Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:sharoontje schreef:Pff word soms echt gek van kopers op Marktplaats.
Heb een telefoon erop staan en iemand wilde hem graag hebben, prijs alles besproken. Tot het moment van ophalen, ik geef het adres en nog geen 5 min later een mailtje; Sorry, krijg al een telefoon van mijn ouders.
Goh, dat wist je niet van te voren?
Nouja, dat had ik ook een keer. Ik op een zadel gereageerd voor mijn shetlander. Alles besproken. Dus ik loop naar beneden, naar mijn vader, blij "Ik heb een zadel voor de shet! Eindelijk." En blabla.. Hij kijkt me aan... En zegt dat ik die maar weer moet afzeggen, want hij had al een ander zadel voor de shet van mij geregeld en die zou met een paar dagen als verassing op stal liggen![]()
Dus toen moest ik ook paar minuten na de laatste mail terugsturen "Ehm sorry... Maar mijn vader heeft toch al een zadel voor me."
banketstaaf, maar waar.
Janine1990 schreef:Oooh ik voel me even een verschrikkelijke verkoopster!
Zondag is er geld bijgeschreven bij mij, dat zag ik maandag overdag en kon dus niet op tijd inpakken en versturen. Zou ik vandaag doen, maar ik was aan het werk, het was enorm druk en ik was pas om kwart voor zes thuis
Renee1991 schreef:Meh, ik heb een beetje de balen... Heb voor m'n vriend een fotoboekje gemaakt, 27 december de bestelling geplaatst bij Albelli. Nu nog steeds niet binnen.. Zijn ze dan echt zo druk bij Post NL of ben ik nou zo ongeduldig?
Renee1991 schreef:Janine1990 schreef:Oooh ik voel me even een verschrikkelijke verkoopster!
Zondag is er geld bijgeschreven bij mij, dat zag ik maandag overdag en kon dus niet op tijd inpakken en versturen. Zou ik vandaag doen, maar ik was aan het werk, het was enorm druk en ik was pas om kwart voor zes thuis
Kan toch een keertje gebeuren? Ik zou gewoon mailen dat je het geld hebt ontvangen, maar dat je drukker bent geweest dan je verwacht had en dat je het zo snel mogelijk verzendt. Ik zou daar wel begrip voor hebben, als ik de koper was in dit geval.
23 december geen zalm
24 december geen zalm
Maar jammer was het wel. Uiteindelijk is hij vandaag (!!!) pas 'aan komen zwemmen'. Hij kon gelijk de prullenbak in
Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe hij rook
Cayenne schreef:Mijn ouders hadden afgelopen week ook een tegenvaller.
Voor de kerstmaaltijd hadden ze uit Schotland een verse gerookte zalm (op turf) besteld. Die hebben ze daar op vakantie gegeten en hebben we vorig jaar met kerst ook gegeten. Ontzettend lekker! Maar niet goedkoop.
Goed, zalmpje van 1.5 kilo werd begin november al besteld en zou op 22 december afgeleverd worden. Ze worden op ijs verstuurd, dus dan blijven ze ongeveer een week goed. Vorig jaar was hij ook precies op tijd.
Maar dit jaar: 22 december geen zalm23 december geen zalm
24 december geen zalm
![]()
Het kerstdiner is dus in het water gevallen, al zijn we niet van de honger omgekomen hoorMaar jammer was het wel. Uiteindelijk is hij vandaag (!!!) pas 'aan komen zwemmen'. Hij kon gelijk de prullenbak in
Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe hij rook
Tallie1979 schreef:Kolere.. Ik zoek naar kristalzegels van AH.. Ze vragen echt de hoofdprijs op marktplaats. Schandalig!
Heb er nu maar oproepjes voor op diverse hoeken op Facebook gezet. Ik wil graag een set van die mooie longdrink glazen, maar moet nog 29 zegels!
xx_Lyzet schreef:Ik vind het weinig uitmaken eigenlijk. Op bokt kun je namelijk nog zoeken wie een zadel oid zoekt. Op marktplaats kan dat niet neer zag ik, en het feit dat je moet betaleb om je zadel erop te zetten!