Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:25

Update over de voucher: nog steeds niet ontvangen. Werd net gebeld door de verzender, deze wordt geblokkeerd en ze gaan me een nieuwe voucher toesturen.

PostNL heeft er dus gewoon een zooitje van gemaakt. 2 weken en nog niet geleverd, wacht ook al twee weken op een brief van de gemeente.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:27

Mkango schreef:
Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos. :r Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.

Inderdaad niet antisemitisch dit keer. Maar met de achtergrond van de partijen die dit hebben bedacht/ondertekent... Kun je wel je vragen stellen over wat er in hun hoofd nog meer achter zit.
De mens is een bijzonder wezen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:29

Kookaburra schreef:
Mkango schreef:
Niet alleen dom, ook gewoon compleet respectloos. :r Het is niet openlijk antisemitisch, maar het riekt er wel naar.

Inderdaad niet antisemitisch dit keer. Maar met de achtergrond van de partijen die dit hebben bedacht/ondertekent... Kun je wel je vragen stellen over wat er in hun hoofd nog meer achter zit.

Ik denk steeds meer na over emigeren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:34

Nayomie schreef:
Ik denk steeds meer na over emigeren :')

Ik kan het je alleen maar aanraden. :')

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:35

Kookaburra schreef:
Mkango schreef:

Nou inderdaad, hoe groot moet die kronkel zijn als ze dit recht kunnen praten voor zichzelf

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:50

Helemaal eens met bovenstaande. Inclusief emigreren. Maar dat staat ook op de planning voor ‘ooit’.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:55

Ik wik sowieso, als het gaat lukken, over een jaar of twee de wintermaanden naar Benidorm.
Vanaf begin oktober t/m maart of zo, heerlijk het sombere weer achter je laten en de kou :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:11

Ik leef nog steeds een nomadenbestaan. :') En ben ook niet van plan dat op te geven, hoewel ik niet per se meer elke zes maanden ergens anders heen hoef. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:12

Wij willen juist naar een land in de richting van Scandinavië. Gunstige landen qua politiek / economie. Alles goed geregeld en veel meer ruimte en rust. Nederland is te vol voor ons. :=

Ergernis: net met hond en al natgeregend. Hond kon opeens wél doorlopen zodra het begon te gieten. _O-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:15

Zou wel erg graag naar Frankrijk willen. Heb gewoon een soort heimwee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:24

Benthhh schreef:
Zou wel erg graag naar Frankrijk willen. Heb gewoon een soort heimwee.

Same, of de Caraïben. Maar eerst nog een paar jaar Engeland uitzitten. _O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:32

Britta31 schreef:
Kan je niet samen doen met bv zijn ouders.

Ouders hebben al een cadeau aan hem gegeven haha! Maar goed, heb nog ergens een bol.com cadeaukaart liggen dus dan gaat er in ieder geval weer 15 euro van af. Moet er toch wat voor over hebben dan maar :') :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:42

Dat ik nog steeds zoveel wil doen op de moestuin en juist nu even rustig met standaard werkjes.

Moet nog verder met verven = ongunstig weer voor met al die regenbuien.
Moet nog verder met opsluitbanden voor bij het pad langs, maar ook bloemen gezaaid dus dat maar even on hold. En toch ook te slecht weer voor.
Moet nog verder met opsluitbanden moestuin eigen pad is maar klein stukje, maar moet dan graven in de buurt van opkomende sugar snaps. Niet handig met mijn lompe gedrag soms + weer.
Deel pad leggen, maar dan moet ik eerst laag grond verwijderen. Eigenlijk gewoon geen zin in met dat de kippen daar nu pad arrest hebben.
Nieuwe rand maken aardbeien bed, maar zit in dubio om helemaal aan te passen + verhogen iets (lig nu iets in een kuil). Maar ja aardbeien staan in bloei dus zonde om er iets mee te doe nu.

Ga zo dan maar even onkruid plukken dan maar alleen geen zin in. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:54

Honger, maar geen zin om eten te maken. (Ik zie een terugkerend thema. :') )

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:16

Hier over een tijdje 2 kittens *\o/* alleen een naam bedenken is knap lastig. Alle namen die ik vind, vinden mijn ouders niet zo geweldig en vice versa. _O- Ben bang dat het nog lastig kan worden :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:18

Adjepatatje8 schreef:
Hier over een tijdje 2 kittens *\o/* alleen een naam bedenken is knap lastig. Alle namen die ik vind, vinden mijn ouders niet zo geweldig en vice versa. _O- Ben bang dat het nog lastig kan worden :')

Is ook een leuke naam: Lastig
:+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:18

_O-

Doe het gewoon zoals wij. :D
Poespoes, Catcat, Bibi en Bo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:19

Mkango schreef:

Naïeve ik dacht aan het land is dood door de coronacrisis en de vergaande regels daaromtrent.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:29

Adjepatatje8 schreef:

Gefeliciteerd.

Nu was het voor mij als cattery met koningsdag kittens makkelijk namen verzinnen. Wilde met A beginnen van mijn eerste nestje.

Alex
Amalia

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:29

Marcella schreef:
Adjepatatje8 schreef:

Gefeliciteerd.

Nu was het voor mij als cattery met koningsdag kittens makkelijk namen verzinnen. Wilde met A beginnen van mijn eerste nestje.

Alex
Amelia

De prinses heet Amalia, he.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:30

Oh, edit :)).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:31

Ja zag het net op tijd. Tikfoutje. ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:32

Dat mijn badwater niet fatsoenlijk warm wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:34

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Naïeve ik dacht aan het land is dood door de coronacrisis en de vergaande regels daaromtrent.
Dat is het ook, maar het feit dat ze daarvoor een evenement kapen dat draait om 6 miljoen Joden die vergast zijn, vind ik geen pas hebben en daardoor schurkt het voor mij wel tegen antisemitisme aan. Die Holocaust boeit ze duidelijk niet, alleen hun eigen ideologie en de aandacht die ze ermee krijgen en het is dus wel duidelijk waar hun sympathieën niet liggen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:39

Het verlaagt in mijn ogen ook flink wat de ernstigheid van de Holocaust was. Dat is gewoon niet te vergelijken met wat er nu aan de hand is.

Ik snap wel dat ze daarmee juist willen “bewijzen” dat dit net zo ernstig is als de holocaust. Maar daarin slaan ze de plank echt zo mis.