Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos.Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.
Kookaburra schreef:Mkango schreef:Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos.Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.
Inderdaad niet antisemitisch dit keer. Maar met de achtergrond van de partijen die dit hebben bedacht/ondertekent... Kun je wel je vragen stellen over wat er in hun hoofd nog meer achter zit.
De mens is een bijzonder wezen...
Kookaburra schreef:Mkango schreef:Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos.Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.
Inderdaad niet antisemitisch dit keer. Maar met de achtergrond van de partijen die dit hebben bedacht/ondertekent... Kun je wel je vragen stellen over wat er in hun hoofd nog meer achter zit.
De mens is een bijzonder wezen...
Adjepatatje8 schreef:Hier over een tijdje 2 kittensalleen een naam bedenken is knap lastig. Alle namen die ik vind, vinden mijn ouders niet zo geweldig en vice versa.
Ben bang dat het nog lastig kan worden
Marcella schreef:Adjepatatje8 schreef:Hier over een tijdje 2 kittensalleen een naam bedenken is knap lastig. Alle namen die ik vind, vinden mijn ouders niet zo geweldig en vice versa.
Ben bang dat het nog lastig kan worden
Gefeliciteerd.
Nu was het voor mij als cattery met koningsdag kittens makkelijk namen verzinnen. Wilde met A beginnen van mijn eerste nestje.
Alex
Amelia
_San87_ schreef:Dat is het ook, maar het feit dat ze daarvoor een evenement kapen dat draait om 6 miljoen Joden die vergast zijn, vind ik geen pas hebben en daardoor schurkt het voor mij wel tegen antisemitisme aan. Die Holocaust boeit ze duidelijk niet, alleen hun eigen ideologie en de aandacht die ze ermee krijgen en het is dus wel duidelijk waar hun sympathieën niet liggen.Mkango schreef:Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos.Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.
Naïeve ik dacht aan het land is dood door de coronacrisis en de vergaande regels daaromtrent.