xPabloBokt schreef:rien10 schreef:Maar dat is wat ze willen. Hun goed recht. Ik zou ook niet op piesende katten willen passen.
Alleen is het dan wel hun fout dat die katten buiten de bak plassen.
De officiele regel is aantal katten + 1 bak. 1 bak voor 2 of 3 katten is dus ook veel te weinig. Vind de oppas daarin wel medeverantwoordelijk. Als je niet in de behoeften van de dieren waar je op past kunt voorzien, moet je ze niet aannemen.
Dat kan dan wel de 'officiële regel' zijn, maar hier gaan mijn 2 katten ook samen op 1 bak en dat gaat hartstikke goed. Daar is nog nooit wat naast gebeurd, maar mijn katten weten ook niet beter dan dat ze 1 bak hebben.
Ik begrijp dat ze in hun eigen huis standaard 3 bakken hebben, ja dan kom je met 1 bak niet meer weg lijkt me
Jammer dat het zo mis is gegaan.Ik erger me aan de wind, ik wil de bladeren uit de tuin weghalen, maar dat heeft echt geen zin zo

heb een softshell rijbroek die het aardig droog heeft gehouden, maar ik moet straks eerst maar douchen en mn voeten weer warm krijgen want die zitten al de hele tijd in koude sokken