Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 08:53

Relaxed schreef:
Goh, weer een man die vraagt waarom ik geen kinderen wil.. dus ik vraag terug waarom hij ze wel wil.. nou dat vindt ie logisch :') dus ik ben raar :+

Ik had dit gewoon in mijn Tinderprofiel staan;

- GEEN kinderen, ik wil ze niet en ik hoef ze dus ook niet van een ander!

:Y) :+ meestal heb ik dan geen last van dat soort vragen...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:10

Relaxed schreef:
Zo zwart wit als een joker inzetten is het natuurlijk nooit :n
Ik bedoel daarmee te zeggen dat iedereen, op ieder moment, z'n 'joker' in kan zetten en dus de handdoek in de ring gooien. Zegt niet dat je daarvoor niet beide, gevoelsmatig, 100% goed kunt zitten. Enkel dat dit niet voor altijd zo hoeft te zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:22

listiglistje schreef:
Relaxed schreef:
Goh, weer een man die vraagt waarom ik geen kinderen wil.. dus ik vraag terug waarom hij ze wel wil.. nou dat vindt ie logisch :') dus ik ben raar :+

Scheelt ook dat jij alleen maar seks zoekt, denk ik. Tenminste, ik interesseer me niet voor de kinderwens van een ons.

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:46

Maar bij een ONS is niet echt belangrijk op die kinderen heeft?? Ze doen immers toch niet mee :+

Vanavond komt date weer, ben benieuwd...... weet niet of ik het leuk vind of niet, ja wel leuk dat die komt dat wel maar of het alleen leuk gezellig is of dat er meer in zit ben ik nog steeds niet achter. Denk het aan de ene kant niet omdat ik er anders nu wel uit zou zijn :Y)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:47

Voor alleen sex is wel of geen kinderen inderdaad niet interessant.

Ik heb het ook in mn profiel staan, dat ik geen kinderen heb, geen kinderwens en er niet zoveel mee heb. Is ook gewoon zo, dus dat kan je dan beter maar van tevoren weten.

Qua 100% gevoel. Ja, dat had ik bij mijn eerste ex ook, 100% overtuigd dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven. Geen kalverliefde, althans, niet op mn 32ste.. En dat veranderde toch. Had ik niet verwacht maar gebeurde toch.

En dát heeft invloed over hoe ik er nu mee omga.. Want ook al zou ik nu wederom 100% overtuigd zijn, dan hou ik altijd die 'wat als'...
Aan de andere kant, ook dat weet ik niet van tevoren... Dus hopelijk kom ik ook weer op het punt dat ik in ieder geval op dat moment 100% overtuigd ben van iets.. want das wel een supergevoel :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:48

Ja dat zeg ik toch :=

En oliebol nee, waarschijnlijk zit er niet meer in als je er zo over na moet denken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:54

Nah ja het is ook vooral denk ik omdat ik totaal geen hoogte van hem krijg _O- maar goed gewoon gezellig avondje vanavond. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:10

En als je dat bespreekbaar maakt?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:15

Heb ik gedaan, dit is pas date 3 :) hij zei dat hij ook geen hoogte van mij kreeg maar het wel leuk zou vinden elkaar nog eens te zien, om eventueel te kijken of er meer in zit.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:23

lieveli schreef:
listiglistje schreef:

Scheelt ook dat jij alleen maar seks zoekt, denk ik. Tenminste, ik interesseer me niet voor de kinderwens van een ons.

Waar haal jij die onzin vandaan dat ik alleen sex zoek >;) ik zoek juist wel een relatie??? Zonder kinderen...

ONS doe ik niet aan... staat ook in mijn Tinderprofiel :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:27

Ohhh ik had juist begrepen dat je geen relaties meer wilde, alleen seks.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:34

Cer schreef:
Voor alleen sex is wel of geen kinderen inderdaad niet interessant.

