volgens mijn omgeving moet ik niet te kieskeurig zijn :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:20

Zertab schreef:
Denk het niet, qua uiterlijk ook niet helemaal mijn type. Maar goed. Volgens mijn omgeving moet ik niet te kieskeurig zijn :')

Dat wordt mij ook vreselijk veel verteld. Nu ben ik niet per se heel kieskeurig, op die lengte na, en heb ik tig matches als ik een rondje doe.
Maar ik heb ook wel gehoord dat er niets mis is met je aan je eigen standaarden te houden. Het maakt je authentiek en interessanter dan wanneer je buigt om aan de maatschappelijke norm te voldoen.
Dat geldt voor alle interacties en relaties in het leven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:21

Ik heb ook een keer gehad dat ik met iemand zat te praten die ik niets verteld had, en die me ineens mijn hele adres wist te vertellen... Mega eng.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:33

Zertab schreef:

Dat krijg ik ook vaak te horen. Maar het lukt mij maar niet om die te 'verlagen' en ik vind ook dat een ander dat niet te bepalen heeft en ik zelf wel uitmaak tot wie ik mij aangetrokken voel, dat kan je toch niet dwingen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:41

Vjestagirl schreef:
Ik heb ook een keer gehad dat ik met iemand zat te praten die ik niets verteld had, en die me ineens mijn hele adres wist te vertellen... Mega eng.

Tegenwoordig wordt het steeds makkelijker om iemand na te gaan op internet. Social media o.a. geeft meer info dan we denken. Of je moet ouderwets alles afschaffen. Ikzelf ging ook altijd op internet na wat ik over iemand kon vinden

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:51

Het is echt easy peasy...

Ik weet nu van eentje alleen zijn voornaam en dat hij in het onderwijs werkt. Binnen 2 minuten gevonden.

Ga ik bij iedereen na, maar goed ik doe er weinig mee verder.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:17

Ik ga het ook na maar vertel dat niet. Ik heb wel een tweede telefoonnummer genomen omdat mn andere te googlen is met adres en al. Dat vond ik te ver gaan. Eentje had me ook al gevonden zonder mn nummer. Dus als ze willen vinden ze je wel.

Ik vind btw in een gesprek in slaap vallen en erna dan niks laten horen als je wakker bent ook niet echt netjes te noemen.

Een ander bepaalt voor mij niet dat ik minder kieskeurig moet zijn. Ik moet ermee leven. En een relatie is niet heilig dus voor minder doe ik het niet. Alleen is beter dan in een mwah relatie zitten bij gebrek aan beter.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:31

Nou dat heb ik dus ook. Ik blijf liever alleen dan in een relatie zitten, waar ik niet 100% achter sta