Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:18

Nou geloof dat op deze pagina de opmerking gemaakt werd: wacht nog eens tien jaar of twintig jaar...

Nee, was ik niet van plan.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:22

Wait, what? Dreamy? Zo out of the blue? Daar zou hier ook een instant moodkiller voor een date zijn. _O-

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:23

Dreamy schreef:
Zertab schreef:
Ja jongens, I get it. Ik ben een hopeloos geval, vertel me iets wat ik nog niet weet :')

Iedereen is volgensmij allang over iets anders bezig, je houdt dit nu zelf in stand.. :=

Ik heb m’n date niet door laten gaan. Kreeg een naaktfoto en toen kreeg ik toch het gevoel dat we andere intenties hadden := voelde me er instant niet meer zo fijn bij.

Haha, wat :') Nee, die date zou ik ook niet door laten gaan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:25

Zertab schreef:
Ja jongens, I get it. Ik ben een hopeloos geval, vertel me iets wat ik nog niet weet :')

Nee hoor, je moet alleen proberen je mindset te veranderen en dat is lastig en gaat tijd in zitten.
Maar zolang je niet opgeeft komt het helemaal goed.
Positief blijven :D

En ik wilde ook niet 20 jaar wachten, maar soms loopt het leven nou eenmaal zo

Snap ik Dreamy

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:28

djinnie schreef:
Wait, what? Dreamy? Zo out of the blue? Daar zou hier ook een instant moodkiller voor een date zijn. _O-

Jup. En hij had trouwens wel een heeel mooi lichaam.. maar had ook al eerder gezegd dat ik er niet voor een nieuw speeltje zat. Heb hem dit daarna nogmaals gezegd en ook dat ik dus het gevoel had dat onze intenties blijkbaar dus toch niet matchte, maar hij vertelde dat hij dit gewoon leuk vond om te sturen..
Nah, thanks.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:36

capopjekop schreef:
Word ik dan op date gestuurd met een viking?

Ik ga dan wel in jouw plaats. :j Wel graag een exemplaar zonder baard, teer huidje hiero. O:)
Voetballers en voetbalfans mogen naar jou. :evaw:

Lol, Dreamy, dat vond 'ie gewoon leuk om te sturen? Leuke hobby, zeg.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:40

Imaginaerum schreef:
capopjekop schreef:
Word ik dan op date gestuurd met een viking?

Ik ga dan wel in jouw plaats. :j Wel graag een exemplaar zonder baard, teer huidje hiero. O:)
Voetballers en voetbalfans mogen naar jou. :evaw:

Lol, Dreamy, dat vond 'ie gewoon leuk om te sturen? Leuke hobby, zeg.

Ah, ik heb ook best een gevoelige huid en nu een match met man met baard. _O- Dat wordt wat, hahaha. Hij vond het in ieder geval erg jammer dat onze date niet doorging. Hij keek er erg naar uit, zei hij. Klinkt beter dan helemaal niks meer horen, hahaha.

En Dreamy, hij vond het gewoon leuk om te sturen? Ik sta paf. Niet dat ik ooit zulke foto's heb gekregen, hahaha, maar dat iemand dat stuurt zeg.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:41

Het is nog geen weekend en dit is niet het meme topic maar toch toepasselijk hier:

Afbeelding
(Eigenlijk haat ik dit soort plaatjes :') )

De vikingen mogen hier ook door hoor :Y) teer huidje of niet. Marcoborsato, heeft jou partner niet nog een leuke vriend zonder coltruitje die hier uitgestald kan worden?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:56

Ik heb een keer een date gehad met een gozer die 70% viking was. Hij was lichtelijk uhm.... socially awkward :')

Meiden, ik wil voor jullie swipen. Ik ben zoooo klaar met tinder voor mijzelf, maar ik vind het swipen soms zo grappig. Haha. Ik heb na de dokter ook geen tinder meer terug geïnstalleerd. Ik vind het allemaal echt even he-le-maal gezegend.

Daarnet had ik echt even ee momentje dat ik dacht poedersuiker DOKTER. Ik heb laatst zelfs nog in het BIG-register gekeken of hij wel ÈCHT arts is. Dat is hij dan wel.

Hij heeft ook echt letterlijk niks meer van zich laten horen. Ook geen appje meer met de vraag waarom oid. Gaat ook niet meer gebeuren.

Ik merk wel dat ik behoorlijk op de rem sta nu. Als een vent tegen mij zou zeggen "voor nu is het gewoon gezellig en anders...." dan krij gg ik dikke vette error in mijn hoofd.

Voor nu ben ik me lekker aan het focussen op mn paard en hond. Mn werk. Even een pauze in het dansen vanwege vakantie, maar daarna ook weer dansen. Een vriend gaat verhuizen, dus die help ik.

