Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Depende

Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 22:37


rien10
Berichten: 14964
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 22:43

De Slotplaats is echt heel leuk.

MoonWencke

Berichten: 5461
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 14:34

Ik ga hier ook eens een poging doen. Ik had een Samsung Galaxy J5 2017 die ik nog als werktelefoon gebruikte. Zoonlief heeft hem op de grond gesmeten en nu is het beeldscherm kapot.
-O-

Nu zoek ik een nieuwe (Android) telefoon onder 100 euro die niets anders moet kunnen als WhatsApp en Youtube laten lopen, zo ongeveer. Ik vind in het lagere prijssegment veel onbekende Chinese merken. Heeft iemand daar goede ervaringen mee?

prompter

Berichten: 11498
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 15:40

Als je iets meer uitgeeft heb je bij Coolblue een goed werkende Nokia voor nog geen 150 Euro.

Avelienvd

Berichten: 7233
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 20:51

Voor high tea zou ik zeker teatime aanraden.
Lucy's inn in Ees is ook leuk. Maar teatime is beter

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18234
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 16:12

Wij zoeken het middelpunt van een kamer om daar een lamp op te hangen. Is er een app waarmee je een licht lijntje diagonaal kunt schijnen? Ik dacht dat namelijk ooit gezien te hebben.

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 16:34

Of zo'n lasermeetapparaat lenen? Ik weet even niet hoe dat precies heet.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18234
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 16:43

Zo’n lazer zou ook op je telefoon moeten zitten?

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 16:48

Op mijn telefoon in ieder geval niet, maar heb je geen handige harrie(tte) als buur? Desnoods kun je ook twee koorden spannen tussen de tegenovergestelde hoeken en het kruispunt is dan het midden.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18234
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:40

Punt gevonden op de vloer en een laser apparaatje gekocht. Werkte prima +:)+
Toch bedankt voor het meedenken hoor :).

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 01:33

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is!

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 21:08

Ik hoop dat jullie een geniaal idee hebben, of een contact.

Ik zoek iemand die de knuffel van mijn partner (evt in het klein) kan namaken voor ons aanstaande kindje. Het namaken het liefst vanaf foto's, want een nacht zonder is natuurlijk een no-go. :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18071
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 21:12

Heb je een foto? Wat voor knuffel is het? Moet het gehaakt, gebreid, genaaid? Iets meer info is wel handig :))

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 21:34

Goed punt! Foto's is wat ik zo snel kon vinden, voor het idee. Het is (helaas) niet die van de ikea, maar hij lijkt er wel op.

Het is een "gewone" knuffel, dus niet gebreid of gehaakt. Ik zou een gehaakte of gebreide variant ook leuk vinden. Zolang hij er maar echt op lijkt. :)
Afbeelding
Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18071
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 21:55

Eerste gedachte: is er geen warmies die er op lijkt? Warmies zijn knuffels die in de magnetron kunnen voor warmte, die komen in allerlei diersoorten. Ik meen mij te herinneren dat er een hond is die hier erg op lijkt, maar zeker weten doe ik het niet. Rondje googlen op 'warmies hond' zou je daar al antwoord op moeten kunnen geven.

Deze knuffel gaat mijn brei kunsten in elk geval te boven.....

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:23

Lijkt me erg moeilijk namaken, weet hij nog waar hij vandaan komt? Iets wat erop lijkt zou je sowieso moeten kunnen vinden. Misschien via fb-groepen?

Ik ben op zoek naar een sneldrogende broek die je ook een beetje in het dagelijks leven aan kan. Dus niet zo'n typische afrits-, of wandelboek. Wil hem gebruiken voor vakanties waarin ik met weinig bagage moet reizen of waar ik niet zo goed kan wassen of waar het gewoon nat is :P
Ik moet hem wel echt kunnen passen, want ik heb hele lange benen dus dingen passen vaak niet.
Hij hoeft niet officieel sneldrogend te zijn, maar als je hem in de avond wast is het fijn als hij de volgende dag grotendeels droog is.

