MoniekJ schreef:Week thuis geweest en nu weer in ‘t ziekenhuis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Dat bellen blijkbaar niet meer van deze tijd is. Ik had gesolliciteerd voor een bijbaantje bij een pizzabedrijf waar dus ook heel veel jongeren werken. Krijg ik een appje wanneer ik op gesprek zou willen komen
. Jeeeetje, viel even om toen ik het binnen zag komen (ik moet nog 25 worden, dus had de hoop dat ik nog wel onder "we bellen" zou vallen)
wemkelover schreef:vannacht een blaasontsteking gekregen, wel ervaring mee maar meestal niet heel erg last. Paar dagen en dan vaak over. Maar nu ga ik echt even letterlijk door de grond, kon niet eens meer slapen want moest hele tijd naar de wc. Heb nu al 1,5 liter water en thee op geloof ik, meestal drink ik dat op een dag.
Mars schreef:wemkelover schreef:vannacht een blaasontsteking gekregen, wel ervaring mee maar meestal niet heel erg last. Paar dagen en dan vaak over. Maar nu ga ik echt even letterlijk door de grond, kon niet eens meer slapen want moest hele tijd naar de wc. Heb nu al 1,5 liter water en thee op geloof ik, meestal drink ik dat op een dag.
Ah nee, ik ken dit zo goed!
Heb je niet de huisartsenpost gebeld? Dat mag gewoon hoor met blaasontsteking, hoe eerder je met AB start hoe beter. Sterkte!
wemkelover schreef:vannacht een blaasontsteking gekregen, wel ervaring mee maar meestal niet heel erg last. Paar dagen en dan vaak over. Maar nu ga ik echt even letterlijk door de grond, kon niet eens meer slapen want moest hele tijd naar de wc. Heb nu al 1,5 liter water en thee op geloof ik, meestal drink ik dat op een dag.
Jolien87 schreef:Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?
Jolien87 schreef:Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?
Helderder schreef:Aan mezelf. Ik durfde de Jamin niet uit te lopen zonder wat te kopen (voel me dan een crimineelmaar wat ik zocht hadden ze niet) dus kocht toch maar wat. Bleek het 5 euro voor een geïmporteerd zakje chips wat ik eigenlijk niet wilde. Serieus.