23 september haha...
Maarja..
Mijn date komt me vanavond ophalen en dan gaan we gezellig wandelen.
Ben benieuwd..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Heb je hem al eens eerder ontmoet? Ik zou niet zomaar met een vreemdeling het bos induiken.
melissac schreef:lieveli schreef:Heb je hem al eens eerder ontmoet? Ik zou niet zomaar met een vreemdeling het bos induiken.
Vandaag zie ik hem voor de 6e keer maar we hebben elkaar ook al een aantal keer in de stad gezien. We praten ook al ong 2 maanden.
Plus ik heb m'n beveiligings diploma he.![]()
Heb afgelopen zondag nog een bekende in de houtgreep gehad dus dat moet goed komen.
melissac schreef:Wie weet.![]()
Haha nee ik zal niet zo snel wat doen, tenzij ik een goede reden heb.
Die persoon van zondag probeerde m'n opa aan te vallen met een vaas dus toen was ik een beetje boos.
Eapy schreef:melissac schreef:Wie weet.![]()
Haha nee ik zal niet zo snel wat doen, tenzij ik een goede reden heb.
Die persoon van zondag probeerde m'n opa aan te vallen met een vaas dus toen was ik een beetje boos.
17-jarigen met een kind, opa's slaan met een vaas... In hartje Amsterdam is het rustiger dan waar jij woont.
_Reneee schreef:Hij kende Bokt trouwensDat was dan wel weer apart. Verder echt een leuke vent hoor. Heb alleen nu last van de wijntjes.
melissac schreef:Ik heb volgensmij zo goed als niks in mijn profiel staan.
Exitium schreef:_Reneee schreef:Hij kende Bokt trouwensDat was dan wel weer apart. Verder echt een leuke vent hoor. Heb alleen nu last van de wijntjes.
Hey, niet iedere man is vreemd van Bokt hoor.
Colien schreef:Exitium schreef:Hey, niet iedere man is vreemd van Bokt hoor.
Wil jij nou beweren dat je niet vreemd bent?
Yonker schreef:Exitium schreef:Dat heeft een behoorlijk deel van de vrouwen niet is me al opgevallen, af en toe toch best lastig
Tis niet alsof alle mannen op bokt er wel veel in hebben staan