Ik heb het ook in mn profiel staan, dat ik geen kinderen heb, geen kinderwens en er niet zoveel mee heb. Is ook gewoon zo, dus dat kan je dan beter maar van tevoren weten.

Qua 100% gevoel. Ja, dat had ik bij mijn eerste ex ook, 100% overtuigd dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven. Geen kalverliefde, althans, niet op mn 32ste.. En dat veranderde toch. Had ik niet verwacht maar gebeurde toch.

En dát heeft invloed over hoe ik er nu mee omga.. Want ook al zou ik nu wederom 100% overtuigd zijn, dan hou ik altijd die 'wat als'...
Aan de andere kant, ook dat weet ik niet van tevoren... Dus hopelijk kom ik ook weer op het punt dat ik in ieder geval op dat moment 100% overtuigd ben van iets.. want das wel een supergevoel :j
Grappig, ik had precies hetzelfde. Stond de ochtend na de eerste date, na het lezen van een super lief appje, m'n bed op te maken en toen bedacht ik me dat we gingen trouwen. Liep uiteindelijk toch anders, voornamelijk gevoelsmatig ;')

Wat ook kan is dat dit gevoel wel blijft (overheersen), dan komen er meer dan genoeg moeilijke momenten, maar blijft het gevoel(smatig) goed zitten.

Het heeft zeker invloed op toekomstige relaties, je weet en hebt aan den lijve ondervonden dat het mis kan gaan en wat de gevolgen, onder andere (daar komt ie weer) wat betreft gevoel, met je doen. Ik speel nu een beetje met het idee of dat gevoel, eventueel, ook naar 100 zou kunnen groeien. Ik ben er nog niet zeker van, maar het overdenken waard.

Neemt niet weg dat ik nu de behoefte voel om te gaan daten, maar ik ben er in m'n hoofd wel mee bezig en dit topic is sowieso enorm leerzaam en tof :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:36

Yonker schreef:
Heb ik gedaan, dit is pas date 3 :) hij zei dat hij ook geen hoogte van mij kreeg maar het wel leuk zou vinden elkaar nog eens te zien, om eventueel te kijken of er meer in zit.
Misschien heel stom hoor, maar vaak lees ik in je berichten een soort van twijfel, vanuit jou of de ander. Misschien is dit ook bij anderen zo hoor, het viel me echter al eerder op.

Niet m'n bedoeling om nu te persoonlijk te worden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:37

Listiglistje, ik dacht eigenlijk ook dat je niet serieus op zoek was :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:42

Wat vinden we trouwens van deze Tinder tekst (ja ja, soms kan ik het niet laten om even te spieken):

Citaat:
A take home to meet mum kind of guy, mixed with the sort of man your dad warned you about.

_/-\o_

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:45

Dat is in ieder geval orgineel. Maakt mij nieuwsgierig

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:46

Mij dus ook, maar goed: 42 :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:51

Ailill schreef:
Yonker schreef:
Misschien heel stom hoor, maar vaak lees ik in je berichten een soort van twijfel, vanuit jou of de ander. Misschien is dit ook bij anderen zo hoor, het viel me echter al eerder op.

Niet m'n bedoeling om nu te persoonlijk te worden :P

Ik twijfel ook dus is niet zo gek, en ik denk dat die berichten waar je twijfel in leest ook allemaal over deze date gaan. :) niks persoonlijs aan, het is nou eenmaal zo dat ik niet zo goed weet wat ermee te doen :+
Normaal ben ik altijd vrij duidelijk in wat ik wil maar nu even niet

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:56

Nu heb ik niet alles bij gelezen, maar dit speelt dus al langer? Dan heb ik niets gezegd. Of gaat het allemaal vrij snel maar twijfel je nog (te veel)?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:57

Ja en is maar getal toch.

Yonker. Waarin zit de twijfel?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:01

karuna schreef:
Ja en is maar getal toch.

Yonker. Waarin zit de twijfel?
Klopt. Maar dan doe ik mijn ogen dicht, denk 8 jaar vooruit en dan zie ik eind 30 en 50 voor me.

