Pantykous schreef:Jullie mogen los met de kerstdecoratie. Dat is nu ook toegestaan
Waanzinnig hoeveel advertenties er al in staan bij boomdecoratie...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jorex schreef:Hoe komt het trouwens dat verzendkosten zo laag zijn op Vinted? Als ik even kijk naar bvb mondial relay kost het me 14,50 om te verzenden naar bvb Portugal en dan ben ik nauwelijks uit de kosten als ik maar 15 euro vraag, want Vinted gaat uit van 1,70 verzendkosten. Weet iemand hier hoe dat zit? Andersom heb ik dus voor iets uit Spanje 1,20 euro verzendkosten betaald, maar dat kan ook nooit dat dat zo goedkoop is.
_Nadia_ schreef:Jorex schreef:Hoe komt het trouwens dat verzendkosten zo laag zijn op Vinted? Als ik even kijk naar bvb mondial relay kost het me 14,50 om te verzenden naar bvb Portugal en dan ben ik nauwelijks uit de kosten als ik maar 15 euro vraag, want Vinted gaat uit van 1,70 verzendkosten. Weet iemand hier hoe dat zit? Andersom heb ik dus voor iets uit Spanje 1,20 euro verzendkosten betaald, maar dat kan ook nooit dat dat zo goedkoop is.
Jij krijgt gewoon een prepaid verzendlabel, je hoeft zelf geen label te kopen. Die 15 euro die je vraagt is wat jij op je rekening krijgt
Jorex schreef:Hoe komt het trouwens dat verzendkosten zo laag zijn op Vinted? Als ik even kijk naar bvb mondial relay kost het me 14,50 om te verzenden naar bvb Portugal en dan ben ik nauwelijks uit de kosten als ik maar 15 euro vraag, want Vinted gaat uit van 1,70 verzendkosten. Weet iemand hier hoe dat zit? Andersom heb ik dus voor iets uit Spanje 1,20 euro verzendkosten betaald, maar dat kan ook nooit dat dat zo goedkoop is.
foxy80 schreef:Eilandje, bundels verkopen wel, maar hebben een specifiek publiek. Meestal is de prijs er naar omdat je meestal minder in detail weet wat je koopt / er stuks tussen zitten die je minder liggen als koper. Ook aparte items kan een koper trouwens bundelen, daarvoor moet je even shoppen binnen het profiel van 1 vintie. Dan krijg jij melding dat iemand meerdere stuks tegelijk van jou wil kopen, dan moet je als verkoper eerst nog het verzendformaat bevestigen voor het hele pakket.
HorsePassion schreef:Ik kreeg gisterochtend een berichtje van Vinted dat mijn pakketje bij het afhaalpunt klaar ligt om op te halen. En gisteravond kreeg ik melding dat het afgehaald is.
Ik ben bang dat het aan iemand anders is meegegeven.
Vandaag maar even langs het ophaalpunt rijden.