Marleen_L

Berichten: 188
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:26

Sheran schreef:
Lijkt me erg moeilijk namaken, weet hij nog waar hij vandaan komt? Iets wat erop lijkt zou je sowieso moeten kunnen vinden. Misschien via fb-groepen?

Ik ben op zoek naar een sneldrogende broek die je ook een beetje in het dagelijks leven aan kan. Dus niet zo'n typische afrits-, of wandelboek. Wil hem gebruiken voor vakanties waarin ik met weinig bagage moet reizen of waar ik niet zo goed kan wassen of waar het gewoon nat is :P
Ik moet hem wel echt kunnen passen, want ik heb hele lange benen dus dingen passen vaak niet.
Hij hoeft niet officieel sneldrogend te zijn, maar als je hem in de avond wast is het fijn als hij de volgende dag grotendeels droog is.


Ik zou denk ik zoeken naar een broek van travelstof, dat droogt snel (en zit lekker).
Juist daarvan worden ook wel wat ‘nettere’ broeken gemaakt, heel geschikt voor dagelijks leven.

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:59

Even opgezocht en dat klinkt inderdaad erg geschikt! Even kijken of ik fysieke winkels kan vinden waar ik ook echt kan passen...

Marleen_L

Berichten: 188
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:04

Sheran schreef:
Even opgezocht en dat klinkt inderdaad erg geschikt! Even kijken of ik fysieke winkels kan vinden waar ik ook echt kan passen...


Je hebt het vaak bij boetiekjes, dan is het redelijk merkloos (of voor mij onbekende merken)
Studio Annelous heeft veel en wordt wel in fysieke winkels verkocht, dat is vaak wel wat duurder dan die boetiekjes. In omgeving Zwolle weet ik wel een paar winkels, maar daar zit jij niet volgens mij?

IwanLuver
Berichten: 1893
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:06

Marleen_L schreef:
Sheran schreef:
Lijkt me erg moeilijk namaken, weet hij nog waar hij vandaan komt? Iets wat erop lijkt zou je sowieso moeten kunnen vinden. Misschien via fb-groepen?

Ik ben op zoek naar een sneldrogende broek die je ook een beetje in het dagelijks leven aan kan. Dus niet zo'n typische afrits-, of wandelboek. Wil hem gebruiken voor vakanties waarin ik met weinig bagage moet reizen of waar ik niet zo goed kan wassen of waar het gewoon nat is :P
Ik moet hem wel echt kunnen passen, want ik heb hele lange benen dus dingen passen vaak niet.
Hij hoeft niet officieel sneldrogend te zijn, maar als je hem in de avond wast is het fijn als hij de volgende dag grotendeels droog is.


Ik zou denk ik zoeken naar een broek van travelstof, dat droogt snel (en zit lekker).
Juist daarvan worden ook wel wat ‘nettere’ broeken gemaakt, heel geschikt voor dagelijks leven.

Studio Anneloes zijn echt fijne broeken.

madeliefw

Berichten: 2670
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:44

Klopt je hebt travelstof nodig. via vinted ook goed verkrijgbaar. Heb normaal een m van studio anneloes pas ik een s.
&co woman heeft ze ook, zit ook lekker en valt op maat.

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 18:15

Ik zit in Leiden, daar zit ook een verkoopadres zo te zien! Morgen even kijken.
Vinted durf ik niet aan, heb jeanmaat 24/34 en het is altijd afwachten welk merk er nog goed mee door kan :)

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:59

Bedankt Marleen voor de tips! Ik ben vandaag naar het winkeltje geweest en heb een hele mooie broek van Studio Anneloes!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18234
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 04:09

Ik volg even mee want ik zoek ook een fijne quick dry broek.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18071
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 19:43

Avelienvd schreef:
Voor high tea zou ik zeker teatime aanraden.
Lucy's inn in Ees is ook leuk. Maar teatime is beter

Het is lucy's inn geworden, hun buffet versie. Tea Time is ook leuk, maar die kenden we al, dus we zijn hier voor gegaan. Geen spijt van. Dank jullie wel voor het meedenken allemaal!