Het is op Tinder een grensgetal bij mij en telkens als die dan voorbij komt, vind ik het net een grens te ver :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:12

lieveli schreef:

Ik was even klaar met Tinder dat is wat anders. Heb het eraf gegooid...en ja sex vind ik een belangrijk iets.

Ik heb sinds begin Januari dezelfde Tinderpersoon, al is dat door zijn eigen issues en problemen
een FWB geworden, als het aan mij had gelegen meer dan FWB, al heb daar nu vrede mee en accepteer zijn keuze.
We spreken elkaar iedere dag en zien elkaar nu regelmatig.

Maar ondertussen zoek ik wel naar een partner welke meer is dan een FWB, vandaar dat ik een date heb staan met een serieus iemand, die ook op zoek is naar een vaste relatie.
Echter door omstandigheden is dat nu 2 x uitgesteld, wel contact.

In mijn 43 jarige leeftijd maar 7 bedpartners gehad, dus ik ben niet een of andere slettebak of sexnimph :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:09

Ailill schreef:
Nu heb ik niet alles bij gelezen, maar dit speelt dus al langer? Dan heb ik niets gezegd. Of gaat het allemaal vrij snel maar twijfel je nog (te veel)?

Nou ja dit wordt de 3de keer dat ik hem zien, eerste ontmoeting is denk ik 1,5 maand terug geweest ofzo??? Het gaat juist helemaal niet snel, we spreken elkaar ook niet heel veel op de app maar als we bij elkaar zijn is het gezellig, maar ik wil meer dan gezellig. Geen toenadering van hem ofzo, dat heb ik dus ook uitgesproken maar hij zei dat hij van mij ook geen hoogte kreeg. Nu twijfel ik gewoon wel of het iet van "liefde" kan worden of dat het gewoon puur vriendschappelijk gezellig is. Wat is aan de ene kant ook prima vind, dus daarin zit te twijfel gok ik.
Hij komt vanavond iig weer bij mij eten, en we zullen zien of er vanavond iets meer is dan alleen gezelligheid.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:57

Ailill schreef:
Wat vinden we trouwens van deze Tinder tekst (ja ja, soms kan ik het niet laten om even te spieken):

Citaat:
A take home to meet mum kind of guy, mixed with the sort of man your dad warned you about.

_/-\o_

Mijn collega heeft dat in vrouwelijke vorm over mij gezegd :')

100% zeker zijn is voor mij ook een lastig dingetje. Ik moet echt aan iemand 'wennen ' voor ik mijn muurtje afbreek. Is ook niet handig dat er wat bindingsangst bij mij mee speelt (en nee, niet door nieuwe verliefdheid onzekerheid maar het echte werk) al kan ik daar nu beter mee om gaan en het sneller herkennen.

Ik ga morgen een dag zwarte cross doen, tussen die 1000en mannen zal toch vast wel wat leuks zitten? :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:01

listiglistje schreef:
lieveli schreef:

Ik was even klaar met Tinder dat is wat anders. Heb het eraf gegooid...en ja sex vind ik een belangrijk iets.

Ik heb sinds begin Januari dezelfde Tinderpersoon, al is dat door zijn eigen issues en problemen
een FWB geworden, als het aan mij had gelegen meer dan FWB, al heb daar nu vrede mee en accepteer zijn keuze.
We spreken elkaar iedere dag en zien elkaar nu regelmatig.

Maar ondertussen zoek ik wel naar een partner welke meer is dan een FWB, vandaar dat ik een date heb staan met een serieus iemand, die ook op zoek is naar een vaste relatie.
Echter door omstandigheden is dat nu 2 x uitgesteld, wel contact.

In mijn 43 jarige leeftijd maar 7 bedpartners gehad, dus ik ben niet een of andere slettebak of sexnimph :Y)

Wat heeft het aantal bedpartners ermee te maken?