En verder lees ik met plezier hier mee voor dat kleine beetje leedvermaak tussendoor. :P

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 23:15

Je mag best voor mij swipen hoor haha

En even een pauze na de dokter is volkomen logisch.
Zoiets doet toch wat met je.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 23:25

Ik zat wel met een leuke vent te appen maar die appt ook ineens random: stuur eens een foto uit je prive collectie.

Uhm pardon doei

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 23:36

Rytir schreef:
Het is nog geen weekend en dit is niet het meme topic maar toch toepasselijk hier:

[ [url=m/R7sCpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Eigenlijk haat ik dit soort plaatjes :') )

Geen weekend, maar net aan drie weken vakantie begonnen :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 06:09

Jester_ schreef:
Ik zat wel met een leuke vent te appen maar die appt ook ineens random: stuur eens een foto uit je prive collectie.

Uhm pardon doei

Ik zou dan een random foto van Google trekken en dan sturen. 'Tante Ria en ome Frans vorig jaar op de camping in Frankrijk. Leuk he!!'

Wat een wanhopige figuren toch. :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 06:32

Captain schreef:
Jester_ schreef:

Uhm pardon doei

Ik zou dan een random foto van Google trekken en dan sturen. 'Tante Ria en ome Frans vorig jaar op de camping in Frankrijk. Leuk he!!'

_O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:23

Captain schreef:
Jester_ schreef:

Uhm pardon doei

Hahaha, dit is wel een goede!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:45

Rytir helaas ;( geen vrijgezelle vrienden over. Qua vikingen dan.

Dreamy, ik had er ook voor bedankt, wat een vreemde mensen heb je toch.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:59

Als je na 4 dates merkt dat je date toch niet zo 'that into you' is, als andersom.. maken jullie dat dan bespreekbaar of laten jullie het?

Ik heb nu 4 dates gehad met een jongen die behoorlijk weinig appt en zegt dat hij er weer aan moet wennen na een jaar vrijgezel zijn. Hij flirt amper, laat me niet echt blijken dat hij me leuk vind, ondanks dat hij zegt dat hij me heel leuk vind. Ik begin me gewoon steeds meer af te vragen of hij me wel leuk genoeg vind. In ieder geval, ik zou willen dat hij meer initiatief toont en moeite voor me doet dan hij nu laat zien.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 08:00

Ik zou het zeker bespreekbaar maken. Al is het maar voor je eigen gevoel. Anders blijf je mss rondlopen met wat als ik het wel bespreekbaar had gemaakt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 08:00

Maar misschien is dit het wel en moet jij besluiten of je hem leuk genoeg vindt. Ik zou het niet bespreken, ik zou niks willen met zo iemand.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 08:30

MarcoBorsato schreef:
Maar misschien is dit het wel en moet jij besluiten of je hem leuk genoeg vindt. Ik zou het niet bespreken, ik zou niks willen met zo iemand.

Nouja, als dit het echt is.. dan wil ik ook niks met hem. Hoe leuk ik hem misschien ook vind en hoeveel verdriet dat me ook zou doen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:29

Dan zeg je dat toch

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:26

Wat raar Dreamy :')

Kimberley, ik zou zeggen tegen hem. Misschien is hij dat onzeker ofzo. En als het niet verbetert binnen korte tijd, dan ermee stoppen als je daar niet mee om kunt/wilt gaan.

Ik heb zojuist "Leraar" verteld dat het niet tot een 3e date komt.
Another one bites the dust :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:55

Martine_R schreef:
Wat raar Dreamy :')

Kimberley, ik zou zeggen tegen hem. Misschien is hij dat onzeker ofzo. En als het niet verbetert binnen korte tijd, dan ermee stoppen als je daar niet mee om kunt/wilt gaan.

Ik heb zojuist "Leraar" verteld dat het niet tot een 3e date komt.
Another one bites the dust :=

Dudu du du du :')

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 19:54

:+ ik ben er dus achter dat ik hoe dan ook te lief lijk. Waardoor ook mannen mij liken waarvan ik denk.. er zit geen stukje pit in..

Over rare matches; ik had laatst iemand die de hele dag thuis zat te werken (niet alleen door corona), verder eigenlijk ook niks deed en hele dag beetje alleen thuis zat met zn kat. Vertelde dat ie dat ook niet zo erg vond want hij was graag op zichzelf. Maar vervolgens wel zielig zijn dat niemand hem aardig vond. Daarna werd het zo depressief dat ik em verwijderd heb :x . Werd er zelf bijna accuut ook depressief van :evaw:

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:21

Nou, uiteindelijk hebben we het min of meer beide afgekapt. Voor hem is het heel normaal om een aantal dagen niet te appen, voor mij is dat niet normaal. Laten we het er maar op houden dat het gewoon niet matcht..

Maar jezus, wat doet dat toch weer zeer als je iemand echt leuk vind verder. En dan nog een paar beledigingen erbij. Tuurlijk, Kim raapt zichzelf wel weer bij elkaar..