Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:45

Gecondoleerd Britta

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:27

Gecondoleerd en veel sterkte Britta!

--

Ik erger mij eraan dat mijn werkgever waar ik stage loop , nog niet heeft gereageerd. Meestal doet ze dat wel vrij snel. Het is op zich wel belangrijk omdat er kans is dat we een corona besmetting thuis hebben. Ik hoef nog niet in quarantaine , maar of ik morgen wel naar stage kan ( ik loop 1x in de twee weken in het weekend stage) weet ik dus nog niet.

Ik had kunnen bellen hoor dat is zo , maar volgens mij is ze vrij vandaag. Mijn collega's bepalen dat eigenlijk niet zo dus ik heb dan ook liever contact met de werkgever.

Nou ja morgenvroeg maar gelijk bellen.... Hoop eigenlijk wel dat het kan ik zit helemaal vol met angst en stress en dat even kwijt kunnen zou toch wel fijn zijn. Als het niet kan is het niet anders hoor dan verzin ik wel vermoeiende klussen die ik al weken uitstel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 01:11

Wat naar om te lezen dat het je nog steeds zoveel stress oplevert. :(:) Hopelijk kun je nog gewoon naar stage, even je zinnen verzetten.

Ik erger me aan mijn verkoudheid. Was het nou corona geweest, dan kon ik er nog mee leven dat ik al drie nachten niet kan slapen door de pijn in m’n keel, neus en holtes. Anderzijds is het natuurlijk wel fijn dat de test negatief was, vooral omdat m’n moeder al compleet in de stress zat terwijl ik op de uitslag wachtte. :=

Nog meer erger ik me aan de inner voice die altijd maar redenen blijft bedenken en blijft zeggen dat ik niet goed genoeg ben voor m’n beste vriendin. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 01:38

Ik viel bijna in slaap en toen werd mijn dochter huilend wakker, daarna weer en daarna weer. Nu dus klaar wakker, dochter overigens ook nog. Ik wil slapen :z

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 01:38

Mijn katten die opeens besluiten met zijn allen op bed te liggen... plz ik wil slapen en dat lukt niet als er eentje mijn deken in pikt en eentje in mijn voeten blijft bijten :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 02:31

Gecondoleerd en sterkte britta!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 04:55

Dat ik even 'stiekum' op zaterdag wat werk dacht te doen maar dat het halve bedrijf online blijkt te zijn en ik dus constant feedback krijg op alles. Op zich fijn natuurlijk, want ik kan dan gelijk weer door, maar ik zou even een uurtje wat doen en nu zijn we alweer 3 uur verder B-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 04:56

Fireheart schreef:
Mijn katten die opeens besluiten met zijn allen op bed te liggen... plz ik wil slapen en dat lukt niet als er eentje mijn deken in pikt en eentje in mijn voeten blijft bijten :')

Meestal deed ik dan even kort spelen dus bewust tenen bewegen voor een paar minuten en daarna stil liggen. 9 Van de 10 keer viel ze daarna in slaap of ging anders in de woonkamer verder met de speeltjes.

Iemand die daarstraks liep te schelden ergens in de flat en niet bepaald zachtjes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 08:25

Whut op een zaterdag heien. 8)7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 10:33

Gecondoleerd Britta Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 10:45

Gecondoleerd Britta! Y;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:19

Dat ik een MacBook heb besteld en deze vandaag zou ophalen in de winkel. Krijg ik mail dat hij niet op voorraad is en ik het showmodel mag. Nou euh, nee! -:(-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:22

Gecondoleerd Britta Y;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:27

Flying_Angel schreef:
Dat ik een MacBook heb besteld en deze vandaag zou ophalen in de winkel. Krijg ik mail dat hij niet op voorraad is en ik het showmodel mag. Nou euh, nee! -:(-

Wtf, zonder korting oid ook? :+

Ik erger me er aan dat ik mijn raam open moet laten staan. Dus ik zit nu in de tocht tot ik ga werken. Raam staat al de hele nacht open zit nog steeds in een shirt zonder het koud te hebben. Maar als ik hem dicht doe moet ik vanavond wanneer ik rond half 9 thuis kom gaan slapen in 21 graden. :+

Waarom is mijn huis altijd zo gruwelijk warm.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:29

Ik kom net van de kapper af en ik had gezegd "niet meer dan 3 cm"

Maar dit is minimaal 5 cm en ik moet hier echt even overheen komen |(

"Het is nu wel weer helemaal gezond" probeer ik mezelf maar te vertellen, maar eigenlijk wil ik het niet horen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:37

Spierpijn van 2 dagen achter elkaar mountainbiken :')

En geen ergenis maar ik mag gelukkig vanmiddag komen werken *\o/* nog nooit zo blij geweest om te mogen gaan werken haha. Even wat afleiding de spanning giert door mijn lijf dus het zal wel even goed zijn om mijn zinnen te verzetten. Wel uiteraard op afstand en met mondkapje waar nodig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:57

Flying_Angel schreef:

Laat me raden, media markt?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:58

Niobe schreef:
Flying_Angel schreef:

Laat me raden, media markt?

Goed geraden inderdaad :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:06

DHL... Ze hebben een verkeerd pakket afgeleverd bij mijn ontvanger. De inhoud is totaal wat anders en heb foto’s gehad. De doos / plakband ect komt al niet overeen met de doos die ik gestuurd heb, maar mijn naam als verzender staat er wel op -:(- -O-

Nou probeer ik al 1,5 uur op de chat het probleem voor te leggen, maar ze antwoorden gewoonweg niet eens.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:07

Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:10

Dat ik steeds elk weekend ziek ben >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:11

Amandavd schreef:
Oude mensen die geen mondkapje in winkels dragen. Net 3 verschillende ouderen zonder een mondkapje in een winkelen alle jonge mensen dragen er wel een.

Het is en blijft nog altijd een advies. Dus het hoeft niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:38

Gecondoleerd, Britta. :knuffel:
(Sorry, ik had gisteren op m'n telefoon al een berichtje getypt, maar die was niet verzonden. :o )

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 13:59

Vanillia schreef:
MyWishMax schreef:
Ik heb het toch aangedurfd, nu jij nog! _O-

Tof! Ik ben nog niet zo dapper, zie zelf echt nog teveel dingen die ik wil verbeteren :o

Maar dat zie ik bij mezelf ook hoor. Ik heb maar een gedeelte opgeschreven van wat ik zie en weet. Jammer is dat hè? :(:)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:32

Marije_1997 schreef:
Amandavd schreef:

Het is en blijft nog altijd een advies. Dus het hoeft niet

Zeg ik dat dan? We dragen die mondkapjes met name ter bescherming van de ouderen.