Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Kun je dan niet beter een onderscheid maken tussen bewust en maatschappelijke drang?
Er zijn ook jonge mensen die gewoon echt oprecht gewoon op jonge leeftijd kinderen willen.
Ik had er niet aan moeten denken, dan had ik inderdaad niet het leven gehad wat ik wilde, maar niet iedereen wil hetzelfde toch?
Ik begrijp ook nooit dat mensen op hun 21e een huis kopen en een vaste baan hebben. Mij te benauwend, dan denk ook altijd: mens kijk eerst eens rond. Maar niet iedereen wil dat.
capopjekop schreef:Ik ben weer een kinderadres kwijt
Die vrouw die ons steeds uitnodigde voor verjaardag van haar kind en voor uitjes met andere gezinnen met jonge kinderen had blijkbaar een oogje op mijn vriend. Ik had al eens gezegd dat ik niks met kinderen heb maar ze bleef ons maar uitnodigen voor dingen. opeens ging ze appjes sturen of mijn vriend ergens kon afspreken enzo. Haar vriend mocht het niet weten. En allemaal vragen over random dingen appen. Kwam haar vriend er toch achter.
We waren met de hond aan het lopen toen we ze schreeuwend tegen elkaar tegen kwamen. Kleine voor in de buggy. Voor dat meisje vind ik het sneu en het was zo awkward. Maar wel blij dat ik nu niet meer uitgenodigd ga worden voor kinderdingen
idinn schreef:Die stagair hier.. vertelde net lachend dat ze gewoon gestopt was met de pil bij de 1e koter.. tadaaa schat ben zwanger. Ik ben even wat anders gaan doen.. wtf.. als vent had je moeten gaan rennen dan
elnienjo schreef:capopjekop schreef:Ik ben weer een kinderadres kwijt
Die vrouw die ons steeds uitnodigde voor verjaardag van haar kind en voor uitjes met andere gezinnen met jonge kinderen had blijkbaar een oogje op mijn vriend. Ik had al eens gezegd dat ik niks met kinderen heb maar ze bleef ons maar uitnodigen voor dingen. opeens ging ze appjes sturen of mijn vriend ergens kon afspreken enzo. Haar vriend mocht het niet weten. En allemaal vragen over random dingen appen. Kwam haar vriend er toch achter.
We waren met de hond aan het lopen toen we ze schreeuwend tegen elkaar tegen kwamen. Kleine voor in de buggy. Voor dat meisje vind ik het sneu en het was zo awkward. Maar wel blij dat ik nu niet meer uitgenodigd ga worden voor kinderdingen
Een uitnodiging is geen verplichting he, die kun je gewoon afslaan.
Britta31 schreef:Ik heb vanmiddag aan jullie moeten denken.In een lunchroom waar we waren stond een jochie van een jaar of 3 bovenop een stoel en hoeste vol bij de dame voor hem in de nekZe zat later met een zakdoek haar nek en wang te boenen dus het zal wel gespettert hebben.