Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 23:23

MoniekJ schreef:
Week thuis geweest en nu weer in ‘t ziekenhuis.

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 00:19

Loeky01 schreef:
Dat bellen blijkbaar niet meer van deze tijd is :'). Ik had gesolliciteerd voor een bijbaantje bij een pizzabedrijf waar dus ook heel veel jongeren werken. Krijg ik een appje wanneer ik op gesprek zou willen komen _O-. Jeeeetje, viel even om toen ik het binnen zag komen (ik moet nog 25 worden, dus had de hoop dat ik nog wel onder "we bellen" zou vallen)

Haha dit deed mijn vorige baan, een upscale hotel waar je strak in pak verwacht werd.

Heb uiteindelijk ook mijn ontslag via sms ingediend _O-

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:05

Vandaag m’n laatste werkdag bij m’n nieuwe baan dankzij dat rotvirus... Zowel m’n baas als ik balen enorm. Zo had het niet horen te lopen :\

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:37

vannacht een blaasontsteking gekregen, wel ervaring mee maar meestal niet heel erg last. Paar dagen en dan vaak over. Maar nu ga ik echt even letterlijk door de grond, kon niet eens meer slapen want moest hele tijd naar de wc. Heb nu al 1,5 liter water en thee op geloof ik, meestal drink ik dat op een dag.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:38

Wat vervelend Mo!! Sterkte!

Ai Wemkelover, dat is pijnlijk! Beterschap!

Mijn ergernis van vandaag: chauffeurs die niet kunnen (willen?) lezen.
Instructies: Alle artikelen uitpakken en al het verpakkingsmateriaal verwijderen.
Wat krijg ik van de klant? Juist, foto's van alle artikelen nog IN hun dozen en plastic. Hoe moeilijk kan het zijn, echt.... 8)7 Tijd om Portugees te leren denk ik...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:47

wemkelover schreef:
vannacht een blaasontsteking gekregen, wel ervaring mee maar meestal niet heel erg last. Paar dagen en dan vaak over. Maar nu ga ik echt even letterlijk door de grond, kon niet eens meer slapen want moest hele tijd naar de wc. Heb nu al 1,5 liter water en thee op geloof ik, meestal drink ik dat op een dag.

Ah nee, ik ken dit zo goed!
Heb je niet de huisartsenpost gebeld? Dat mag gewoon hoor met blaasontsteking, hoe eerder je met AB start hoe beter. Sterkte!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:49

Dit rottige weer.

Oh en ouders die elke week een hele fotoshoot van hun koter op social media plaatsen met zo'n dom bordje van "vandaag ben ik 6 weken oud". Yuk.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:54

Mars schreef:
wemkelover schreef:

Ah nee, ik ken dit zo goed!
Heb je niet de huisartsenpost gebeld? Dat mag gewoon hoor met blaasontsteking, hoe eerder je met AB start hoe beter. Sterkte!

kan ik zo meteen pas bellen, vanaf 8.00. Maar had ik indd in de planning staan. Want dit is erger dan ik normaal gewend ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:42

Wakker geboord worden terwijl ik natuurlijk nog heerlijk laag te slapen. Blij dat ik eindelijk eens normaal slaap en dan gaan ze lopen boren.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:13

Ik had een afspraak en had me verslapen. Het gaat allemaal online dus ik kon gewoon snel achter de laptop gaan zitten, maar mijn ogen hingen nog op half 7. Nu zie ik in mijn dossier dat de afspraken niet zijn doorgekomen in de agenda en dat degene met wie ik om 09:00 zou kletsen waarschijnlijk niet eens weet dat we hadden afgesproken. Ik lag net zo lekker. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:23

Mijn collega's die niet om kunnen gaan met deze situatie en niet reageren op mails. Ookal is het een dank voor je mail. Nu weet ik niet of ze de tekeningen hebben gekregen. Nah ja ze zoeken het maar uit. Maar wel van mij eisen dat ik per direct klaar sta en alles meteen af heb en altijd bereikbaar ben -_-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:47

wemkelover schreef:

Ooh blaasontsteking... verschrikkelijk! Ik heb een periode gehad dat ik het elke maand had! Cranberrysap drinken, of pillen slikken. Jus d orange (lirfst verse) drinken. Zijn redelijk zure dranken, en die doden ook de bacterien. Ik nam vaak ook een paracetamol of ibuprofen. Hierdoor hsd ik minder druk op mijn blaas, dus hoefde ik minder vaak naar de wc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:49

De schijnheilige wereld op Facebook... :x %) :oo

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:58

Dat mensen K schrijven in plaats van kanker :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:24

Er komt van buiten een hele irritante piep.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:42

Cv keuze gezeur |o
Wat zijn we nodig, wat is een fatsoenlijke offerte etc etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:45

Aan mijn dochtertje die momenteel álles ‘auw’ vind doen... >;)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:48

Elitair gedrag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:54

Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:26

Jolien87 schreef:
Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?

Ik denk dat ik weet over welke pagina je het hebt. Heb dezelfde ergenis namelijk :')
"Zal ik vanaf nu elke dag een outfit van de baby delen?" nou alsjeblieft niet :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:41

Jolien87 schreef:

Aah dat ergert mij ook. Of als ik een leuke vlogger volg en ze raakt zwanger. Dan weet ik gewoon dat ik beter kan ontvolgen want vanaf dan is het alleen nog maar baby dit, baby dat, zwangerschap zus&zo.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:42

Dat de supermarkt zo mentaal uitputtend is voor mij..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:45

Aan mezelf. Ik durfde de Jamin niet uit te lopen zonder wat te kopen (voel me dan een crimineel :+ maar wat ik zocht hadden ze niet) dus kocht toch maar wat. Bleek het 5 euro voor een geïmporteerd zakje chips wat ik eigenlijk niet wilde. Serieus. :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:50

Helderder schreef:
Aan mezelf. Ik durfde de Jamin niet uit te lopen zonder wat te kopen (voel me dan een crimineel :+ maar wat ik zocht hadden ze niet) dus kocht toch maar wat. Bleek het 5 euro voor een geïmporteerd zakje chips wat ik eigenlijk niet wilde. Serieus. :')

:') Ik herken dat gevoel wel, maar ik koop dan toch niks :+

Ik erger me aan het weer en Corona. Het was van de week nog zo heerlijk weer, lekker buiten zitten en spelen met de kinderen. Dat maakt het hele thuis blijven wegens Corona minder erg, alleen nu is het nat en koud en blee.... Zitten we weer binnen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:53

M'n broertje die na zoveel weken corona nog niet begrijpt dat ik thuis werk en het dus niet de bedoeling is dat meneer gaat lopen piano spelen en stofzuigen boven m'n hoofd als ik werk. Doei concentratie en doel om vandaag alles af te maken.