Ruik jij aan mensen of ze net seks hebben gehad?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blackstar schreef:Altijd nog beter dan sigarettenrookvind ik
Amber_anne schreef:Geen problemen hoor als ik stinkend in de trein zit, betekent gewoon dat ik meer plek heb
Fennadev schreef:Magda en dan verdwijnen er ook nog eens bussen in het niets waardoor ik van ellende maar van het zernike helemaal teruggelopen ben naar het centraal station gisteren. Ik moest anders een halfuur wachten op bus 1 en het lopen naar het centraal station was vanaf daar 40 minuten dus dat was sneller
jahoorisgoed schreef:Stille meelezer hier maar ik moet even m’n frustratie kwijt![]()
Ik reis met de metro naar school. Nu is deze metrolijn altijd al een drama geweest, dus vanwege het weer 2 metro’s eerder genomen in de hoop dat ik dan alsnog op tijd zou zijn. Ik kom om kwart voor 8 aan op het station (de metro zou 7.50 vertrekken), ik stap in bij de eindhalte dus er staat altijd wel een metro klaar. Maar nu, geen metro. Die kwam uiteindelijk om 5 voor 8 en vertrok om 5 over 8. Nou goed, nog steeds 1 metro eerder dan moet dus ergens nog hoop dat ik op tijd zou komen.
Na een paar haltes blijft de metro 10 minuten stilstaan en wordt er uiteindelijk omgeroepen dat de metro defect is en iedereen uit moet stappen. Iedereen uitstappen, wachten op de volgende metro, daar met z’n alle inproppen, gaat die metro na een paar haltes ook uit dienst vanwege een defect. Weer iedereen uitstappen, wat nog maar net ging want alle mensen in de metro paste niet tegelijk op het perron zo vol zat de metro, en weer wachten op de volgende. Metro nummer 3 zat propvol, daar kon niemand meer bij. Wachten op metro nummer 4. Gelukkig kon die wel doorrijden en kwam ik drie kwartier later dan gepland alsnog aan op school. In totaal een half uurtje buiten in de stromende regen staan wachten, m’n regenjas en dr. Martens konden de regen ook niet meer aan dus alles is nat en klam en koud![]()
En het ergste is dat dit soort dingen meer regel dan uitzondering zijn met deze lijn dus ik houd mijn hart vast voor de rest van het schooljaar
Willl65 schreef:Destination schreef:Ik vind het persoonlijk nogal logisch dat je niet kan reizen als je officieel nog niet bent begonnen met je opleiding
Ja maar hoe betalen studenten dan de reis naar introductie week?
Daar wordt totaal geen rekening mee gehouden
Iloveiswan schreef:Heel toevallig met de metro 51? las net op Facebook dat die zoveel problemen had vanochtend. met kapotte metro`s enzoPak daar ook liever de bus vertrouw die metro niet daar
jahoorisgoed schreef:Iloveiswan schreef:Heel toevallig met de metro 51? las net op Facebook dat die zoveel problemen had vanochtend. met kapotte metro`s enzoPak daar ook liever de bus vertrouw die metro niet daar
Yep![]()
Met de bus en tram is voor mij helaas niet te doen (ben ik een half uur langer onderweg en die hebben in de spits ook vrijwel altijd vertraging in Amsterdam), maar echt wat een drama altijd met die lijnis minimaal een keer per week wel raak.
Iloveiswan schreef:jahoorisgoed schreef:Yep![]()
Met de bus en tram is voor mij helaas niet te doen (ben ik een half uur langer onderweg en die hebben in de spits ook vrijwel altijd vertraging in Amsterdam), maar echt wat een drama altijd met die lijnis minimaal een keer per week wel raak.
Moest maandag naar leidseplein maar gewoon bus gepakt. ouders wonen bij begin halte van die metro maar zo onbetrouwbaar dat ik liever gewoon bus pak
NNikki schreef:Met deze temperaturen de bus in is ook niet zo fijn, jeeetje ik zweet me dood.