Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Is een mountainbikepad altijd eenrichting?
En waarom maken mensen soms van die 'schuilplaatsen' van takken tegen een boom aan?
[ Afbeelding ]
Indy_Mouse_9 schreef:Hier in de buurt hebben ze recent de wieken van een molen afgehaald en vervangen. Moet die molen daarna eerst gebalanceerd of 'uitgelijnd' worden, of zou dat zo nauw niet komen?
Het is toch een heel gewicht, zou je denken.
APCIII schreef:Captain schreef:Is een mountainbikepad altijd eenrichting?
En waarom maken mensen soms van die 'schuilplaatsen' van takken tegen een boom aan?
[ Afbeelding ]
Soms staat het zelfs op de bordjes dat je daar in het bos hutten mag bouwen
(en welk kind wilde dat niet?)
[ [url=m/VWOjTH.jpg]Afbeelding[/url] ]
gerlindie schreef:Ik ben opzoek naar een taart recept wat goed te doen is voor een keuken beginner, maar wel orgineel![]()
Iemand een aanrader?
fohadie schreef:gerlindie schreef:Ik ben opzoek naar een taart recept wat goed te doen is voor een keuken beginner, maar wel orgineel![]()
Iemand een aanrader?
Wat voor soort taart? En wat noem je origineel?
soeboenoe schreef:Ik vraag me af waarom ik overdag verlang naar mijn bed terwijl ik aan het werk ben, maar 's avonds de grootste moeite heb om naar bed te gaan.
Mizora schreef:soeboenoe schreef:Ik vraag me af waarom ik overdag verlang naar mijn bed terwijl ik aan het werk ben, maar 's avonds de grootste moeite heb om naar bed te gaan.
Te moe om op te staan of ontevreden met hoeveel je die dag gedaan heb (en te moe om er wat aan te doen).
Je werk saai vinden en proberen dat in je vrije tijd te compenseren.
gerlindie schreef:Ik ben opzoek naar een taart recept wat goed te doen is voor een keuken beginner, maar wel orgineel![]()
Iemand een aanrader?
Knert schreef:Krijg een uitnodiging voor een verjaardag.
Waarbij mensen in blokken over verschillende dagen zijn uitgenodigd. Gezin met 2 ouders en 4 volwassen gasten (2 per huishouden) per moment.
Vind dat toch niet de bedoeling. Zo is iedereen nog in contact met elkaar. Oké verspreid over 4-5 dagen.
Stel ik mij nu aan door niet te willen? Betreft een kinder verjaardag. Sta overigens op de wachtlijst voor een ingreep in ZH (niet Corona gerelateerd).