Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
capopjekop schreef:Ik vind dat ook altijd een beetje egoïstisch om zoiets bij je ex te leggen.
Lachica schreef:Ik heb nu dus een aantal dates gehad met een jongen, maar nog niet gezoend ofzo. Het is ook allemaal een beetje wennen omdat het toch de eerste keer weer allemaal is na m'n breakup van m'n eerste relatie. Ik merk nu dat we zeker een klik hebben en lekker kunnen kletsen maar ik heb niet echt dat wauw gevoel als ik hem zie. Ik vind het ook een beetje banketstaaf om alles op uiterlijk te baseren enzo. Maar ik voel gewoon nog niet zo veel denk ik? En ik merk dat hij mij leuker vind dan ik hem. Misschien als we hebben gezoend dat mijn gevoelens dan wat losser kunnen komen, maar ik wil hem ook niet aan het lijntje houden. Ik ben weer helemaal in de war en deze situatie geeft me stress.
capopjekop schreef:@denies: ja zo lees ik het ook. Ik vind het van hem dus egoïstisch om het bij zijn ex te leggen. Kijk je kunt je altijd bedenken. Maar als je het niet zeker weet dan speel je met gevoelens van mensen
Mijn ex had er ook een handje van om te melden dat hij me miste. En weer willen afspreken. Maar ik kan daar helemaal niks mee. Het was ook vaak als ik eindelijk minder aan hem dacht. En dan werd het weer opgehaald allemaal. Nu is mijn ex wel een bijzondere kansparel
Lachica schreef:Ik heb nu dus een aantal dates gehad met een jongen, maar nog niet gezoend ofzo. Het is ook allemaal een beetje wennen omdat het toch de eerste keer weer allemaal is na m'n breakup van m'n eerste relatie. Ik merk nu dat we zeker een klik hebben en lekker kunnen kletsen maar ik heb niet echt dat wauw gevoel als ik hem zie. Ik vind het ook een beetje banketstaaf om alles op uiterlijk te baseren enzo. Maar ik voel gewoon nog niet zo veel denk ik? En ik merk dat hij mij leuker vind dan ik hem. Misschien als we hebben gezoend dat mijn gevoelens dan wat losser kunnen komen, maar ik wil hem ook niet aan het lijntje houden. Ik ben weer helemaal in de war en deze situatie geeft me stress.
CalipsoLover schreef:Hier gaat het best goed, ik ben op vakantie geweest en ben intussen ook weer wat losjes aan het daten. Ex heeft nog een paar keren contact opgenomen, maar altijd heel kort waarbij ik ook wel duidelijk maakte geen interesse te hebben in hem. Ik zou niet zeggen dat ik er al overheen ben, absoluut niet, maar het is wel makkelijker. Zeker sinds ik hem overal verwijderd heb. Hij is niet meer het eerste waaraan ik denk als ik 's ochtends opsta, heb op dit moment ook gewoon vooral medelijden met hem. Soms ben ik ook nog boos, maar die dingen moeten slijten zoals wabisabi zegt. Komt wel goed.