Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Lijkt me een beetje koud nu
Een leuke avond is inderdaad wel het belangrijkste!
Ik heb deze besteld:
http://www.supertrash.com/nl/schoenen/p ... lack/18070
Als die nou passen kan ik die iig 's avonds aan & als we de kroeg ingaan kan ik alsnog switchen naar ballerina's!
Maar ik ben niet alleen dus we kunnen allemaal samen klagen 

En oudroze Timberlands (ideaaal met die sneeuw joh!). Daarnaast nog 2 paar leren laarzen (1 plat en 1 met hak) en 3 paar leren enkellaarsjes staan
Genoeg winterschoenen geloof ik
Doubtless schreef:Ja, in september al Uggs gekochtEn oudroze Timberlands (ideaaal met die sneeuw joh!). Daarnaast nog 2 paar leren laarzen (1 plat en 1 met hak) en 3 paar leren enkellaarsjes staan
Genoeg winterschoenen geloof ik

Fair schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd; heeft iemand hier al winterschoenen?
Wat voor etc, ik wil winterschoenen halen maar ik kan niets vinden.
Wil wss wel iets ban Panama Jack bestellen.
Fair schreef:Ik heb deze net besteld trouwens.
Vind ze wat grof, maar mijn ervaring is dat schoenen in maat 36 altijd mooier zijn. xd
http://www.zalando.nl/panama-jack-panam ... 1-o11.html

Fair schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd; heeft iemand hier al winterschoenen?
Wat voor etc, ik wil winterschoenen halen maar ik kan niets vinden.
Wil wss wel iets ban Panama Jack bestellen.
daarom ga ik dus niet met zulke schoenen
maar ik vind ze wel erg gaaf!
Fair; ik heb dan geen pana jacks maar ze zien er behoorlijk hetzelfde uit. Zou ze gewoon bestellen! 
Daarbij heb ik maat 41 en dan vind ik het altijd net van die bouwvakkerschoenen als je ze in de verkeerde kleur neemt.. Dus daar moet ik nog even goed op verder studeren haha. 

En Nubuck, zijn wel kwalitatief goede schoenen denk ik!
Dus ik zat te wachten tot de zwarte in de sale kwamen en mijn geduld is weer rijkelijk beloond
Nu nog hopen dat ze een beetje lekker zitten..! x_Kaat_x schreef:geen idee :/ en ik draaggewoon mijn new balances metde sneeuw :p
M'n Uggs zijn echt zo lelijk dat ik daar eigenlijk niet meer op moet lopen maar als ik 's ochtends vroeg naar school moet trek ik ze graag aan.
Dan heb ik daar echt schijt aan, ze zitten zo lekker.