Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamy schreef:Zertab schreef:Ja jongens, I get it. Ik ben een hopeloos geval, vertel me iets wat ik nog niet weet
Iedereen is volgensmij allang over iets anders bezig, je houdt dit nu zelf in stand..
Ik heb m’n date niet door laten gaan. Kreeg een naaktfoto en toen kreeg ik toch het gevoel dat we andere intenties haddenvoelde me er instant niet meer zo fijn bij.
Zertab schreef:Ja jongens, I get it. Ik ben een hopeloos geval, vertel me iets wat ik nog niet weet
djinnie schreef:Wait, what? Dreamy? Zo out of the blue? Daar zou hier ook een instant moodkiller voor een date zijn.
Imaginaerum schreef:capopjekop schreef:Word ik dan op date gestuurd met een viking?
Ik ga dan wel in jouw plaats.Wel graag een exemplaar zonder baard, teer huidje hiero.
![]()
Voetballers en voetbalfans mogen naar jou.![]()
Lol, Dreamy, dat vond 'ie gewoon leuk om te sturen? Leuke hobby, zeg.
Jester_ schreef:Ik zat wel met een leuke vent te appen maar die appt ook ineens random: stuur eens een foto uit je prive collectie.
Uhm pardon doei
Captain schreef:Jester_ schreef:Ik zat wel met een leuke vent te appen maar die appt ook ineens random: stuur eens een foto uit je prive collectie.
Uhm pardon doei
Ik zou dan een random foto van Google trekken en dan sturen. 'Tante Ria en ome Frans vorig jaar op de camping in Frankrijk. Leuk he!!'
Wat een wanhopige figuren toch.
Captain schreef:Jester_ schreef:Ik zat wel met een leuke vent te appen maar die appt ook ineens random: stuur eens een foto uit je prive collectie.
Uhm pardon doei
Ik zou dan een random foto van Google trekken en dan sturen. 'Tante Ria en ome Frans vorig jaar op de camping in Frankrijk. Leuk he!!'
Wat een wanhopige figuren toch.
Martine_R schreef:Wat raar Dreamy![]()
Kimberley, ik zou zeggen tegen hem. Misschien is hij dat onzeker ofzo. En als het niet verbetert binnen korte tijd, dan ermee stoppen als je daar niet mee om kunt/wilt gaan.
Ik heb zojuist "Leraar" verteld dat het niet tot een 3e date komt.
Another one bites the dust